Strona 1 z 1

Problem z rozdzielaczem

: pt maja 28, 2010 10:10
autor: Maverick_pl
Powtarza się mój temat,jednak nie wiem czemu,poprzedni został usunięty.

Mój Golf, odpala normalnie,chodzi przez około 10 min po czym gaśnie (zaczyna się dusić obroty spadają i w momencie dodawania gazu obroty spadają do 0 cisza).
Próbowałem wielu rzeczy bezskutecznie - od elektryka który sprawdzał instalację elek. po mechanika który też nie znalazł żadnych konkretnych przyczyn.
Samochód nie jest na Gazie.

Jest to Golf 1.8 MPI 90PS GX i jedyną przyczyną tych "szaleństw" na którą winę zrzucają osoby które auto oglądały to "rozdzielacz paliwa" który jest na filtrze powietrza.
Polecono mi wymianę tego rozdzielacza i moje pytanie jest taki:

Czy ktoś posiada takowy rozdzielacz sprawny??
nr:0438120162 i 04913353S

: pt maja 28, 2010 14:44
autor: -=ren=-
ja bym nie był pewny co do usterki rozdzielacz... to w miarę proste, aczkolwiek precyzyjne urządzenie. Na bloku jest zabudowany regulator mieszani, ogrzewany temperaturą silnika, lub elektrycznie. Poszukałbym tez problemów z czujnikiem cieczy ewentualnie, ale nie wiem czy ma to znaczenie dla silnika na k-jetcie. Jeśli przepływomierz rusza się płynnie, to można zdjąc wtryski i sprawdzić jak się zachowują - np w butelke plastikową każdy po kolei.

: pt maja 28, 2010 19:54
autor: Maverick_pl
Tylko czy wtedy samochód by odpalał,chodził normalnie przez 10 - 15 min,po czym zaczynał się dławić ??
A po ty jak zgaśnie - po 2 min odpala bez problemu i znowu chodzi ok 10 min i znowu gaśnie... ??

: pt maja 28, 2010 21:32
autor: -=ren=-
a czy kiedykolwiek sprawdzałeś stan zasilania w paliwo dla tego motoru?? tam są dwie pompy paliwa, jedna w zbiorniku i druga przy akumulatorze ciśnienia. Być może ta pompa przy akumulatorze ciśnienia nie potrafi tak ścisnąć tego paliwa i zapewnić odpowiedniego ciśnienia i ilości dl amechanicznego wtrysku. Sprawdź filtr paliwa i akumulator i przy odpalaniu i pracy kontroluj ciśnieni paliwa. Być może jest też jakaś elelktryczna usterka zasilania pomp, lub coś takiego.

: sob maja 29, 2010 13:33
autor: Maverick_pl
Jedyną pewną metodą sprawdzenia tego wszystkiego jest metoda prób i błędów ??

No też słyszałem że może to być 2 pompa ale ja nie wiem gdzie jej szukać,a inny mechanik stwierdził że ten motor ma tylko jedną pompę.

więc pozostaje mi szukać albo oddać samochód komuś kto będzie chciał się z nim pobawić ( ew. złomowiec )