Witam, czy ktoś miał do czynienia z nieszczelnym serwem i obserwował spalanie?
Chodzi mi o to czy nieszczelne serwo (syczy w kabinie) powoduje zauważalny wzrost spalania paliwa (lewe powietrze)? Nieszczelność jest niewielka - praktycznie bez wpływu na siłę hamowania, hamulce działają poprawnie, test serwa z naciskaniem pedału i odpalaniem silnika - ok. Minimalne falowanie obrotów +-50obrotów na rozgrzanym silniku, ustaje po odpięciu podcisnienia i zatkaniu wężyka. Niestety nie ma w tym aucie komputera, żeby monitorowac spalanie.
Nieszczelne serwo a spalanie
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
- Jacek75
- Gadatliwa bestia
- Posty: 960
- Rejestracja: czw kwie 10, 2008 09:16
- Lokalizacja: Kraków
- Auto: Golf Variant MK5 1.4 TSI 122hp
- Silnik: CAXA
- Kontakt:
Nieszczelne serwo a spalanie
TSI RULEZ. Retrofit: tempomat, lampki ostrzegawcze drzwi, TPMS, DRL, doświetlenie zakrętów; VCDS 11 kodowanie, kasowanie błędów.
- Paweł Marek
- V.I.P.
- Posty: 26259
- Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
- Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
Ma prawo wzrosnąć bo silnik może mieć trochę za uboga mieszankę i kompensując niedostatek mocy ciśniesz mocno gaz. Ale wszystko zależy jaka ta nieszczelność. Moim zdaniem wogóle szkoda gdybać tylko trzeba naprawić.
Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.
Skoro silnik dostaje więcej powietrza to musi wląć więcej paliwa by stosunek powietrza do paliwa był 14.7:1 chyba że tyle tego powietrza wciąga że sterownik nie umie dolać paliwa wtedy przechodzi w tryb awaryjny i muli
Ostatnio zmieniony wt maja 25, 2010 14:38 przez RasPL, łącznie zmieniany 1 raz.
mk2 gti 2.0 16Vsc 4Motion viewtopic.php?f=160&t=252428" onclick="window.open(this.href);return false;
Just like It https://www.facebook.com/VW-Golf-Mk2-GT ... 101982262/" onclick="window.open(this.href);return false;
Just like It https://www.facebook.com/VW-Golf-Mk2-GT ... 101982262/" onclick="window.open(this.href);return false;
- Jacek75
- Gadatliwa bestia
- Posty: 960
- Rejestracja: czw kwie 10, 2008 09:16
- Lokalizacja: Kraków
- Auto: Golf Variant MK5 1.4 TSI 122hp
- Silnik: CAXA
- Kontakt:
Temat aktualny, widzę, że ożył ale 4 polaków, 5 opinii ZApomniałem poinformować i nikt nie zapytał silnik BCA. Jak na razie temat serwa dojrzewa: nowe do dostania tylko z pompą w dodatku jest ESP i kosztuje 850brutto z Octavi najlepsza cena chyba 680netto w Getem za ori. Spalanie udało się nieco zmniejszyć przez zaspawanie malutkiej dziurki przed katem, jednak jest ono nadal wieksze niz kilka miesięcy temu jak wynika z notatek robionych przez użytkownika przy każdym tankowaniu. Nic w tym czasie nie było ruszane w aucie.
Ostatnio zmieniony wt cze 08, 2010 12:33 przez Jacek75, łącznie zmieniany 1 raz.
TSI RULEZ. Retrofit: tempomat, lampki ostrzegawcze drzwi, TPMS, DRL, doświetlenie zakrętów; VCDS 11 kodowanie, kasowanie błędów.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 105 gości