Strona 1 z 2

zawartość filtra paliwa!!!!!!!!!!

: ndz sty 15, 2006 18:06
autor: dziejo
witam jeżeli ktoś ma dylemat czy powinien wymienic filtr paliwa to niech to zrobi jak najszybciej niema na co czekać własnie wczoraj go wymieniłem w moim mk3 kiedy go piłką do metalu rozciełem byłem zdumiony zawartośćią !!!!!!!!!!!!!!!! wkład papierowy rozwinęłem na parę metrów i było na nim wszystko od drobnych kamyczków do opiłków żelaza włącznie a paliwo aż czarne !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! żałujęże nie miałem aparatu sami byście się zdiwili!

[ Dodano: Nie Sty 15, 2006 17:07 ]
dziejo pisze:eli ktoś ma dylemat czy powinien wymienic filtr paliwa to niech to zrobi jak najszybciej niema na co czekać własnie wczoraj go wymieniłem w moim mk3 kiedy go piłką do metalu rozciełem byłem zdumiony zawartośćią !!!!!!!!!!!!!!!! wkład papierowy rozwinęłem na parę metrów i było na nim wszystko o
załozyłem nowy KNECHT org

: ndz sty 15, 2006 18:58
autor: vaclavo
Ja miałęm jeszcze fabryczny od VW a mam nabite 233TKm czy jest możliwe że to był pierwszy??

: ndz sty 15, 2006 19:02
autor: dziejo
JA MAM 149000 ITEZ był orginał napewno 100%

: ndz sty 15, 2006 19:16
autor: Gitner
Nie rozumiem waszych pytan? Wnioskuje ze auta sprowadzone, wiec co ze niby skoro byl oryginal to niewymieniany przez 150kkm? W Polsce tez mozesz kupic oryginal.. :grin:

Pozdro
Gitner

[ Dodano: Nie Sty 15, 2006 6:19 pm ]
dziejo pisze:wkład papierowy rozwinęłem na parę metrów i było na nim wszystko od drobnych kamyczków do opiłków żelaza włącznie a paliwo aż czarne
To swiadczy o jakosci paliwa w Polsce.. no chyba ze lejesz gdzie popadnie.. ja wymieniam co 10kkm i od 20kkm leje tylko na statoilu i syfu takiego w filtrze nie mam.. cos mnie naszlo zeby paragony zbierac i ostatnio musialem cala szuflade z tych swistkow wyczyscic..

Pozdro

Gitner

: ndz sty 15, 2006 19:28
autor: vaclavo
Gitner pisze:Nie rozumiem waszych pytan? Wnioskuje ze auta sprowadzone, wiec co ze niby skoro byl oryginal to niewymieniany przez 150kkm? W Polsce tez mozesz kupic oryginal.. :grin:

Pozdro
Gitner

[ Dodano: Nie Sty 15, 2006 6:19 pm ]
dziejo pisze:wkład papierowy rozwinęłem na parę metrów i było na nim wszystko od drobnych kamyczków do opiłków żelaza włącznie a paliwo aż czarne
To swiadczy o jakosci paliwa w Polsce.. no chyba ze lejesz gdzie popadnie.. ja wymieniam co 10kkm i od 20kkm leje tylko na statoilu i syfu takiego w filtrze nie mam.. cos mnie naszlo zeby paragony zbierac i ostatnio musialem cala szuflade z tych swistkow wyczyscic..

Pozdro

Ano sprowadzony sprowadzony :D to sie zgadza ale wydaje mi sie że jeśli Niemca stać tylko na wersje Europe z silnikiem ABD to nie bedzie wymieniał filtra na orygianł - przecież tam to cholerstwo jest jeszcze droższe jak u nas - to napewno był jakiś ubogi Niemiec - choć kto wie :D pozdro :okej:

Gitner

: ndz sty 15, 2006 19:28
autor: dziejo
własnie jakosc paliwa w naszych stacjach do tego własnie dochodzimy pomału spodziewam sie buzliwej dyskusji moze tema t się rozwinie

: ndz sty 15, 2006 19:38
autor: czamarc
Gitner: Może odczytali rok produkcji na filtrze :?: ?

: ndz sty 15, 2006 20:40
autor: Gitner
czamarc pisze:Gitner: Może odczytali rok produkcji na filtrze :?: ?
W niemczech w marketach motoryzacyjnych widzialem nawet opony nowki z 98 roku do sprzedania.. Co ma rok produkcji na filtrze? Data przydatnosci do zamontowania? To ze filtr mial i 5 lat nie znaczy ze tyle siedzial w aucie, mogl 4 lata lezec namagazynie.. moze i biedak, albo nieoryginalny niemiec / turek / murzynek wstawiaja zamienniki do swych aut..

Pozdro
Gitner

: pn sty 16, 2006 19:51
autor: czyś
vaclavo pisze:Ja miałęm jeszcze fabryczny od VW a mam nabite 233TKm czy jest możliwe że to był pierwszy??
Ha, możliwe. 150 tkm, auto z 1991 r, filtr oryg. VW, z nabitą datą produkcji 1991. Auto z Holandii, wymiana w 2004. :)

Re: zawartość filtra paliwa!!!!!!!!!!

: sob sty 21, 2006 01:19
autor: Lukbro
dziejo pisze:witam jeżeli ktoś ma dylemat czy powinien wymienic filtr paliwa to niech to zrobi jak najszybciej niema na co czekać własnie wczoraj go wymieniłem w moim mk3 kiedy go piłką do metalu rozciełem byłem zdumiony zawartośćią !!!!!!!!!!!!!!!! wkład papierowy rozwinęłem na parę metrów i było na nim wszystko od drobnych kamyczków do opiłków żelaza włącznie a paliwo aż czarne !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! żałujęże nie miałem aparatu sami byście się zdiwili!

[ Dodano: Nie Sty 15, 2006 17:07 ]
dziejo pisze:eli ktoś ma dylemat czy powinien wymienic filtr paliwa to niech to zrobi jak najszybciej niema na co czekać własnie wczoraj go wymieniłem w moim mk3 kiedy go piłką do metalu rozciełem byłem zdumiony zawartośćią !!!!!!!!!!!!!!!! wkład papierowy rozwinęłem na parę metrów i było na nim wszystko o
załozyłem nowy KNECHT org

a gdzie jest i jak go wymienic w mk3 ?!?!?

: sob sty 21, 2006 02:03
autor: GTomek
Lukbro pisze:a gdzie jest i jak go wymienic w mk3 ?!?!?
filterek masz pod autem po prawej stronie z tyłu zaraz nieopodal zbiornika

: sob sty 21, 2006 12:02
autor: Pablo Corrado
Niestety, paliwo mamy takie,że lepiej przestrzegać teminów wumian filterka. Ja u siebie po wymianie oryginału po 180.000 km wylałem z niego coś takiego... :kac:

Pomijając kolor i konsystencję, to była tam kupa paprochów i jakiś tłuszcz :kac:

: sob sty 21, 2006 15:48
autor: DmX_81
fajna puszka:) a ja mam takie pytanie - jak w moim opisie - 1.6 benz. PN - czy u mnie znajduje sie filtr moze gdzies kolo nadkola po stronie pasazera z przodu? (bo nie wiem) a mialem dziwna przygode jakies 3 miesiacxe temu - jade jade, stanalem po 30km na parkingu przy trasie... za chwile patrze, a spod zderzaka - jego róg od str. pasazera cieknie paliwko... i to tak dosyc w miare (nie kapanie a ciekniecie) po chwili jak wycieklo to sie uspokoilo.... mysle co to moze byc - wszystkie (widoczne) przewody szczelne, pod maska ani grama wycieku.. no to rundka po parkingu, sprawdzam, na postoju znowu cieknie.... wlaczam silnik - przestalo.... wiec mysle z epodczas jazdy pewnie nie bedzie cieklo - to jakos dojade - dojezdzam do celu - problemu juz nie ma - i nigdy wiecej od tego czasu nie bylo.. ktos wie co to za cudo moglo byc? ( i pytanie dodatkowe - ile kosztuje filtr paliwka i czy wymiana samodzielna to nic skomplikowanego?)

: sob sty 21, 2006 17:50
autor: Lukbro
DmX_81 pisze:fajna puszka:) a ja mam takie pytanie - jak w moim opisie - 1.6 benz. PN - czy u mnie znajduje sie filtr moze gdzies kolo nadkola po stronie pasazera z przodu? (bo nie wiem) a mialem dziwna przygode jakies 3 miesiacxe temu - jade jade, stanalem po 30km na parkingu przy trasie... za chwile patrze, a spod zderzaka - jego róg od str. pasazera cieknie paliwko... i to tak dosyc w miare (nie kapanie a ciekniecie) po chwili jak wycieklo to sie uspokoilo.... mysle co to moze byc - wszystkie (widoczne) przewody szczelne, pod maska ani grama wycieku.. no to rundka po parkingu, sprawdzam, na postoju znowu cieknie.... wlaczam silnik - przestalo.... wiec mysle z epodczas jazdy pewnie nie bedzie cieklo - to jakos dojade - dojezdzam do celu - problemu juz nie ma - i nigdy wiecej od tego czasu nie bylo.. ktos wie co to za cudo moglo byc? ( i pytanie dodatkowe - ile kosztuje filtr paliwka i czy wymiana samodzielna to nic skomplikowanego?)

co Ci sie przytrafilo to zagadka ;) a co do filtra :
to do mojego mk3 kosztuje filtrona u mnie 40pln i wymienilem sam > dosc prosta sprawa w mk3. powodzenia.