przetwornica 230v oryginalna z passata B6

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

PENMAR
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 9
Rejestracja: pn cze 30, 2008 08:08
Lokalizacja: POLICE
Kontakt:

przetwornica 230v oryginalna z passata B6

Post autor: PENMAR » pt maja 21, 2010 11:51

pozdrawiam

chce sobie zamontować przetwornicę z 12v na 230v wytarganą z passata

mam tylko mały problem od strony wejściowej są 3 kable czarny, czerwony, żółty, o ile rozpoznałem że czarny do zero, czerwony +12 to nie wiem do czego jest żółty - ktoś może wie ???



Awatar użytkownika
Qto
_
_
Posty: 19379
Rejestracja: pt wrz 01, 2006 19:14
Lokalizacja: Guadalajara
Auto: MK 4
Silnik: ASZ
Kontakt:

Post autor: Qto » pt maja 21, 2010 15:59

Nie jestem na 100% pewien ale jak dobrze kojarzę będzie to drugi plus...z włącznika. Czerwony i czarny do aku, najlepiej dosyć grubymi przewodami ...a żółty plus z włącznika.



tjwasiak
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 579
Rejestracja: sob paź 20, 2007 23:39
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: tjwasiak » sob maja 22, 2010 12:27

Oryginalnie było to podpięte tak:
- pin 1 -> masa (przewodem 2,5mm2)
- pin 2 -> + z bezpiecznika (przewodem 2,5mm2)
- pin 3 -> sterowanie przewodem 0,35mm2 - załączało się po włączeniu silnika

Bezpiecznik był 30A (nr 22 w skrzynce D [z boku deski po stronie pasażera] do kwietnia 2008, nr 31 w skrzynce C [z boku deski od strony kierowcy] od maja 2008).



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 311 gości