Strona 1 z 1

Luz na kierwonicy ....... sciaga w lewo

: sob sty 14, 2006 23:48
autor: presario
Witam
Pomozcie...ostatnio od tych "pieknych" polskich drog cos mi sie skopalo...zaczelo mnie sciagac w lewo jak jade...jak hamuje tak samo :/ chociaz przy hamowaniu nie zawsze. Co trzeba wymieniec ? Dodatkowo mam niewielki luz na kierownicy co trzeba zrobic zeby sie go pozbyc ?

: ndz sty 15, 2006 00:47
autor: Tomasz Żaguń
Najpierw zrób geometrię zawieszenia a potem zobaczysz

: ndz sty 15, 2006 00:49
autor: TaOa
geometria, to samo przezywalem :/

: ndz sty 15, 2006 01:35
autor: Adamtd
Niewielki luz na kierownicy masz już konstrukcyjnie (inaczej nie dałbyś rady jechać na wprost, bo by Cie szlag trafił - wyniki badań na PK) - jak juz bedzie dużo większy niż np. centymetr na obwodzie kierownicy w jedną stronę to się zacznij przejmować. A ściąganie to jak pisali koledzy - ustawienie geometrii na poczatek.

: ndz sty 15, 2006 02:05
autor: Rafał G2
Najlepiej jeszcze sprawdzić czy nie ma luzów w zawieszeniu i na gałkach, ale chyba przy ustawianiu zbierzności mechanik powinien to sprawdzić.

: ndz sty 15, 2006 21:29
autor: Tomasz Żaguń
tomcio666 no ale jak jedzie na geometrię to zanim zaczną ustawiać to powinni przejrzeć zawias :hmm: no u nas tak robią więc uważam to za pewnik! :smoke:

: ndz sty 15, 2006 22:35
autor: Kosior
Geometrie zrób na samym końcu, najpierw sprawdz (i pewnie wymień): odboje amortyzatorów ,łożyska, silentbloki wahaczy,tuleje tylnej belki. to ma duży wpływ

: ndz sty 15, 2006 22:41
autor: Adamtd
Kosior pisze:Geometrie zrób na samym końcu, najpierw sprawdz (i pewnie wymień): odboje amortyzatorów ,łożyska, silentbloki wahaczy,tuleje tylnej belki. to ma duży wpływ
Te wszyskie rzeczy należy sprawdzić po wjechaniu na stanowisko do sprawdzania geometrii, więc wszystko mozna sprawdzić za jednym razem, tylko ludków mechaniorów trzeba pilnować...