Awaria klimatyzacji, nieszczelność.

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

slimak.k
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 13
Rejestracja: pt mar 19, 2010 13:39
Lokalizacja: Legionowo
Kontakt:

Awaria klimatyzacji, nieszczelność.

Post autor: slimak.k » ndz cze 06, 2010 12:50

Witam wszystkich, mam takie pytanie. Jakis miesiąc temu uzupełniłem klimatyzacje w golfie MK4 (climatronic) z dodatkowym czynnikiem UV. No i niestety jest przeciek na wężu który idzie od osuszacza do kabiny. I tutaj pytanie. Jęsli był by to przeciek na połączeniu tej metalowej koncówki węża to świecic w UV powinien raczej sam wąż? Bo u mnie swieci poprostu cała metalowa końcówka i zastanawiam się czy to nie wina osuszacza, który gdzies tam może na ten wąż lać. Mechanik powiedział, że trzeba cały wąż wywalać i zagnieść koncówke, ale troche mnie dziwi, że ona właśnie cała świeci.

Z góry dzięki za sugestie.


Pierwszy Diesel w moich rękach...
Pojeździmy-zobaczymy.

greg

Post autor: greg » ndz cze 06, 2010 13:41

daj fotke gdzie masz ten wyciek



slimak.k
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 13
Rejestracja: pt mar 19, 2010 13:39
Lokalizacja: Legionowo
Kontakt:

Post autor: slimak.k » ndz cze 06, 2010 14:59

Widać dokłądnie jak cała metalowa koncówka jest w UV. Mi osobiscie wydaje sie, że gdyby wyciek był na koncówce to były sam ten przewod gumowy brudny.

Obrazek

Obrazek

Zerknijcie wprawnym okiem;)


Pierwszy Diesel w moich rękach...
Pojeździmy-zobaczymy.

greg

Post autor: greg » ndz cze 06, 2010 15:00

bardziej to wygląda że wyciek na połączeniu rurka-filtr osuszacza i rozprasza po całej końcówce -sprawdź czy nie da się dokręcić rurki -klucz imbus



slimak.k
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 13
Rejestracja: pt mar 19, 2010 13:39
Lokalizacja: Legionowo
Kontakt:

Post autor: slimak.k » ndz cze 06, 2010 15:09

Też mi się właśnie tak wydaje. W sobote sciągnąłem resztke gazu która została a jutro mieliśmy zwalać zderzak i wyciągać tą rurke... Ale to w takim razie jeszcze raz dokładnie to przejżymy, bo może nie bedzie aż tyle roboty co by się wydawało;)


Pierwszy Diesel w moich rękach...
Pojeździmy-zobaczymy.

greg

Post autor: greg » ndz cze 06, 2010 15:26

przy okazji dałbyś nowe oringi i u dołu i u góry osuszacza



slimak.k
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 13
Rejestracja: pt mar 19, 2010 13:39
Lokalizacja: Legionowo
Kontakt:

Post autor: slimak.k » pn cze 07, 2010 20:47

No i po sprawie, do wymiany poszedl caly osuszacz z kompletem oringow... Sprawdzone cisnieniowo azotem i nabite... Chlodzi az milo. :)

Dzieki-Pozdrawiam.


Pierwszy Diesel w moich rękach...
Pojeździmy-zobaczymy.

greg

Post autor: greg » pn cze 07, 2010 20:52

to i taniej



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Bing [Bot], Google Adsense [Bot] i 344 gości