potrzebna pomoc

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

adam_golf
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 45
Rejestracja: sob paź 24, 2009 00:11
Lokalizacja: izabelin-dziekanówek
Kontakt:

potrzebna pomoc

Post autor: adam_golf » śr maja 26, 2010 20:52

witam koledzy mam pytanie po wymianie termostatu i dolaniu oleju zauważyłem że podczas hamowania mryga mi kontrolka od oleju??sprawdzałem olej jest więc nie wiem w czym jest problem



Awatar użytkownika
Przemo440
Forum Master
Forum Master
Posty: 1971
Rejestracja: ndz sty 08, 2006 20:08
Lokalizacja: Śvwiebodzinejro FSW
Kontakt:

Post autor: Przemo440 » śr maja 26, 2010 20:54

a kabel od czujnika się nie wypioł?



adam_golf
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 45
Rejestracja: sob paź 24, 2009 00:11
Lokalizacja: izabelin-dziekanówek
Kontakt:

Post autor: adam_golf » śr maja 26, 2010 21:02

a tego to nie sprawdzałęm ale chyba jak by się wypiął to by mrygał cały czas a nie tylko podczas hamowania??



Awatar użytkownika
kwietek
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 779
Rejestracja: pt paź 10, 2008 23:11
Lokalizacja: Kraków

Post autor: kwietek » śr maja 26, 2010 23:50

jeśli masz diesla, przyczyną może być nieszczelność lub luz na pompie podciśnienia, zasilającej serwo. Jest napędzana z wałka pośredniego i smarowana olejem, i gdy pojawi się luz lub nieszczelność spada ciśnienie oleju i zaświeca się kontrolka. Dzieje się to z reguły gdy wciskasz pedał hamulca.



adam_golf
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 45
Rejestracja: sob paź 24, 2009 00:11
Lokalizacja: izabelin-dziekanówek
Kontakt:

Post autor: adam_golf » czw maja 27, 2010 21:05

dziękuję koledzy za pomoc ale nie było nic z tego co napisaliście okazało się że jest znowu do robienia głowica:( a 30 tyś km temu był robiony kapitalny remont jak bym wiedział to bym kupił jakiś mocniejszy silnik i wsadził w tą budę ale cóż któż mógł wiedzieć >pozdrawiam



Awatar użytkownika
kwietek
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 779
Rejestracja: pt paź 10, 2008 23:11
Lokalizacja: Kraków

Post autor: kwietek » czw maja 27, 2010 22:23

kupując "nowy" silnik też nie miał byś pewności ze przejedzie więcej niż teraz Twój po remoncie. Poprostu nie miałeś szczęścia, nie ma czego żałować włożył byś w motor 2000 stało by się to samo co teraz i był byś 2000 w plecy.
Napisz jeszcze co dokładnie się stało z tą głowicą, że daje takie objawy.



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 253 gości