Strona 1 z 3

Tarcze Brembo + klocki Ferodo???

: ndz sty 15, 2006 10:55
autor: demon3
Witam! Musze wymienic u siebie w golfie3 hamulce, bo slabiutko juz hamuja. Pomyslalem, ze jak juz wymieniac to na cos dobrego. Czytalem sporo postow na ten temat i polecacie naprawde duzo firm, najczesciej jednak pojawialy sie Brembo, Ferodo i ATE. Co myslicie na temat polaczenia tarcze Brembo + klocki Ferodo Premier? Dobre bedzie takie polaczenie, czy jakies inne polecacie? Najlepiej jakby tarcze byly nacinane, czy nawiercane. Zaznaczam, ze jezdze praktycznie tylko po miescie.

: ndz sty 15, 2006 11:05
autor: Bondas
Brembo jest ok sam na takich jezdze ale od ferrodo wole kolcki Ate

a co do naciec i otworow to przy jezdzie miejskiej nie ma roznicy
a te nacinane starcza ci napewno nawet gladkie ci wystarcza

pozdrawiam

: ndz sty 15, 2006 11:40
autor: demon3
Jakies konkretne modele polecasz, czy mam po prostu w sklepie poprosic o tarcze Brembo i klocki ATE lub Ferodo do golfa3? Nacinane wolalbym od gladkich takze dlatego, ze ladniej wygladaja :-) W 200zl powinienem sie chyba zamknac za tarcze i klocki?

: ndz sty 15, 2006 12:17
autor: tauka
Ja też mam tarcze brembo i klocki ATE i jest ok. Normalnie wchodzisz do sklepu i prosisz o tarcze brembo i klocki ate. I gosciu się sopyta który rok, jaki silnik. i tam takie o auto. :).

Ja za tarcze płaciłem po 45 PLN i za klocki 80. W 200 PLN lekuśko się zmieścosz.

: ndz sty 15, 2006 15:15
autor: demon3
To luz. A tarcze masz zwykle, czy nacinane? Jak golfer hamuje? A mozna do tego kupic szczeki jakies np. czerwone z napisem brembo :-) ? Oryginalne pomalowalem na czerwono, ale takie na pewno by lepiej wygladaly zza alusow :-)

: ndz sty 15, 2006 17:38
autor: lukaszww
Klocków Ferodo nie polecam. Wymieniałem ostatnio w swoim aucie klocki z tył i jedna strona była w miarę dobra, druga strona zjechana prawie na maxa a drugi klocek się połamał :)

: ndz sty 15, 2006 20:04
autor: demon3
Ok, wiec tarcze Brembo, a klocki ATE. Ma ktos z Was nacinane tarcze? Duza roznica w cenie jest w porownaniu do zwyklych, gladkich? Rzeczywiscie lepiej hamuja? Bo wygladaja lepiej :-)

: ndz sty 15, 2006 20:49
autor: kamil993
Ja za tarcze płaciłem po 45 PLN i za klocki 80. W 200 PLN lekuśko się zmieścosz.
z tymi cenami to duzy optymizm widze ;) chyba ze rozmawiamy o niewentylowanych 239 mm :)
a kolega demon3 ma wentylowane tarcze czy pojedyncze? bo wentylowane i gladkie brembo te wieksze czyli 259 mm (albo 256 juz nie pamietam), to beda kosztowaly same ze 200zl. a klocki ate do tego ze 150... takie ceny przynajmniej byly duzych, wentylowanych, gladkich brembo i klockow ate do astry mojego ojca, wiec nie nastawialbym sie na takie ceny...

: ndz sty 15, 2006 21:39
autor: demon3
Chyba mam zwykle, niewentylowane tarcze u siebie. A jak wygladaja wentylowane?

: pn sty 16, 2006 02:04
autor: Bondas
wentylowane sa jakby podwojne a w srodku sa zeberka i tam przelatuje powietrze w czasie jazdy i chlodzi tarcze

wentylowane brembo to 180zet
ATE przod 120 zeta

a kupujesz normalnie w sklepie podajesz model i rocznik auta i tyle Ate sa standardowe


a te naciecia sa po to aby gazy z rozgrzanego klacka nie robily poduszki i nie przeciwdzialaly sile nacisku cylinderka czyli dziala to wtedy kiedy mocno grzeja sie klocki czyli do agresywnej jazdy do normalnej miejskiej szkoda kasy - no chyba ze chodzi o bajer wtedy ceny nic nie znacza :)

w bajery mozna wlozyc majatek - i jest to uzasadnione :) kazdy wie o co chodzi :)

pozdrawiam

: pn sty 16, 2006 02:14
autor: tauka
No ale nie możecie powiedzieć,że więcej wyda, bo nie wiecie jaki ma silniczek. Może ma 1.4 to bedzie go to kosztowało tyle co mnie. A ja rzeczywiście nie pomyślałem, że mam mniejsze tarcze :)

: pn sty 16, 2006 03:42
autor: qra
A ja bym bral i tarcze i klocki ATE... byly one fabrycznie montowane. u siebie mam wsadzone ATE 280 mm wentylowane standardowe i klocki tez ATE i jakosc hamowania jest na prawde dobra :] nie trzeba hamowac "kilometr" przed swiatlami, szybko i elegancko reaguja.

: pn sty 16, 2006 09:32
autor: Artur79
A ja mam Tarcze Brembo + klocki Ferodo i uwazam ze ten komplet chodzi bardzo dobze .... łapia szybko i skutecznie .... sa ciche ( nie piszczą ) i naprawde dobre ....

: pn sty 16, 2006 09:59
autor: fibolek
Ja wam powiem że są tarcze wentylowane i wentylowane(nacinane),Chodzi o to że te pierwsze mają prześwit między tarczami(jest nacięcie od spodu) i też dobrze hamują.A te nacinane lub nawiercane to lekka ekstrema(bardzo bardzo dobre).No właśnie a z tym rozmiarem tarcz to jest tak że ja np do MK2 szukając nacinanych lub nawiercanych tarcz musiałbym wstawić te od 1.8 lub GTI.Oczywiście bedą pasować.Także u was pewnie jest podobnie.Kolega demon3 musi przemysleć czy wydać kupe kasy na tarcze nacinane lub nawiercane (które są dość drogie) lub te zwykłe nawiercane a skoro ma silnik 1.4 to mu te wystarczą.