Strona 1 z 1

Problem z paskiem rozrządu !

: śr maja 19, 2010 15:06
autor: golfikdina
Witam mam mianowicie taki problem z moim golfem III iż otwieram osłone rozrzadu patrze a pasek lekko był zsunięty w lewom stronę plus na dodatek jak nie patrzałem wystawało go okolo 0,3 cm które coś urżneło i widac po lewej stronie paska postrzępione.
Dodatem tylko że
ROLKA NAPINAJĄCA RUVILLE
ROLKA PROWADZĄCA RUVILLE
Pompa wody z dobrej firmy ale nie pamiętam jakiej
I PASEK ROZRZĄDU chyba tez ruville (wzmacniany)

I wymieniałem rozrząd okolo 7 miesięcy temu , gdzie przejechałem na nim około 8,5 tys km .

I teraz mam pytanie odnośnie tego:

Moja wina ze jak nie chciał w zimę zapalić to odpalałem go na popych ? Czy wina zle dobranego sprzetu , albo zle załozony ?
Czy wymienić moge tylko sam pasek ?
Co mogło się zniszczyc oprócz paska?
jakie mniej więcej koszty ?


Dodam że auto odpala i jezdzi bez problemu tylko jak mechanik zobaczyl mi ten pasek to poweidzial ze nawet by tego nie odpalał. I auto stoi i nie iwem czy jak kupie sam pasek czy bd git, czy tez musze jeszcze napinacz kupic ? Bo wiem ze najlepiej cały kupic , ale fudusze na to nie pozwolą.
Prosze o pomoc z góry dzięki

: śr maja 19, 2010 15:57
autor: Przemo440
golfikdina pisze:albo zle załozony
ja bym na tą opcję obstawiał, nie wyczyszcone miejsce pod rolką lub pompą wody i pasek może się zsuwać
Dodam że auto odpala i jezdzi bez problemu tylko jak mechanik zobaczyl mi ten pasek to poweidzial ze nawet by tego nie odpalał. I auto stoi i nie iwem czy jak kupie sam pasek czy bd git, czy tez musze jeszcze napinacz kupic ? Bo wiem ze najlepiej cały kupic , ale fudusze na to nie pozwolą.
w tym przypadku wystarczy kupić nowy pasek i wyczyścic dokładnie powierzchnię pod rolkami i pompą

: śr maja 19, 2010 16:29
autor: golfikdina
Musze przyznać rację, że obudowa np nie była wyczyszczona i z tej obudowy łuszczyło sie cos co padalo na pasek rolki to prasowaly i na pasku mam co kawałem takie paski sprasowane te świnstwa z obudowy na pasku.
A jak tam z czyszczenie pompy czy cos to nie wiem.
I czy moge z reklamacją do niego jechac jezeli wymienilem 7 miesiecy temu rozrzad ?

: śr maja 19, 2010 16:32
autor: Przemo440
I czy moge z reklamacją do niego jechac jezeli wymienilem 7 miesiecy temu rozrzad ?
spróbwać można napewno nie zaszkodzi

: śr maja 19, 2010 16:56
autor: golfikdina
Teraz byłem przy aucie palcem przejechałęm od srodka po obudowie w kazdym miejscu jakis syf i cos podobnego do gombki czy cos. Nie umiem tego określić
W sobote jade z paskiem nowym i mechanik mi to rozbierze i zobaczy sie czy tylko pasek . Z kreklamacją jechał bym kusi mnie ,ale ten mechanik co u niego to robilem jeszcze cos mi zrobi w aucie po złości czy cos. Nie chce miec juz nic z nim wspolnego.

Dzięki wielkie za pomoc ;]
Pozdrawiam

: śr maja 19, 2010 19:32
autor: Maślak
ten syf podobny do GĄBKI (nie gombki) to resztki paska który ewidentnie musi o coś ocierać. albo z rolkami jest cos nie tak jak koledzy piszą albo obudowa zle założona.

: śr maja 19, 2010 19:41
autor: rysiektr
koniecznie jak założysz nowy pasek to nie zakładaj plastikowej osłony tylko odpal auto na chwilę i sprawdź jak chodzi pasek w sensie czy jest po środku kółek na wałku i wale i pompie, jak będzie uciekał na boki lub wystawał to ewidentnie coś jest dalej nie teges

: śr maja 19, 2010 19:50
autor: Maślak
lub też co sie rzadko zdarza w takich silnikach kółko na wale.

: śr maja 19, 2010 21:31
autor: golfikdina
Wątpie ale nie wykluczam chodz na pierwszy rzut oka jest tam wszystko ok
W sobote dam znac co było do wymiany

[ Dodano: 19 Maj 2010 21:33 ]
Ale to co na ten pasek pada to jest to jakis osad ktory jest na obudowie. Poprostu mechanik wymienil a nie wyczyscil , a od wcząsów spada kawałeczki na pasek i sie prasuje. A wstrząsów w aucie jest duzo bo twarde zawieszenie