Strona 1 z 1
przerobka c.z na pilota
: wt cze 01, 2010 22:57
autor: maniek8855
Witam
Mam centralny zamek z kluczyka w mk II 5d+bagażnik,chce przerobić ori pneumatyczny tak aby był z pilota. Trochę już poczytałem na forum ale mam kilka wątpliwości, jedni piszą,że siłownik kierowcy wymontować i podłączyć elektryczny typu master, potem kupić jakiś dowolny sterownik c.z i podłączyć zgodnie z instrukcją. Prosiłbym o porady czy trzeba kupic ten elektryczny siłownik master, jeśli tak to ma byc na 3 czy na 5 przewodów? i jaki sterownik do tego i jak najprościej podłączyć, na elektryce znam się tyle o ile wiec proszę wytłumaczyć w najprostszy sposób, z góry dziękuje z pomoc.
pozdrawiam
: wt cze 01, 2010 23:07
autor: guti
maniek8855, musisz miec cos co pociagnie orygialny rygiel w dół
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
reszte zrobi pompka
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
: wt cze 01, 2010 23:14
autor: maniek8855
guti pisze:maniek8855, musisz miec cos co pociagnie orygialny rygiel w dół
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
reszte zrobi pompka
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Tzn co, myślałem właśnie o tym siłowniku typu master, tylko jak to podczepić,żeby było ok? Tak wyczytałem na forum,że ten siłownik master jest elektryczny i on pociągnie rygiel kierowcy i reszta też się wtedy zamknie, ten siłownik master jest elektryczny i wtedy dać do niego sterownik? Też czytałem,zeby wymontować ten siłownik z drzwi kierowcy i dać tylko ten typu master, tylko co wtedy z rurkami z powietrzem
![chytry :chytry:](./images/smilies/chytry.gif)
: wt cze 01, 2010 23:27
autor: guti
maniek8855, hmm nie wiem jak to u kumpla było, ale on chyba miał dwa...?
jeden elektyczny ( master , a jak podłaczyc , to bedziesz mial na schemacie w pudełku w ktorym bedzie c.Z.)
dajesz jednego mastera i bedzie smigac
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
: wt cze 01, 2010 23:29
autor: maniek8855
dzięki, czyli mastera musze kupić i sterownik, a nie wiesz jak dokładnie tego mastera podczepić, bo w tych instrukcjach różnie bywa, nie zawsze działa zgodnie z tym co pisza
![helm :helm:](./images/smilies/helm.gif)
: wt cze 01, 2010 23:31
autor: guti
przykro mi
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
nie jestem wrózka.. zazwyczaj masz wszystko opisane
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
kolorki, o ktorego siłownika , ktore sa zasilające centralke itd .. jak zlozysz tak jak trzeba to bedzie działac
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
: wt cze 01, 2010 23:43
autor: lukiskwuki
jak juz kupisz siłonik i centralke odezwij sie domnie na PW i wtedy wszystko sie podłaczy, zrobie ci tez wtedy foto jak u mnie mam załozony siłownik elektryczny
: wt cze 01, 2010 23:45
autor: maniek8855
Dzięki wielkie czyli nic nie potrzebuje oprócz sterownika oraz silownika master?
: wt cze 01, 2010 23:49
autor: guti
nie wiem co za problem.. do centralki masz kostke.. wpinasz, a pozniej łączysz kabelko kolorami.. cala filozofia
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
: śr cze 02, 2010 00:03
autor: maniek8855
nie wiem co za problem.. do centralki masz kostke.. wpinasz, a pozniej łączysz kabelko kolorami.. cala filozofia
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
podłączenie nie stanowi problemu tylko sie zastanawiam jak umiescic ten silownik master,zeby ruszał mi ryglem bo nie wiem czy nie wyjac całkiem ori silownika i na jego miejsce wstawic nowy, tak czytałem w temacie o cz w mkII,zeby wywalic ori i wstawic nowy elektrycznyy i bedzie smigalo, a ze auta potrzebuje na codzien musze wiedziec co i jak,zeby w wolnej chwili zrobic w miare sprawnie
![bajer :bajer:](./images/smilies/bajer.gif)
: śr cze 02, 2010 00:20
autor: Tomasz Bis
Witam.
Ja montowałem sobie taki
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=250173 idealnie pasuje wystarczy tylko wywiercić otwory. Nie potrzebne są blaszki jak w linku , mam foty w razie potrzeby . W sklepie komplet kosztuje 60zł. / i nie trzeba wyciągać zamka /
: śr cze 02, 2010 00:21
autor: lukiskwuki
nie mozesz wywalic ori słownikabo go tam niema!!!
w dzrzwiachkierowcy jest takijakby stycznik ktory po przekreceniu kluczyka uruchamia pompke a ta zamyka samochod
: śr cze 02, 2010 00:21
autor: guti
no przeed chwila pisałes, ze nie wiesz jak mastera podłaczyc.. bo roznie pisza w instrukcjach...
wiec Ci mówie, ze zakladasz tak jak instrukcja mówi.. kabelkami , kolorkami itd
a co do zamontowania.. to pionowo , podpinasz drut jaki dostaniesz w komplecie do rygla
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
trza troszke pokombinowac, ale sie da
w mk III to było prostsze.. podpinało sie kabelkami od centrali do dwóch kabelków z wiązki oryginalnej przy pompce i działało
[ Dodano: Sro Cze 02, 2010 12:23 am ]
lukiskwuki pisze:nie mozesz wywalic ori słownikabo go tam niema!!!
aaa widzisz
taakie buty.. szczerze to brałem pod uwage taka mozliwosc..
bo jakby był ,to mozna by zastosowac manewr z mk III... ale wtedy drzwi kierowcy sie nie zamkną sie
![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)