Witam,
nie wiem czy w dobrym dziale kieruję to pytanie, ale czy do wymiany czujnika halla trzeba wyciągać silnik i koszt samej wymiany może oscylować w granicach 300-350 zł??
Do tej pory wydawało mi się, że hall i czujnik obrotów silnika to dwie różne rzeczy, ale po wczorajszej wizycie u mechanika kompletnie już nie wiem co jest co...
Z objawów wg mnie to czujnik halla będzie. Był już nie raz podłączony pod komputer, a wczoraj usłyszałam, że pokazywał błędy, ale jakie to już się nie dowiedziałam:( w serwisie to chociaż wydruczek dają:(
i jeszcze jedno pytanie, czy czujniczek obrotów silnika to czujnik to inaczej obrotów wału korbowego??
czujnik halla, czujnik obrotów silnika w silniku 1.4 16v
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
-
- Nowicjusz
- Posty: 26
- Rejestracja: sob mar 06, 2010 16:39
- Lokalizacja: katowice, sosnowiec
- Kontakt:
czujnik halla, czujnik obrotów silnika w silniku 1.4 16v
Ostatnio zmieniony czw maja 27, 2010 07:49 przez nateczka, łącznie zmieniany 1 raz.
- Jacek75
- Gadatliwa bestia
- Posty: 960
- Rejestracja: czw kwie 10, 2008 09:16
- Lokalizacja: Kraków
- Auto: Golf Variant MK5 1.4 TSI 122hp
- Silnik: CAXA
- Kontakt:
Do żadnego czujnika nie wyciągasz silnika. Czujnik G40 zwany hall to czujnik prędkości obrotowej wałka rozrządu i jest na głowicy (5min wymina) lub w aparacie zapłonowym, zależy od wersji silnika (30min) - auto się słabo zbiera, nie pojedzie więcej jak 5000obr - cena ok.150
Czujnik G28 to czujnik prędkości wału silnika, dostęp trudny i wymiana powiedzmy do 1godziny (auto nie zapali albo gaśnie w trakcie jazdy) - cena 200 -350
Czujnik G28 to czujnik prędkości wału silnika, dostęp trudny i wymiana powiedzmy do 1godziny (auto nie zapali albo gaśnie w trakcie jazdy) - cena 200 -350
Ostatnio zmieniony czw maja 27, 2010 08:06 przez Jacek75, łącznie zmieniany 1 raz.
TSI RULEZ. Retrofit: tempomat, lampki ostrzegawcze drzwi, TPMS, DRL, doświetlenie zakrętów; VCDS 11 kodowanie, kasowanie błędów.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 217 gości