Bzyczenie w desce rozdzielczej

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

kinio416
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 4
Rejestracja: pn sty 16, 2006 18:08
Lokalizacja: Knurów

Bzyczenie w desce rozdzielczej

Post autor: kinio416 » pn sty 16, 2006 18:32

Mam problema . Mam golfa 2 1.3 na wtrysku. W desce po przekroczeniu 40km/h wlacza mi sie jakis sygnal czasem wlacza sie po przekroczeniu wiekszych predkosci dzis dopiero jak sie zblizylem do 80 km/h. Nie wiem co on oznacza tydzien temu wymienilem olej bo mi sie dostawala benzyna do oleju i przyczyna niby byl czujnik ssania byl zepsuty i niewylaczal ssania wiec wymienilem i oczywiscie odrazu olej ale wciaz sie wlacza ten sygnal ale jak zejde ponizej 40km/h to sie wylacza . Co to jest i co mam zrobic ??
Ostatnio zmieniony pn sty 16, 2006 18:40 przez kinio416, łącznie zmieniany 1 raz.



fibolek

Post autor: fibolek » pn sty 16, 2006 18:40

A jak ci to bzyczy?Jaki to dokładnie dźwięk?



kinio416
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 4
Rejestracja: pn sty 16, 2006 18:08
Lokalizacja: Knurów

Post autor: kinio416 » pn sty 16, 2006 18:43

no nie wiem jak to opisac im wiecej dodam gazu tym mi to glosniej bzyczy wiec mam muzyke glosno puszczona bo inaczej idzie zwariowac



Awatar użytkownika
cruc
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 235
Rejestracja: ndz mar 06, 2005 14:55
Lokalizacja: warm-maz.
Kontakt:

Post autor: cruc » pn sty 16, 2006 19:07

A to czasem nie od braku smarowania?sprawdz czy nadal masz paliwo w oleju.



Awatar użytkownika
czyś
Forum Master
Forum Master
Posty: 1046
Rejestracja: śr wrz 22, 2004 16:23
Lokalizacja: Łódź

Post autor: czyś » pn sty 16, 2006 19:11

U mnie też brzęczy, tzn. do pewnej prędkości terkoce, a potem jednostajnie brzęczy. I zależy to od stricte prędkości samochodu. Wina jest licznika i zamocowania linki prędkościomierza. A jak się nagrzeje w kabinie to przestaje.
Jeżeli jednak brzęczy brzęczyk od sygnalizacji niedostatecznego ciśnienia oleju i zależy to od prędkości obrotowej silnika, to sprawdź przewody wysokiego napięcia i izolację przewodów od dwóch czujników ciśnienia w głowicy - te kable są upchnięte sąsiadująco, i jeśli na kablach WN są przebicia, a dodatkowo uszkodzonajest gdzieś izolacja przewodów od czujników, to jeśli przebiacia idą do kabli od czujników, to zdarza się, że brzęczy od pewnego poziomu obrotów silnika, narastająco w miarę wzrostu prędkości obrotowej (prąd z przebić włącza brzęczyk oleju). Przegazuj go na postoju, czy jest to samo . Bo zjawisko będzie wtedy zależne od prędkości obrotowej silnika.


MH po przeszczepie bloku - alive&kicking!

Awatar użytkownika
kempes
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 17
Rejestracja: śr sty 11, 2006 05:57
Lokalizacja: złotoryja

Post autor: kempes » pn sty 16, 2006 19:48

Witam! W moim mk2 1.3 posiadam trzy rodzaje brzęczenia ,pierwszy to świerszcze czyli tarcie plastików,drugi to to jakieś chrobotanie w okolicy wskazników podejrzewam z e to linka licznika sie wypina(walniecie reką ucisza ) i trzeci rodzaj brzęczenia to meteliczny dzwię to jakby jakaś niedokręcona śruba włącza sie to przy wysokich obrotach silnika.Chyba sprzedam radio bo i tak go nie słychać :grin:



pepo7
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 237
Rejestracja: ndz paź 30, 2005 16:46
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Post autor: pepo7 » pn sty 16, 2006 20:25

Ja w moim MKII 1.3 na gaźniku miałem tak zeszłej zimy tyle , że to był sygał ktory by obudził
zmarłego nie było smarowania (zamarzł filtr oleju - po wymianie filra OK a olej wymieniałem
i filtr jesienią ) może to też filtr nie puszcza ?? Pozdro.



Dodam , że nie odrazu wączal sie po upływie kilku minut a czasem w czasie jazdy


lubie wiedziec co mam i czym jadę
GG 6546710
GOLFIK MK III 1.8 ADZ + LPG
Passata B5 1.6 AHL+LPG

Awatar użytkownika
bongo
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7767
Rejestracja: sob wrz 17, 2005 19:58
Lokalizacja: Londyn
Kontakt:

Post autor: bongo » pn sty 16, 2006 21:10

Na bank coś z licznikiem.Spróbuj rozebrać zegary i posmarowć linke,ew.psiknąć jakiegoś W.D.do niazda linki.



Awatar użytkownika
stonefree
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4033
Rejestracja: wt lut 15, 2005 19:39
Lokalizacja: WO
Kontakt:

Post autor: stonefree » pn sty 16, 2006 21:50

A co na temat świerolenia włącznika światełka w bagażniku?P.S. Jak to cholerstwo uciszyć bo mnie wk....a!



simm
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 22
Rejestracja: sob gru 17, 2005 22:13
Lokalizacja: Lublin

Post autor: simm » śr sty 25, 2006 20:41

mam to samo to linka od prędkościomierza (chyba)



Awatar użytkownika
czyś
Forum Master
Forum Master
Posty: 1046
Rejestracja: śr wrz 22, 2004 16:23
Lokalizacja: Łódź

Post autor: czyś » śr sty 25, 2006 21:13

Jeżeli jak było ciepło nie było problemu z linką, to po porządnym nagrzaniu auta wewnątrz, po kilku- kilkunastu minutach grzania full przestaje.

U mnie zależnie od prędkości jest najpierw:
ciap.... ciap....... ciap.......
potem
ciap, ciap, ciap, ciap, ciap, ciap
a potem (80 km/h i wyżej)
bzzzzzzzzzzzzzzzz

:)


MH po przeszczepie bloku - alive&kicking!

Awatar użytkownika
Paweł NPI
...
...
Posty: 1821
Rejestracja: ndz sty 15, 2006 13:55
Lokalizacja: OLSZTYN / Ruciane-Nida VWarmińsko-mazurskie

Post autor: Paweł NPI » czw sty 26, 2006 22:21

U mnie też to było, z początku nie wiedziałem co jest aż w końcu sie wydało gdy podczas jazdy spojrzałem na licznik a wskazówka na 0.... Odkręciłem deskę i okazało się że mam uszkodzony uchwyt od mocowania linki do deski... przykleiłem linke do deski i już nie brzęczy..


[url=http://www.ilespala.pl/podsumowanie/426][img]http://www.ilespala.pl/obrazek/426/3/1[/img][/url]

[url=http://www.fotosik.pl][img]http://images46.fotosik.pl/298/9584d7b661611e73.jpg[/img][/url]

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 262 gości