Witam serdecznie niedawno kupilem Golfa 3 2.0 16v w super stanie ale od niedawna pojawil sie problem mianowicie silnik nie mial mocy i nie mogl sie pozbierac z wolnych obrotow w czasie jazdy .pojechalem na diagnostyke komputerowa i wyszlo czujnik cisnienia w kolektorze dolotowym po telefonie do serwisu vw okazuje sie ze w tym silniku nie bylo takiego czujnika
.Nie dalo mi to spokoju i zdemontowalem kolektor ssacy i okazalo sie ze nie byl szczelny wymienilem uszczelke i jest poprawa tzn jak sie zagrzeje to smiga w miare ok ale nadal na zimnym silniku jest brak mocy i nadal problem z wkrecaniem sie na obroty Prosze o pomoc
Brak Mocy 2.0 16v Pomocy
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
- lukasz1982
- Nowicjusz
- Posty: 12
- Rejestracja: czw cze 08, 2006 23:59
- Lokalizacja: Swietochlowice
- Kontakt:
odepnij akumulator na kilka minut to po pierwsze
a po drugie jeźdz do diagnosty który ma pojęcie co robi bo ten nie bardzo ogarnął temat
a po drugie jeźdz do diagnosty który ma pojęcie co robi bo ten nie bardzo ogarnął temat
mk2 gti 2.0 16Vsc 4Motion viewtopic.php?f=160&t=252428" onclick="window.open(this.href);return false;
Just like It https://www.facebook.com/VW-Golf-Mk2-GT ... 101982262/" onclick="window.open(this.href);return false;
Just like It https://www.facebook.com/VW-Golf-Mk2-GT ... 101982262/" onclick="window.open(this.href);return false;
- Paweł Marek
- V.I.P.
- Posty: 26259
- Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
- Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
jest w sterowniku silnika i dochodzi mu wezyk podciśnieniowy, sprawdź ten wezyk czy jest cały i drożny a samego czujnika w ECU chyba nieda się latwo zmienić, nie wiem skąd by go wziąć, taniej poszukac calego komputera na szrocie. Odłączanie AKU we wtrysku digifant nic nie dalukasz1982 pisze: nie bylo takiego czujnika
Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.
- lukasz1982
- Nowicjusz
- Posty: 12
- Rejestracja: czw cze 08, 2006 23:59
- Lokalizacja: Swietochlowice
- Kontakt:
dokładnie miałem tak samo. wymieniłem wężyk bo spruchniał i ABF lataPaweł Marek pisze:jest w sterowniku silnika i dochodzi mu wezyk podciśnieniowy, sprawdź ten wezyk czy jest cały i drożny a samego czujnika w ECU chyba nieda się latwo zmienić, nie wiem skąd by go wziąć, taniej poszukac calego komputera na szrocie. Odłączanie AKU we wtrysku digifant nic nie da
- lukasz1982
- Nowicjusz
- Posty: 12
- Rejestracja: czw cze 08, 2006 23:59
- Lokalizacja: Swietochlowice
- Kontakt:
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 407 gości