Strona 1 z 1

Brak Mocy 2.0 16v Pomocy

: pn maja 31, 2010 20:15
autor: lukasz1982
Witam serdecznie niedawno kupilem Golfa 3 2.0 16v w super stanie ale od niedawna pojawil sie problem mianowicie silnik nie mial mocy i nie mogl sie pozbierac z wolnych obrotow w czasie jazdy .pojechalem na diagnostyke komputerowa i wyszlo czujnik cisnienia w kolektorze dolotowym po telefonie do serwisu vw okazuje sie ze w tym silniku nie bylo takiego czujnika
.Nie dalo mi to spokoju i zdemontowalem kolektor ssacy i okazalo sie ze nie byl szczelny wymienilem uszczelke i jest poprawa tzn jak sie zagrzeje to smiga w miare ok ale nadal na zimnym silniku jest brak mocy i nadal problem z wkrecaniem sie na obroty Prosze o pomoc

: wt cze 01, 2010 16:44
autor: RasPL
odepnij akumulator na kilka minut to po pierwsze
a po drugie jeźdz do diagnosty który ma pojęcie co robi bo ten nie bardzo ogarnął temat

: wt cze 01, 2010 17:23
autor: Paweł Marek
lukasz1982 pisze: nie bylo takiego czujnika
jest w sterowniku silnika i dochodzi mu wezyk podciśnieniowy, sprawdź ten wezyk czy jest cały i drożny a samego czujnika w ECU chyba nieda się latwo zmienić, nie wiem skąd by go wziąć, taniej poszukac calego komputera na szrocie. Odłączanie AKU we wtrysku digifant nic nie da

: wt cze 01, 2010 21:17
autor: lukasz1982
Dzieki za pomoc sprawdze wasze porady cy cos to da zapomnialem napisac ze jest tam zamontowany filtr stozkowy i cienki wezyk lecacy od przepustnicy nie jest nigdzie podlaczony czy to tez nie przez to brakuje mu mocy?

: wt cze 01, 2010 22:31
autor: $layer
Paweł Marek pisze:jest w sterowniku silnika i dochodzi mu wezyk podciśnieniowy, sprawdź ten wezyk czy jest cały i drożny a samego czujnika w ECU chyba nieda się latwo zmienić, nie wiem skąd by go wziąć, taniej poszukac calego komputera na szrocie. Odłączanie AKU we wtrysku digifant nic nie da
dokładnie miałem tak samo. wymieniłem wężyk bo spruchniał i ABF lata

: wt cze 01, 2010 23:33
autor: KAROL 84
Bardzo możliwe że to jest przyczyna chociaż wężyk do ECU to jest ten który idzie z kolektora niedaleko przepustnicy ale skoro masz zdjęty inny przewód to dolot jest nieszczelny to łapie lewe powietrze :bigok: i wprowadza ECU w błąd.

: pn cze 07, 2010 20:32
autor: lukasz1982
Jeszcze raz dziekuje za pomoc wymienilem wezyk ze sterownika i smiga jak GTI serdeczne dzieki