Strona 1 z 1

Bzyczenie w desce rozdzielczej

: pn sty 16, 2006 18:32
autor: kinio416
Mam problema . Mam golfa 2 1.3 na wtrysku. W desce po przekroczeniu 40km/h wlacza mi sie jakis sygnal czasem wlacza sie po przekroczeniu wiekszych predkosci dzis dopiero jak sie zblizylem do 80 km/h. Nie wiem co on oznacza tydzien temu wymienilem olej bo mi sie dostawala benzyna do oleju i przyczyna niby byl czujnik ssania byl zepsuty i niewylaczal ssania wiec wymienilem i oczywiscie odrazu olej ale wciaz sie wlacza ten sygnal ale jak zejde ponizej 40km/h to sie wylacza . Co to jest i co mam zrobic ??

: pn sty 16, 2006 18:40
autor: fibolek
A jak ci to bzyczy?Jaki to dokładnie dźwięk?

: pn sty 16, 2006 18:43
autor: kinio416
no nie wiem jak to opisac im wiecej dodam gazu tym mi to glosniej bzyczy wiec mam muzyke glosno puszczona bo inaczej idzie zwariowac

: pn sty 16, 2006 19:07
autor: cruc
A to czasem nie od braku smarowania?sprawdz czy nadal masz paliwo w oleju.

: pn sty 16, 2006 19:11
autor: czyś
U mnie też brzęczy, tzn. do pewnej prędkości terkoce, a potem jednostajnie brzęczy. I zależy to od stricte prędkości samochodu. Wina jest licznika i zamocowania linki prędkościomierza. A jak się nagrzeje w kabinie to przestaje.
Jeżeli jednak brzęczy brzęczyk od sygnalizacji niedostatecznego ciśnienia oleju i zależy to od prędkości obrotowej silnika, to sprawdź przewody wysokiego napięcia i izolację przewodów od dwóch czujników ciśnienia w głowicy - te kable są upchnięte sąsiadująco, i jeśli na kablach WN są przebicia, a dodatkowo uszkodzonajest gdzieś izolacja przewodów od czujników, to jeśli przebiacia idą do kabli od czujników, to zdarza się, że brzęczy od pewnego poziomu obrotów silnika, narastająco w miarę wzrostu prędkości obrotowej (prąd z przebić włącza brzęczyk oleju). Przegazuj go na postoju, czy jest to samo . Bo zjawisko będzie wtedy zależne od prędkości obrotowej silnika.

: pn sty 16, 2006 19:48
autor: kempes
Witam! W moim mk2 1.3 posiadam trzy rodzaje brzęczenia ,pierwszy to świerszcze czyli tarcie plastików,drugi to to jakieś chrobotanie w okolicy wskazników podejrzewam z e to linka licznika sie wypina(walniecie reką ucisza ) i trzeci rodzaj brzęczenia to meteliczny dzwię to jakby jakaś niedokręcona śruba włącza sie to przy wysokich obrotach silnika.Chyba sprzedam radio bo i tak go nie słychać :grin:

: pn sty 16, 2006 20:25
autor: pepo7
Ja w moim MKII 1.3 na gaźniku miałem tak zeszłej zimy tyle , że to był sygał ktory by obudził
zmarłego nie było smarowania (zamarzł filtr oleju - po wymianie filra OK a olej wymieniałem
i filtr jesienią ) może to też filtr nie puszcza ?? Pozdro.



Dodam , że nie odrazu wączal sie po upływie kilku minut a czasem w czasie jazdy

: pn sty 16, 2006 21:10
autor: bongo
Na bank coś z licznikiem.Spróbuj rozebrać zegary i posmarowć linke,ew.psiknąć jakiegoś W.D.do niazda linki.

: pn sty 16, 2006 21:50
autor: stonefree
A co na temat świerolenia włącznika światełka w bagażniku?P.S. Jak to cholerstwo uciszyć bo mnie wk....a!

: śr sty 25, 2006 20:41
autor: simm
mam to samo to linka od prędkościomierza (chyba)

: śr sty 25, 2006 21:13
autor: czyś
Jeżeli jak było ciepło nie było problemu z linką, to po porządnym nagrzaniu auta wewnątrz, po kilku- kilkunastu minutach grzania full przestaje.

U mnie zależnie od prędkości jest najpierw:
ciap.... ciap....... ciap.......
potem
ciap, ciap, ciap, ciap, ciap, ciap
a potem (80 km/h i wyżej)
bzzzzzzzzzzzzzzzz

:)

: czw sty 26, 2006 22:21
autor: Paweł NPI
U mnie też to było, z początku nie wiedziałem co jest aż w końcu sie wydało gdy podczas jazdy spojrzałem na licznik a wskazówka na 0.... Odkręciłem deskę i okazało się że mam uszkodzony uchwyt od mocowania linki do deski... przykleiłem linke do deski i już nie brzęczy..