Problem z "czkawką" obrotów.
: sob maja 22, 2010 17:23
Mam problem z "czkawką" obrotów w GOLFIE 3 1,8i kombi z `97. Na co dzień staram się jeździć zgodnie z zasadami eco driving`u, więc nie szaleję. Jednak gdy od czasu do czasu "depnę", obroty sięgną powyżej 2500rpm, to po zejściu do wolnych obrotów(ok. 950/min) zaczyna się nie równa praca silnika. Obroty same skaczą na poziomie od ok. 750 do ok. 1500. O ile dobrze pamiętam, gdy auto pozostawi się na luzie na czas ok. 4-5 minut, to wszystko wraca do normy - jeżeli wcześniej silnik nie zgaśnie. Dzisiaj Pan ze stacji diagnostycznej powiedział mi, że do wymiany jest regulator obrotów i być może coś związane z wtryskiem. Na logikę zgadzam się z nim, ale nie mam pojęcia co i gdzie to jest no i ile to kosztuje. Sądzę, że jest to jakiś elektroniczny(co za tym idzie-dość drogi) element.
Nie wiem, czy ma to znaczenie, ale dodam, że 12 maja wymienione zostały świece zapłonowe, a 19 maja przewody zapłonowe, kopułka aparatu zapłonowego i palec rozdzielacza.
Czy ktoś może mi pomóc? Może spotkaliście się z takim problemem wcześniej?
Pozdrawiam
Nie wiem, czy ma to znaczenie, ale dodam, że 12 maja wymienione zostały świece zapłonowe, a 19 maja przewody zapłonowe, kopułka aparatu zapłonowego i palec rozdzielacza.
Czy ktoś może mi pomóc? Może spotkaliście się z takim problemem wcześniej?
Pozdrawiam