Mam taki problem iz moj silnik nie osiaga max obrotow.
Uklad paliwowy jest odpowietrzony i nawet bylem juz u mechanika, ktory powiedzial ze sam za bardzo nie wie o co chodzi ale napewno nie jest to wina pompy.
Prosze niech ktos da mi jakas konkretna odpowiedz na moj problem.
Dzieki wszystkim ktorzy chca pomoc.
Problem MK2 1.6 TD
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
- zaprzal
- VW Baron
- Posty: 3027
- Rejestracja: śr lis 10, 2004 20:06
- Lokalizacja: Białystok / Tykocin
- Kontakt:
Spradz ustawienia czasu wtrysku i.t.p zacznij od tego, zeby zmienic mechanika na kompetentnego i takiego który ma zegary do ustawiania
Opisz na czym dokładnie polega to "nie osiaganie obrotów" czy silnik sie zamula i powoli wkreca na obroty czy w pewnym momencie nastepuje jakby nagłe odcięcie paliwa i nie wchodzi ani troche na wyższe obroty. Wcale bym nie wykluczał uszkodzenia pompy
Opisz na czym dokładnie polega to "nie osiaganie obrotów" czy silnik sie zamula i powoli wkreca na obroty czy w pewnym momencie nastepuje jakby nagłe odcięcie paliwa i nie wchodzi ani troche na wyższe obroty. Wcale bym nie wykluczał uszkodzenia pompy
Dokladnie wyglada to tak ze silnik odpala bez problemu.Wolne obroty sa OK.Jednak jesli dodam troszke gazu to silnik sie dlawi a nawet czasami zgasnie. Dzisiaj jednak zauwazylem ze pojawily sie jakies babelki powietrza w wezyku podlaczonym do zasilania pompy wtryskowej.
Jesli waszym zdaniem jest to wina pompy to mam pytanie gdzie moge ja "zregenerowac" i ile mniej wiecej tokosztuje.I czy warto kupic ostatecznie taka pompe na Autozlomie?
Jesli waszym zdaniem jest to wina pompy to mam pytanie gdzie moge ja "zregenerowac" i ile mniej wiecej tokosztuje.I czy warto kupic ostatecznie taka pompe na Autozlomie?
- zaprzal
- VW Baron
- Posty: 3027
- Rejestracja: śr lis 10, 2004 20:06
- Lokalizacja: Białystok / Tykocin
- Kontakt:
to jeżeli masz bąbelki powietrza to trzeba gdzieś poszukać nieszczelności. a co do pompy to w każdym więskszym mieście są firmy które się zajmują tylko tym. ale poszukaj jakiegoś dobrego fachowca, nie musi mieć wcale super dużej firmy żeby być dobrym specjalistą
[b]nie odpowiadam na PW![/b] prosze o kontakt przez [url]turbodiesel.pl[/url]
Ok. Jeszcze mam pytanie dotyczące tego "zaworka" w filtrze paliwa. Dokładnie chodzi mi o to ze jest na nim narysowana strzałka w którą stronę przepuszcza paliwo i dokladnie niewiem czy ma to byc z wtrysku wezyka powrotnego do baku czy tez z baku do wezyka powrotnego ktory jest podlaczony do wtrysku?
Z gory dziekuje za pomoc.
Z gory dziekuje za pomoc.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 522 gości