Silniczek krokowy do Mk3 GTi 2.0 - nowy z allegro

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
Gawior
Forum Master
Forum Master
Posty: 1807
Rejestracja: śr lip 15, 2009 21:38
Lokalizacja: Częstochowa

Silniczek krokowy do Mk3 GTi 2.0 - nowy z allegro

Post autor: Gawior » sob maja 22, 2010 18:32

Witam. Mam pytanie odnoście zakupu http://moto.allegro.pl/item1031631243_n ... _golf.html z allegro w związku z prawdopodobną usterką mojego regulatora wolnych obrotów ( po wyczyszczeniu i podkładaniu go, auto ma 1200 jak zimne i 1000rpm jak się nagrzeje i rzadko obroty spadają do 850-900rpm ) .
Co do używanych to też nie wiadomo co się kupi. Niby piszą że sprawne ( działają i pracują), ale czy dobrze trzymają obroty to nie wiadomo.

Jakie jest Wasze zdanie na temat takiego silniczka korkowego na allegro ?

Co do jego jakości, to świadczy pewnie o tym cena, ale jak by miał prawidłowo podziałać przynajmniej 2 lata to był bym w stanie się skusić na zakup przy następnej wypłacie.


Moja dorożka - http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=325090
Alpine Fantomface CDA-7897->Audio Art 200MS->DLS UR36S (UR2,5 i UR1)->woofer Focal K2P, Rodek R4100A2->STX 8" 23L@35Hz

Awatar użytkownika
FIRERS
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 432
Rejestracja: czw lis 22, 2007 10:47
Lokalizacja: BYTOM
Kontakt:

Post autor: FIRERS » sob maja 22, 2010 21:28

ja bym kupil uzywany ogrinal:) z nowymi zamiennikami to jest roznie... np. przepustnice z aee, niby zamienik a tez obrotow nie trzyma na poziomie 800 tylko 1100.



Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Post autor: Paweł Marek » sob maja 22, 2010 22:01

Gawior, niema sensu tyle kasy dawać, na szrocie, z auta najlepiej bez LPG jeśli będziesz miał możliwość wyboru trzy za tą cenę kupisz. Ja tak kupiłem ale ostatnio chyba już pisaliśmy o tym wziąłem się za swój stary i po wyczyszczeniu działa jak należy. Poza tym wracając do Twoich problemów wcześniejszych - upewnij się że to ten silniczek przez podmianę na próbę


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

Shatyn
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 18
Rejestracja: śr paź 01, 2008 23:53
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Shatyn » sob maja 22, 2010 22:11

Kupiłem silniczek z allegro do samochodu syna (1,6 ABU).
Mniej więcej dwa-trzy miesiące temu został zamontowany (ok. 2500 km) i jest wszystko OK.
Ale z własnej ciekawości rozebrałem stary (niestety zniszczyłem zaczepy ale mozna skleić) i wg mnie (nie sprawdzone jeszcze do końca) sprawa polega tylko i wyłącznie na wyczyszczeniu i nasmarowaniu (sam silniczek i moduł elektroniczny OK).
Zakup z allegro ok 80 zł.



Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Post autor: Paweł Marek » sob maja 22, 2010 22:30

Shatyn, kompletnie inna konstrukcja


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

Awatar użytkownika
Gawior
Forum Master
Forum Master
Posty: 1807
Rejestracja: śr lip 15, 2009 21:38
Lokalizacja: Częstochowa

Post autor: Gawior » sob maja 22, 2010 23:28

Tylko że u mnie po wyczyszczeniu takie rzeczy się dzieją. Nie uszkodziłem na pewno żadnego elementu, ani nie ruszałem tej śrubki w krokowcu co jest za lakierem ( lakier u mnie spróchniał, sypał się i go w tym otworze już nie było ).
Co do podmiany to czekam na pogodę i dzięki uprzejmości użytkownika Czechu_01, będę miał możliwość podmiany na sprawny i wykluczenie innych elementów.
Jednakże taki stan rzeczy (1200-1250rpm na zimnym i 1000rpm na ciepłym - ogólnie obroty podskoczyły o 200rpm na ciepłym i na zimnym ) nastąpił po rozebraniu go i wyczyszczeniu. Wcześniej trzymał ~850rpm ( jak obroty schodziły to zatrzymywały się na chwilę w zakresie 1100-1000, ale nie zawsze i po chwili szły dalej na 850rpm ), tyle że obroty spadały do 400, albo gasł.

Co do pieniędzy to mogę wydać te 261zł ( z przesyłką ), byle było to opłacalne i działał prawidłowo ten silniczek krokowy z allegro przynajmniej przez 2 lata, a co do używanego to też nie ma pewności że będzie on pracował prawidłowo.


Moja dorożka - http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=325090
Alpine Fantomface CDA-7897->Audio Art 200MS->DLS UR36S (UR2,5 i UR1)->woofer Focal K2P, Rodek R4100A2->STX 8" 23L@35Hz

Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Post autor: Paweł Marek » sob maja 22, 2010 23:37

Oczywiście że niema pewności. Ale czyściłeś silniczek nie dla sportu, tylko dlatego że coś wcześniej nie grało prawda? I dlatego lepiej podmienić najpierw na próbe


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Bing [Bot], Google Adsense [Bot] i 318 gości