wyrzuciło olej "Mk3"

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

zych
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 83
Rejestracja: pn maja 30, 2005 14:48
Lokalizacja: Kielce

wyrzuciło olej "Mk3"

Post autor: zych » wt sty 17, 2006 09:07

Wczoraj wyrzuciło mi prawie cały olej podczas jazdy. Zapaliła się kontrolka oleju i zaczęło piszczeć. Cały silnik po otwarciu klapy był upryskany. Dolałem oleju, dojechałem do mechanika, przeczyścił odmę i zalałem nowym olejem. Czy może mieć wpływ na zamarzanie odmy jazda na LPG? W jaki sposób można zapobiegać takim zdarzeniom?



Rafaello27
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 185
Rejestracja: sob lis 26, 2005 13:51
Lokalizacja: Rabka Zdrój

Post autor: Rafaello27 » wt sty 17, 2006 09:36

Było o tym sporo.

Trzeba co tydzień zafundować autku trasę i pogonić go, aby żel z odmy odparował.

Sam również obawiam się strzału oleju i po całym tygodniu jazdy po 10km - w weekend robię 1dnia ~160km. Po przyjeździe nie ma "masełka" pod korkiem - wnioskuję więc, że w odmie również nie będzie.

Będę śledził temat, chętnie poznając opinie innych forumowiczów.

Pozdrawiam :)



Awatar użytkownika
Adamtd
VW Baron
VW Baron
Posty: 3346
Rejestracja: pt maja 06, 2005 13:37
Lokalizacja: okolice Krakowa

Post autor: Adamtd » wt sty 17, 2006 11:41

A skąd Ci ten olej wyrzuciło?


jest już nas troje i dlatego nie mam czasu odwiedzać formu.....

zych
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 83
Rejestracja: pn maja 30, 2005 14:48
Lokalizacja: Kielce

Post autor: zych » wt sty 17, 2006 11:49

ciężko zlokalizować, którędy wyrzuciło olej. cały był upryskany w oleju



buba03
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 24
Rejestracja: śr lis 09, 2005 14:30
Lokalizacja: Gorzów Wlkp.

Post autor: buba03 » wt sty 17, 2006 14:59

Miałem ostatnio taki problem w golfie IV wyrzusilo mni olej przez bagnet do sprawdzania poziomu. Nie wiem czy odma to to samo co odpowietrzenie wału korbowego ale u mnie było to drugie. zamarzło odpowietrzenie cisnienie podniosło lekko bagnet i olej sie wylał. Ale nie na maske tylko ściekał po silniku. W pore to jednak zauwazyłem i dolałem 1 L.
Pytałem w servisie to jest to "normalne" no moze inaczej moze sie zdazyć. Rozwiązaniem jest podobno jakas grzałka, lub przeczyścic od czasu do czasu to odpowietrzenie, bo to co tam może pozostac zima - zamarza :)



Awatar użytkownika
tomekra
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 477
Rejestracja: ndz lip 31, 2005 16:25
Lokalizacja: SKIERNIEWICE
Kontakt:

Post autor: tomekra » wt sty 17, 2006 15:14

juz wcześniej o tym pisałem ale napisze jeszcze raz : mojemu tacie też wywaliło cały olej z silnika 1,6 i co się okazało że to poszedł uszczelniacz na wale, uszczelniacz wymieniony jest niby dobrze ale mechanik powiedział że stało się to właśnie przez masełko w oleju które po zamardznięciu zatkało jakiś kanał odpowietrzania chyba skrzyni korbowej no i ciśnienie sobie uszło właśnie uszczelniaczem
poprostu trzeba chyba więcej jeździć


[url=http://www.vag-skierniewice.pl][img]http://images35.fotosik.pl/133/c7ee01e51af0ab20med.jpg[/img][/url]

Awatar użytkownika
ćwikła
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 977
Rejestracja: pt gru 24, 2004 10:58
Kontakt:

Post autor: ćwikła » wt sty 17, 2006 15:14

a słuchajcie czy to moze miec tez wpływ na semerigi....dzis wywalił mi semering wału...dodam ze ostatnio(czyli juz 2 miechy)robie trasy max 5km..........


ALPINE CDA-7894RB
RAINBOW SAC 465.20
STEG K4.02
RF P3D410
DLS A6

Awatar użytkownika
tomekra
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 477
Rejestracja: ndz lip 31, 2005 16:25
Lokalizacja: SKIERNIEWICE
Kontakt:

Post autor: tomekra » wt sty 17, 2006 15:17

chyba mechanik miał rację


[url=http://www.vag-skierniewice.pl][img]http://images35.fotosik.pl/133/c7ee01e51af0ab20med.jpg[/img][/url]

Awatar użytkownika
ćwikła
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 977
Rejestracja: pt gru 24, 2004 10:58
Kontakt:

Post autor: ćwikła » wt sty 17, 2006 15:45

ile płaciles za robote i semeringi..bo mnie tez jutro czeka wymiana


ALPINE CDA-7894RB
RAINBOW SAC 465.20
STEG K4.02
RF P3D410
DLS A6

Awatar użytkownika
tomekra
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 477
Rejestracja: ndz lip 31, 2005 16:25
Lokalizacja: SKIERNIEWICE
Kontakt:

Post autor: tomekra » wt sty 17, 2006 17:17

90 zł robota z częściami, wymienione oczywiście obydwa


[url=http://www.vag-skierniewice.pl][img]http://images35.fotosik.pl/133/c7ee01e51af0ab20med.jpg[/img][/url]

Awatar użytkownika
ćwikła
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 977
Rejestracja: pt gru 24, 2004 10:58
Kontakt:

Post autor: ćwikła » śr sty 18, 2006 07:58

to podobnie jak u mnie.....ja usibie bede wymieniał od razy3....mam pytanko czy masz teraz spokój i sucho???co mogło byc przyczyna wywalenia semeringu...auto ma przebieg udokumentowny 150 tys!!!


ALPINE CDA-7894RB
RAINBOW SAC 465.20
STEG K4.02
RF P3D410
DLS A6

Awatar użytkownika
vwmadison
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 309
Rejestracja: czw mar 03, 2005 15:56
Lokalizacja: (ten swąd) - Łódź/Zgierz
Kontakt:

Post autor: vwmadison » czw sty 19, 2006 02:00

buba03 pisze:Miałem ostatnio taki problem w golfie IV wyrzusilo mni olej przez bagnet do sprawdzania poziomu. Nie wiem czy odma to to samo co odpowietrzenie wału korbowego ale u mnie było to drugie. zamarzło odpowietrzenie cisnienie podniosło lekko bagnet i olej sie wylał. Ale nie na maske tylko ściekał po silniku. W pore to jednak zauwazyłem i dolałem 1 L.
Pytałem w servisie to jest to "normalne" no moze inaczej moze sie zdazyć. Rozwiązaniem jest podobno jakas grzałka, lub przeczyścic od czasu do czasu to odpowietrzenie, bo to co tam może pozostac zima - zamarza :)
a jaki masz tammotor???? jak 1.4 to pogon servis vw!!
zamontuja za darmo grzałke a raczej powinni za free

http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t= ... light=odma


[size=150][color=blau][b]powered by VW greenpower[/b][/color][/size]

[size=167][color=red][b] mój golf - 19 lat w dobrym tonie......[/b][/color][/size]

buba03
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 24
Rejestracja: śr lis 09, 2005 14:30
Lokalizacja: Gorzów Wlkp.

Post autor: buba03 » wt sty 24, 2006 11:54

Własnie wczoraj było u nas -23 i znowu wywaliło mi olej. W przewodzie odpowietrzajacym było duzo lodu. Na razie mam przeczyszczoene ale zastanawiam sie nad grzałką. Musze skontaktowac sie z VW i sprawdzic to czy powinni zamontowac za darmo. dzięku za pomoc. A co do silnika to mam 1.4 16V AHW. ten typ tak ma podobno ;(



kkasper
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 69
Rejestracja: pt wrz 02, 2005 10:53
Lokalizacja: SB
Kontakt:

Post autor: kkasper » wt sty 24, 2006 14:07

Jak jeźedzi sie na mrozie to zawsze warto po skończonej trasie zostawic autko zaplone zeby nabralo temp. - tak aby ze 2 trzy razy załączył się wentylator. Wtedy silnik sie dobrze nagrzeje i cała ta maź sobie spływa. To taka rada od jednego mechanika. Napewno troche pomoże a przynajmniej nie zaszkodzi.



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 226 gości