Silniczek krokowy do Mk3 GTi 2.0 - nowy z allegro
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
Silniczek krokowy do Mk3 GTi 2.0 - nowy z allegro
Witam. Mam pytanie odnoście zakupu http://moto.allegro.pl/item1031631243_n ... _golf.html z allegro w związku z prawdopodobną usterką mojego regulatora wolnych obrotów ( po wyczyszczeniu i podkładaniu go, auto ma 1200 jak zimne i 1000rpm jak się nagrzeje i rzadko obroty spadają do 850-900rpm ) .
Co do używanych to też nie wiadomo co się kupi. Niby piszą że sprawne ( działają i pracują), ale czy dobrze trzymają obroty to nie wiadomo.
Jakie jest Wasze zdanie na temat takiego silniczka korkowego na allegro ?
Co do jego jakości, to świadczy pewnie o tym cena, ale jak by miał prawidłowo podziałać przynajmniej 2 lata to był bym w stanie się skusić na zakup przy następnej wypłacie.
Co do używanych to też nie wiadomo co się kupi. Niby piszą że sprawne ( działają i pracują), ale czy dobrze trzymają obroty to nie wiadomo.
Jakie jest Wasze zdanie na temat takiego silniczka korkowego na allegro ?
Co do jego jakości, to świadczy pewnie o tym cena, ale jak by miał prawidłowo podziałać przynajmniej 2 lata to był bym w stanie się skusić na zakup przy następnej wypłacie.
Moja dorożka - http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=325090
Alpine Fantomface CDA-7897->Audio Art 200MS->DLS UR36S (UR2,5 i UR1)->woofer Focal K2P, Rodek R4100A2->STX 8" 23L@35Hz
Alpine Fantomface CDA-7897->Audio Art 200MS->DLS UR36S (UR2,5 i UR1)->woofer Focal K2P, Rodek R4100A2->STX 8" 23L@35Hz
- Paweł Marek
- V.I.P.
- Posty: 26259
- Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
- Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
Gawior, niema sensu tyle kasy dawać, na szrocie, z auta najlepiej bez LPG jeśli będziesz miał możliwość wyboru trzy za tą cenę kupisz. Ja tak kupiłem ale ostatnio chyba już pisaliśmy o tym wziąłem się za swój stary i po wyczyszczeniu działa jak należy. Poza tym wracając do Twoich problemów wcześniejszych - upewnij się że to ten silniczek przez podmianę na próbę
Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.
Kupiłem silniczek z allegro do samochodu syna (1,6 ABU).
Mniej więcej dwa-trzy miesiące temu został zamontowany (ok. 2500 km) i jest wszystko OK.
Ale z własnej ciekawości rozebrałem stary (niestety zniszczyłem zaczepy ale mozna skleić) i wg mnie (nie sprawdzone jeszcze do końca) sprawa polega tylko i wyłącznie na wyczyszczeniu i nasmarowaniu (sam silniczek i moduł elektroniczny OK).
Zakup z allegro ok 80 zł.
Mniej więcej dwa-trzy miesiące temu został zamontowany (ok. 2500 km) i jest wszystko OK.
Ale z własnej ciekawości rozebrałem stary (niestety zniszczyłem zaczepy ale mozna skleić) i wg mnie (nie sprawdzone jeszcze do końca) sprawa polega tylko i wyłącznie na wyczyszczeniu i nasmarowaniu (sam silniczek i moduł elektroniczny OK).
Zakup z allegro ok 80 zł.
- Paweł Marek
- V.I.P.
- Posty: 26259
- Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
- Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
Tylko że u mnie po wyczyszczeniu takie rzeczy się dzieją. Nie uszkodziłem na pewno żadnego elementu, ani nie ruszałem tej śrubki w krokowcu co jest za lakierem ( lakier u mnie spróchniał, sypał się i go w tym otworze już nie było ).
Co do podmiany to czekam na pogodę i dzięki uprzejmości użytkownika Czechu_01, będę miał możliwość podmiany na sprawny i wykluczenie innych elementów.
Jednakże taki stan rzeczy (1200-1250rpm na zimnym i 1000rpm na ciepłym - ogólnie obroty podskoczyły o 200rpm na ciepłym i na zimnym ) nastąpił po rozebraniu go i wyczyszczeniu. Wcześniej trzymał ~850rpm ( jak obroty schodziły to zatrzymywały się na chwilę w zakresie 1100-1000, ale nie zawsze i po chwili szły dalej na 850rpm ), tyle że obroty spadały do 400, albo gasł.
Co do pieniędzy to mogę wydać te 261zł ( z przesyłką ), byle było to opłacalne i działał prawidłowo ten silniczek krokowy z allegro przynajmniej przez 2 lata, a co do używanego to też nie ma pewności że będzie on pracował prawidłowo.
Co do podmiany to czekam na pogodę i dzięki uprzejmości użytkownika Czechu_01, będę miał możliwość podmiany na sprawny i wykluczenie innych elementów.
Jednakże taki stan rzeczy (1200-1250rpm na zimnym i 1000rpm na ciepłym - ogólnie obroty podskoczyły o 200rpm na ciepłym i na zimnym ) nastąpił po rozebraniu go i wyczyszczeniu. Wcześniej trzymał ~850rpm ( jak obroty schodziły to zatrzymywały się na chwilę w zakresie 1100-1000, ale nie zawsze i po chwili szły dalej na 850rpm ), tyle że obroty spadały do 400, albo gasł.
Co do pieniędzy to mogę wydać te 261zł ( z przesyłką ), byle było to opłacalne i działał prawidłowo ten silniczek krokowy z allegro przynajmniej przez 2 lata, a co do używanego to też nie ma pewności że będzie on pracował prawidłowo.
Moja dorożka - http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=325090
Alpine Fantomface CDA-7897->Audio Art 200MS->DLS UR36S (UR2,5 i UR1)->woofer Focal K2P, Rodek R4100A2->STX 8" 23L@35Hz
Alpine Fantomface CDA-7897->Audio Art 200MS->DLS UR36S (UR2,5 i UR1)->woofer Focal K2P, Rodek R4100A2->STX 8" 23L@35Hz
- Paweł Marek
- V.I.P.
- Posty: 26259
- Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
- Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
Oczywiście że niema pewności. Ale czyściłeś silniczek nie dla sportu, tylko dlatego że coś wcześniej nie grało prawda? I dlatego lepiej podmienić najpierw na próbe
Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 243 gości