po przekladce silnika nie czuc za bardzo roznicy.
: wt cze 01, 2010 20:09
witam. wprowadze w temat troche i moze ktos by mi wymyslil przyczyne co moze byc nie tak. otoz zrobilem remont w 1.8 gaznikowcu (GU) (panewki byly ok i pierscienie na tlokach wygladaly tez ok wiec zostaly a wyminilem wszystkie uszczelki, uszczelniacze na zaworach, dotarlem zawory, simeringi) i wsadzilem go do mojego auta gdzie byl 1.6 gaznik (70KM) nie pamietam oznaczenia silnika. u mnie byla skrzynia 4S a wsadzilem teraz na ktorej bylo oznaczenie CHB23044142 (142 bylo juz w 2 linijce jesli to ma znaczenie). czyli zmienilem moj 1.6 z 4s na 1.8 z CHB. gaznik zostawilismy ten sam co mialem (2ee) bo kolega nie wiedzial jak podpiac ten ktory byl z tym 1.8 (podcisnieniowy ale nie pamietam oznaczenia) i komp z modulem zostal ten sam bo nie mam tego co byl z tamtym silnikiem. i teraz jak troche pojezdzilem to stwierdzam ze golf ma jakby wiecej Nm bo czuc jakby troche lepiej ciagnal z niskich obrotow ale na predkosci nie widze roznicy :/ leci do ~130-140 i juz ma problem sie dalej rozpedzic a na 1.6 tak mial ale od ~160. przysipieszenie tez jakby gorsze bylo o ok 2-3 sekundy. moze mi ktos powiedziec co mu jeszcze nie lezy?? czy to wina tego ze gaznik jest od 1.6 albo komp ten sam?? czy przez skrzynie?? bo ja juz nie wiem. tamtego gaznika nie umie podpiac to ciezko mi go samemu przelozyc. co do paliwa to jezdze na gazie bo to tez ma znaczenie.
jst jeszcze druga sprawa ze jak jechalem na benzynie na polowie gazu to ok a jak wcisnalem do oporu to chwile jechal (czasem przerywal) a po chwili dostawal odciecia i musialo chwile minac zeby znow dostal paliwo i jechal i tak w kolko. przy przekladce zostawilismy pompe z 1.6 a w domu juz zalozylem z tego 1.8 i dalej to samo mu sie dzialo i nie moge rozgryzc o co mu chodzi i dlaczego tak sie dzieje :/
jak ktos przerabial takie tematy i jest w miare pewny co moze byc nie tak to prosze o podpowiedz.
jst jeszcze druga sprawa ze jak jechalem na benzynie na polowie gazu to ok a jak wcisnalem do oporu to chwile jechal (czasem przerywal) a po chwili dostawal odciecia i musialo chwile minac zeby znow dostal paliwo i jechal i tak w kolko. przy przekladce zostawilismy pompe z 1.6 a w domu juz zalozylem z tego 1.8 i dalej to samo mu sie dzialo i nie moge rozgryzc o co mu chodzi i dlaczego tak sie dzieje :/
jak ktos przerabial takie tematy i jest w miare pewny co moze byc nie tak to prosze o podpowiedz.