Witam. Mój problem z MK2 to śmieszne stukanie w przednim zawieszeniu. Stukanie objawia się przy jeździe na nierównościach, a przypadkowe wpadanie w dziury to tragedia. Auto podczas jazdy po silnie wyeksploatowanych drogach jest niestabilne, lata na boki, strach.
Jak zdążyłem zauważyć, na przednich kołach jest luz, tak jakby koła były niedokręcone. Gdy samochód stoi, naciskam na maskę bujając go, stuki są słyszalne podczas intensywnego i szybkiego naciskania, kiedy robię to płynnie, stuków nie ma.
Z przednim zawieszeniem już wcześniej miałem kłopot, rok temu wymieniałem sprężyny, wkłady amorów i łożyska amorów po tym jak przy prawym kole pękła sprężyna. Już wtedy stuki były odczuwalne, ale mówiono, że spowodowane są pękniętą sprężyną. Niestety, po wymianie stuki/pukania zostały. Są takie same na obydwu kołach. Dodam jeszcze, że podczas stuków idzie odczuć bicie o sprężyny, jakby ktoś młotkiem walił w sprężynę. Podczas wymiany pamiętam, że rozmiar wkładu był nieco mniejszy od rozmiaru obudowy amora (promienie), lecz wg zaleceń mechanika, były odpowiednie do tego modelu. Czy to może być przyczyną tych stuków i niestabilności? brak sztywności? nieprzyleganie wkładu do ścianek obudowy amorów?
dziwne pukanie w przednim zawieszeniu
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
- bieniek1984
- Gadatliwa bestia
- Posty: 959
- Rejestracja: śr wrz 06, 2006 13:28
- Lokalizacja: elblag
- Kontakt:
Kolego pojedz na diagnostykę za max 50zł sprawdzą ci co i jak. Wychodzi na to że masz do wymiany amorki, ementy gumowe na wahaczach i pewnie sworznie itp. Zacznij od diagnostyki
Jak co to mam komplet amorków na sprzedaż w dobrym stanie
Jak co to mam komplet amorków na sprzedaż w dobrym stanie
jest Golf 4 ALH + jednomas + 0.260+ gtb2056v + fmic+ chip
jest wsk 125
był Golf 2 http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f= ... ieniek1984" onclick="window.open(this.href);return false;
jest wsk 125
był Golf 2 http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f= ... ieniek1984" onclick="window.open(this.href);return false;
Moim zdanie to moze byc wszystko,czyli: amortyzatory, drazki stabilizatorow, sworznie, lozyska, wytluczone tulejki na wahaczach no i dodatkowo luzy w ukladzie kierowniczym czy na maglownicy.Najlepiej gdybys podjechal z tym do jakiegos dobrego mechanika poprosil go zeby sam sie przejechal autem a nastepnie aby obadal temat na swoim kanale.Wtedy wypowie sie najwiecej i najlepiej.Bedziesz wiedzial co i dlaczego.Nie jedz na stacje bo oni Ci wymienia kilka z tych zeczy i i tak nie bedziesz znal calej prawdy, bo wymienisz te dane zeczy i moze okazac sie ze to jeszcze nie wszystko powymieniales.Jak naprawiac i brac sie za to to najlepiej za jednym zamachem.A to bedzie zawieszenie i te czesci ktore Ci wymienilem.Moze nie wszystkie ale nastawiaj sie na nie ze moga byc do wymiany.Wiem bo sam spotkalem sie z niejednym takim przypadkiem....
-
- Mały gagatek
- Posty: 82
- Rejestracja: ndz sty 03, 2010 12:52
- Lokalizacja: Dębica
- Kontakt:
- damian_piaski
- Gadatliwa bestia
- Posty: 786
- Rejestracja: ndz paź 04, 2009 20:52
- Lokalizacja: krynica morska-piaski
- Kontakt:
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot], Google Adsense [Bot] i 252 gości