Jak to jest z pompą paliwa w TDI PD?

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

remik130
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 51
Rejestracja: pn maja 04, 2009 00:28
Lokalizacja: Garwolin

Jak to jest z pompą paliwa w TDI PD?

Post autor: remik130 » ndz maja 30, 2010 23:55

Witam,

pytanie : czy w TDI PD jest jedna pompa paliwa przy baku a druga razem z vacum?
I druga sprawa wcześniej przy odpalaniu z okolic baku dobiegał dzwięk , charakterystyczne "skrzeknięcie" pompy, teraz zamiast tego jest takie krótkie 2s przytłumione buczenie.

czy tak ma być , czy pompa uszkodzona?

walczę o dłuższego czasu z wibracjami auta na jałowym i podwyższonym hałasem silnika i myślę, że może tu jest problem

Pozdrawiam



Awatar użytkownika
Przemo440
Forum Master
Forum Master
Posty: 1971
Rejestracja: ndz sty 08, 2006 20:08
Lokalizacja: Śvwiebodzinejro FSW
Kontakt:

Post autor: Przemo440 » pn maja 31, 2010 13:29

remik130 pisze:czy w TDI PD jest jedna pompa paliwa przy baku a druga razem z vacum?
tak
remik130 pisze:I druga sprawa wcześniej przy odpalaniu z okolic baku dobiegał dzwięk , charakterystyczne "skrzeknięcie" pompy, teraz zamiast tego jest takie krótkie 2s przytłumione buczenie.

czy tak ma być , czy pompa uszkodzona?
prawdopodobnie uszkodzona, wyjezdziłeś paliwo do końca? że tak sie stało?



indyczes
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 461
Rejestracja: wt cze 13, 2006 23:53
Lokalizacja: Polska

Post autor: indyczes » pn maja 31, 2010 16:43

Jeśli byś miał uszkodzoną, to podczas jazdy na pewno dałoby się to odczuć po pracy silnika.
U mnie kedyś też po przekręceniu kluczyka było cicho, obecnie mam takie burczenie przez chwilę. Oprócz tego nic więcej sie nie dzieje. Byc może, że jest to objaw żle pracującej pompy, ale ja nic z tym nie robię, silnik na jałowym pracuje poprawnie, jak również w czasie jazdy pod obciążeniem.
Pozdr.



Awatar użytkownika
RasPL
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2554
Rejestracja: wt paź 02, 2007 11:39
Lokalizacja: ST
Kontakt:

Post autor: RasPL » pn maja 31, 2010 17:14

często pompy są głośniejsze przez małą ilość paliwa w zbiorniku, po zatankowaniu powinna ucichnąć


mk2 gti 2.0 16Vsc 4Motion viewtopic.php?f=160&t=252428" onclick="window.open(this.href);return false;
Just like It https://www.facebook.com/VW-Golf-Mk2-GT ... 101982262/" onclick="window.open(this.href);return false;
Obrazek

mufik900
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 159
Rejestracja: śr lut 16, 2005 22:29
Lokalizacja: F-RK1099
Kontakt:

Post autor: mufik900 » pn maja 31, 2010 22:05

W każdym PD po przekręceniu kluczyka na zapłon jest słychać przez około 2s pompę w zbiorniku.Ona poprostu dobija ciśnienie paliwa do układu paliwowego.



indyczes
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 461
Rejestracja: wt cze 13, 2006 23:53
Lokalizacja: Polska

Post autor: indyczes » wt cze 01, 2010 08:35

To, że słychać to wiemy. Pytanie: dlaczego nadmiernie hałasuje, to w moim przypadku? I nie ma tu znaczenia ile paliwa jest w baku, na pełnym również burczy. Po odpaleniu silnika pewnie też, ale już tego nie słychać, słyszymy klekot silnika :grin: :grin: .



Bora_TDI
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 101
Rejestracja: wt paź 06, 2009 22:19
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Bora_TDI » wt cze 01, 2010 11:03

mufik900 pisze:W każdym PD po przekręceniu kluczyka na zapłon jest słychać przez około 2s pompę w zbiorniku.Ona poprostu dobija ciśnienie paliwa do układu paliwowego.
Nie kazdy PD ma w baku pompie. Dopiero od numeru 300001(koncowka VIN`u) roku modelowego 2001 byly montowane pompy w baku. W moim AJM`ie np nie ma.

Pozdrawiam



Awatar użytkownika
RasPL
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2554
Rejestracja: wt paź 02, 2007 11:39
Lokalizacja: ST
Kontakt:

Post autor: RasPL » wt cze 01, 2010 16:26

indyczes, skoro buczy bardziej to znaczy, że się kończy, pobuczy i zdechnie


mk2 gti 2.0 16Vsc 4Motion viewtopic.php?f=160&t=252428" onclick="window.open(this.href);return false;
Just like It https://www.facebook.com/VW-Golf-Mk2-GT ... 101982262/" onclick="window.open(this.href);return false;
Obrazek

mufik900
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 159
Rejestracja: śr lut 16, 2005 22:29
Lokalizacja: F-RK1099
Kontakt:

Post autor: mufik900 » wt cze 01, 2010 19:40

Bora_TDI pisze:
mufik900 pisze:W każdym PD po przekręceniu kluczyka na zapłon jest słychać przez około 2s pompę w zbiorniku.Ona poprostu dobija ciśnienie paliwa do układu paliwowego.
Nie kazdy PD ma w baku pompie. Dopiero od numeru 300001(koncowka VIN`u) roku modelowego 2001 byly montowane pompy w baku. W moim AJM`ie np nie ma.

Pozdrawiam
Aaaaa,to bardzo przepraszam,byłem pewny że każdy PD ma wymuszone ciśnienie w układzie.



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 297 gości