Strona 1 z 1

Problem z zegarami po swapie.

: pt cze 04, 2010 02:32
autor: trava
Hej,
Dokonałem przeszczepu ABF z angielskiej wersji Seata do swojego golfa i mam problem z zegarami.

Pozycja 1 i zapłon - na zegarach cisza
Pozycja rozruch - zegary ożywają, puszczam rozruch, po sekundzie opadają.
Cały czas jedynie wskazuje ogólny przebieg oraz godzinę.

Czym to może być spowodowane? Czy nie dostaje zasilania? Gdzie może być błąd? Kostka od zegarów wchodzi w skrzynkę bezpieczników, jedyna kostka, która została zmieniona to ta od kierunkowskazów - poza tym, wszystko było sprawne - i jak widać podczas rozruchu - kontrolki i zegary funkcjonują : )

Pozdrawiam serdecznie!

: pt cze 04, 2010 08:07
autor: norek111
wygląda na brak (+) po przekręceniu stacyjki,na pinie 11 powinien być stały (+) a na 13 powinien się pojawiać na zapłonie(piny licznika)

: pt cze 04, 2010 12:49
autor: trava
Czy w takim razie powinienem dołączyć mu do tych pinów plus? W ramach testu, czy jako rozwiązanie?

Dziękuję za zainteresowanie : )

: pt cze 04, 2010 15:34
autor: norek111
trava pisze:Czy w takim razie powinienem dołączyć mu do tych pinów plus? W ramach testu, czy jako rozwiązanie?

Dziękuję za zainteresowanie : )
jeśli na zapłonie będzie (+) gdzie trzeba to masz temat rozwiązany

: pn cze 07, 2010 22:38
autor: trava
W kostce stacyjki nie było żadnego pinu, który miał zasilanie na zapłonie, więc pociągnąłem plus od stacyjki - jeden z przewodów miał plus na zapłonie, więc odciąłem kabel w kostce zegarów, by plus nie szedł w stronę skrzynki z bezpiecznikami i zegary działają w pozycji zapłon, gasną w pozycji rozruch i wracają do życia po odpuszczeniu kluczyka.

Także jest niby ok - jedynie nie rozumiem, dlaczego skoro wcześniej działały tylko na rozruchu, teraz na rozruchu gasną? :D


Pozdrawiam serdecznie i dziękuję!