Bierze duuuużo oleju.
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
Bierze duuuużo oleju.
Witam serdecznie posiadam Golfa 3 Gti 8v,
gdy go kupiłem brał sporo oleju jakieś 2l na 1000km, wymieniłem uszczelniacze i przez pół roku miałem spokój nie brał nic, teraz zaczeła się jakaś masakra bierze mi ogromne ilości oleju, niema żadnych wycieków, bierze jakieś 1l na 300km, czy ten silnik już się do niczego nienada ?
gdy go kupiłem brał sporo oleju jakieś 2l na 1000km, wymieniłem uszczelniacze i przez pół roku miałem spokój nie brał nic, teraz zaczeła się jakaś masakra bierze mi ogromne ilości oleju, niema żadnych wycieków, bierze jakieś 1l na 300km, czy ten silnik już się do niczego nienada ?
- italiano_83
- V.I.P.
- Posty: 11896
- Rejestracja: śr gru 03, 2008 21:21
- Lokalizacja: NL/Zeeland
- Auto: Alfa Romeo Giulietta 1.4 MA Turbobenzina
- Silnik: 1.4T
- Paweł Marek
- V.I.P.
- Posty: 26259
- Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
- Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
wielas, złotej recepty nikt nie poda, zanim nie przediagnozujesz silnika. Niewykluczone że winne sa tylko wyrobione prowadnice zaworów i dlatego na tak krótko pomogła wymiana gumek. Niewykluczone że problem jest na uszczelnieniu tłok cylinder, tu bez robiórki silnika nic się nie da powiedzieć. Problem z decyzją jest tym trudniejszy ze używany silnik 2E kosztuje 700-800 złotych czyli tyle ile wyniósłby remont samej glowicy. Niektórzy się nie patyczkują, zmieniają silnik i ryzyk fizyk jednak zwyykle sie udaje.
Ja bym rozebrał silnik przed podjęciem decyzji, zrób sobie pomiar ciśnienia sprężania plus próba olejowa przed ew. rozbiórką.
Ja bym rozebrał silnik przed podjęciem decyzji, zrób sobie pomiar ciśnienia sprężania plus próba olejowa przed ew. rozbiórką.
Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.
- Paweł Marek
- V.I.P.
- Posty: 26259
- Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
- Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
jaki chcesz przecież to bez znaczenia w tej sytuacji. Czy się opłaca czy nie to napisałem ci wyżej - bez diagnozy nieda się powiedzieć. Takie potężne branie oleju musi wynikać z usterki którą dośc łatwo bedzie określić. Wstawiasz auto do mechanika, w przypadku jesli stwierdzicie że naprawa się nie opłaca, to auto już ma wyjęty silnik i czeka u mechanika na używany silnik który firmą spedycyjną dociera za dzień najdalej dwa. Tak jest najprościej.
Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.
Mój tez brał olej, a na końcu nawet wyciek był... Tylko ja zrobiłem odwrotnie do tego, co napisał Paweł Marek, czyli remoncik. Koszta ogromne, powiedzmy, że za części i naprawę kupiłbym trzy silniki 2E, ale chciałem mieć pewność, że wszystko będzie teraz w porządku.
Jeżeli jednak nie dysponujesz odpowiednią kwotą, to najlepeij będzie kupić inny silnik. Ale najpierw do mechanika z nim i będziesz wiedzieć, co tam się dzieje.
Jeżeli jednak nie dysponujesz odpowiednią kwotą, to najlepeij będzie kupić inny silnik. Ale najpierw do mechanika z nim i będziesz wiedzieć, co tam się dzieje.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 354 gości