Strona 1 z 1

jak podpiac zegar cisnienia turbo

: śr maja 26, 2010 18:52
autor: grabiec
siema wlasnie dzis przyszedl do mnie zegar cisnienia doladowania turbo
no i problem nie wiem za holere w ktore miejsce wpiac ten wezyk co idzie od zegara do silnika
dostalem w kaplecie taki trojnik ale jak go wpinam w podcisnienia to zegar idzie ale na minus jak to w podcisnieniu poradzcie mi gdzie go wpiac i jak to zrobic

silnik to 1,9 TDI ARL

: śr maja 26, 2010 19:24
autor: Shmatan
grabiec pisze:wpinam w podcisnienia to zegar idzie ale na minus jak to w podcisnieniu
No to po co wpinasz w podciśnienia, skoro on ma mierzyć ciśnienie ;)?

Najlepiej wwiercić się gdzieś w dolot po turbinie, i na wentylku założyć rurkę do wskaźnika. Inna sprawa, że te wskaźniki z kablem idącym do zegara to o kant du*y robić, bo najlepsze to one nie są - sprawdzają się te z silniczkiem krokowym

: śr maja 26, 2010 20:18
autor: dziober
jak rozgryziesz problem kolego to prosze o wstawke z info, tez chce miec taki licznik:) a ile za niego dałeś? pozdro

: śr maja 26, 2010 23:25
autor: grabiec
no wlasnie wiem ze podcisnienie to nie ma byc no ale po cos ten trojnik jest ale on bedzie pewnie do starszych typow silnika a ja wezme i wwierce sie kawalek za egerem i zrobie na wentylku takjak piszesz i powienno byc ok

a jeszcze mam pytanie mam go z trzeba kablami + , - , i jakes tak jak by wzbudzenie do czego ono moze byc ????

: śr maja 26, 2010 23:45
autor: Marcin TDI
grabiec pisze:a jeszcze mam pytanie mam go z trzeba kablami + , - , i jakes tak jak by wzbudzenie do czego ono moze byc
chyba od podświetlenia wskaznika doładowania

: czw maja 27, 2010 07:17
autor: Shmatan
plus i minus stały (zapalniczka?), wzbudzenie na plus po stacyjce lub po światłach

: pt maja 28, 2010 09:05
autor: Przemo440
grabiec pisze:a jeszcze mam pytanie mam go z trzeba kablami + , - , i jakes tak jak by wzbudzenie do czego ono moze byc ????
wrzuć fotkę tego zegara, i od tyłu jak masz kabelki