po przekladce silnika nie czuc za bardzo roznicy.

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
szymko
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 347
Rejestracja: pt kwie 11, 2008 21:54
Lokalizacja: Wola Filipowska/ Kraków
Kontakt:

po przekladce silnika nie czuc za bardzo roznicy.

Post autor: szymko » wt cze 01, 2010 20:09

witam. wprowadze w temat troche i moze ktos by mi wymyslil przyczyne co moze byc nie tak. otoz zrobilem remont w 1.8 gaznikowcu (GU) (panewki byly ok i pierscienie na tlokach wygladaly tez ok wiec zostaly a wyminilem wszystkie uszczelki, uszczelniacze na zaworach, dotarlem zawory, simeringi) i wsadzilem go do mojego auta gdzie byl 1.6 gaznik (70KM) nie pamietam oznaczenia silnika. u mnie byla skrzynia 4S a wsadzilem teraz na ktorej bylo oznaczenie CHB23044142 (142 bylo juz w 2 linijce jesli to ma znaczenie). czyli zmienilem moj 1.6 z 4s na 1.8 z CHB. gaznik zostawilismy ten sam co mialem (2ee) bo kolega nie wiedzial jak podpiac ten ktory byl z tym 1.8 (podcisnieniowy ale nie pamietam oznaczenia) i komp z modulem zostal ten sam bo nie mam tego co byl z tamtym silnikiem. i teraz jak troche pojezdzilem to stwierdzam ze golf ma jakby wiecej Nm bo czuc jakby troche lepiej ciagnal z niskich obrotow ale na predkosci nie widze roznicy :/ leci do ~130-140 i juz ma problem sie dalej rozpedzic a na 1.6 tak mial ale od ~160. przysipieszenie tez jakby gorsze bylo o ok 2-3 sekundy. moze mi ktos powiedziec co mu jeszcze nie lezy?? czy to wina tego ze gaznik jest od 1.6 albo komp ten sam?? czy przez skrzynie?? bo ja juz nie wiem. tamtego gaznika nie umie podpiac to ciezko mi go samemu przelozyc. co do paliwa to jezdze na gazie bo to tez ma znaczenie.

jst jeszcze druga sprawa ze jak jechalem na benzynie na polowie gazu to ok a jak wcisnalem do oporu to chwile jechal (czasem przerywal) a po chwili dostawal odciecia i musialo chwile minac zeby znow dostal paliwo i jechal i tak w kolko. przy przekladce zostawilismy pompe z 1.6 a w domu juz zalozylem z tego 1.8 i dalej to samo mu sie dzialo i nie moge rozgryzc o co mu chodzi i dlaczego tak sie dzieje :/

jak ktos przerabial takie tematy i jest w miare pewny co moze byc nie tak to prosze o podpowiedz.



Awatar użytkownika
prezesik25
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2901
Rejestracja: pn gru 11, 2006 21:37
Lokalizacja: ELE Łęczyca
Kontakt:

Post autor: prezesik25 » wt cze 01, 2010 20:57

Jak nie zmieniałeś skrzyni to będzie jej wina. Silnik ma więcej mocy, ale przy tych samych przełożeniach vmax będziesz miał podobną. Musiałbyś założyć skrzynię od 1.8, tak są dłuższe przełożenia i czułbyś większą różnicę.


Obrazek
Obrazek

Awatar użytkownika
szymko
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 347
Rejestracja: pt kwie 11, 2008 21:54
Lokalizacja: Wola Filipowska/ Kraków
Kontakt:

Post autor: szymko » wt cze 01, 2010 23:14

prezesik25, skrzynia zmieniona tak jak napisalem z 4S na CHB

ciezko przeczytac?? "...wsadzilem teraz na ktorej bylo oznaczenie CHB..."

[ Dodano: 01 Cze 2010 23:15 ]
wydaje mi sie ze wyraznie napisalem co i jak ale jesli nie to przepraszam i jak mam napisac zeby bylo jasno i czytelnie?...



Awatar użytkownika
kajt
...
...
Posty: 262
Rejestracja: czw gru 31, 2009 02:16
Lokalizacja: Chrzanów
Kontakt:

Post autor: kajt » pt cze 04, 2010 18:22

Ja bym sprawdził przepływkę, a jak to nie pomoże to już wina musi leżeć po stronie gaźnika.



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 270 gości