Strona 1 z 1

Problem z zapaleniem

: śr maja 19, 2010 12:04
autor: smolka007
panowie mam powazny problem i radzilem sie juz kilku mechanikow i dla nich to czarna magia :grrr: mianowicie zrobilem remoncik w moim mk2 autko nie chce mi palic zapali jak mu sie zachce nie moze obrucic rozrusznik tak jak by akumplator byl slaby mysle ze wiece o co chodzi zmienialem rozrusznik przepatrzona elektryka zaplon ustawuiony do lampy noi dalej lipa nowy akumplator i nie chce dalej palic tak jak by akumplator padal albo wcale nei za lapie rozrzad tez jest idealnie ustawiony jaka moze byc tego jeshcze przyczyna

: śr maja 19, 2010 12:19
autor: zioleks
A jesteś pewny że akumulator w pełni sprawny? Podmień na jakis inny i sprawdź. A w ogóle napisz co robiłeś przy silniku i jaki to silnik, bo to może się przydać do poszukiwań przyczyny problemu. Zmieniłeś rozrusznik, a tulejkę w obudowie? Może jest wyrobiona i rozrusznik nie pracuje osiowo...

: śr maja 19, 2010 12:59
autor: smolka007
silnik 1.6 na gazniku nawed od diesla zakladalem akumplator a rozrusznikow zmienialem kilka bo znajomy ma auto zlom i dalej lipa czasami kreci normalnie czasem wcale nie obruci jak mu znowu odwieje to cieszko kreci ale zapali.
w silniku zmienialem panewki szlof walu nowe pierscienie plaszczyzne glowicy docierane zawory sa w nim tloki doprezajace wszystkie uszczeli noi wsumie od podstaw tak jak napisalem wyzej czasem plai normalnie a czasami wcale

: śr maja 19, 2010 13:58
autor: zioleks
O rozrusznikach pisałeś ale tę tulejkę w kadłubie zmieniłeś? Tu masz temat z problemem podobnym do twojego: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=8153

: śr maja 19, 2010 14:52
autor: smolka007
n o patrzylem na tamten temat ale tam jest napisane jak zmienic i kazdy pyta czy to od tego ale nikt nie napisze czy pomoglo

: śr maja 19, 2010 15:22
autor: Dariums
Kolego a może nie dokręciłeś dobrze masy do silnika i taki problem bedzie występował raz kręci a raz nie.

: śr maja 19, 2010 15:31
autor: smolka007
wszystkie kable od a do z sprawdzone rozrusznik wszystko

: śr maja 19, 2010 15:36
autor: jhosef
Wiesz do końca nie rozumiem. Masz problem z zapalaniem i z rozrusznikiem. Ale czy nie zapala jak słabo kręci czy w ogóle ciężki film?

Auto jest świeżo po remoncie?
Czy silnik chodził poprawnie po remoncie?
Z jakim oporem obraca się wał ręcznie? Wykręć świece aby kompresja nie stawiała oporu. Może on jest przytarty i dlatego rozrusznik ma problem z okręceniem wału.

: śr maja 19, 2010 15:54
autor: smolka007
wytlumacze jeshcze raz
auto nie jest przytarte ani raz nei dostawlo w piz..
jhosef- przeczytaj u gory o co mi dokladnie chodzi
jak krece to raz zapali a raz nie
ale pali od szczala raz na 100 razy
jak chce go zapalic to jest cos efekt bardzo slabego akumplatora po malu po malu asz wogole cos takiego albo odrazu wogole nie obruci a akumlator jest nowy i nawet z innych aut wkladalem

: śr maja 19, 2010 15:59
autor: jhosef
Jak wygląda iskra - na głównym kablu z kopułki - kolor, długość? To samo na świecach.
Kiedy wymieniałeś świece?
Problem dotyczy silnika ciepłego/zimnego?

: śr maja 19, 2010 16:33
autor: smolka007
zimny czy cieply bez roznicy swiece teraz jak remont robilem

[ Dodano: 19 Maj 2010 17:39 ]
kable zaplonowe tez zminialem
:crazy:

[ Dodano: 19 Maj 2010 18:59 ]
orjentuje sie jeszcze ktos co moze byc bo jak zaczne robic to bede wszystko sprawdzal

: śr maja 19, 2010 22:25
autor: Dariums
Skoro rozrusznik cięzko kreci to tak jak kolega zioleks napisał warto sprawdzić tulejke w kadłubie. Jak bedzie wytarta tulejka to mozesz sobie zmieniac rozruszniki ile tylko ich bedziesz miał a efekt bedzie nadal taki sam, jak sie nie myle to bywa pare modeli rozruszników wiec kazdy musi miec swoją orginalną tulejke wsadzoną.

A co do odpalania to pierwsze co mozesz zrobic to sprawdzic jaka jest iskra(kopułka,palec rozdzielacza czy podczas remontu nie został uszkodzony).Pąpke paliwa moze nie pąpuje paliwa gdy dużej postoi warto sprawdzic czy trzyma paliwo w przewodach, może sie cofać i zanim napompuje to troszke minie.

: czw maja 20, 2010 16:12
autor: smolka007
patrzylem na pompke palec wymienilem i kopulke tez