Strona 1 z 1

Problem z centralnym, zamkiem

: wt maja 18, 2010 18:35
autor: *GoŁa*
Witam mam kolejny problem w moich mk3 :( po wymianie prowadnicy do tylnej szyby a dokładniej sterownika miałem sterownik z 97r a teraz mam z 94 szyba działa i chodzi prawidłowo ale pojawił się problem z centralnym zamkiem ;( rygielki w drzwiach wogóle nie opadają i słychać aby jak silniczek od centralnego chodzi tak z 1min może 2 po czym przestaje a drzwi jak były tak nadal są otwarte :grrr: Co może być sprawcą coś się przeprogramował komputer czy coś bo nie mam pojęcia i jestem załamy bo po całym dniu walki z tylna szybą dostałem teraz taką niespodziankę :crazy: :crazy: :crazy:

: wt maja 18, 2010 19:08
autor: brateq
Kolego zamki w III są pneumatyczne, więc ucieka Ci gdzieś ciśnienie.

Podłączyłeś rurkę od centralnego zamka w drzwiach które rozbierałeś?

Upewnij się też że jest szczelna i nic jej nie zrobiłeś podczas zabaw z szybą.

: wt maja 18, 2010 19:48
autor: *GoŁa*
brateq, dokładnie to było przyczyną :goof: wielkie dzięki za pomoc :partyman:
Rurka właśnie w tych drzwiach rozbieranych wypieła się tam od słupka w drzwiach ...

A mam jeszcze jedno pytanie odnośnie elektryki a nie będę nowego tematu zakładał żeby nie robić śmieci na forum .
A dokłądniej w kostce iso od radia mam poprowadzony z żółtego kabelka bezpośrednio pod bezpiecznik taki doddatkowy kabelek . Dodam że dopiero przy wymianie radio to dostrzegłem i na nowej kostce iso radio nie chce działać bez takiego zestawu nawet jak jest kluczyk w stacyjce przekręcony. Aktualnie radio działa bez kluczyka. W czym jest tutaj problem ??

: wt maja 18, 2010 20:31
autor: Paweł Marek
Otym radio poszukaj, było. Chodzi o to że radio fabryczne ma inny rozkład kabli w kostce, konkretnie plus stały jest amieniony z plusem po kluczyku. Radia dokładane mają na odwrót i trzeba te kable zamienić albo zrobić jak masz. Szkopuł jest taki że po takiej zamianie prąd zasilający płynie przez delikatny styk w stacyjce, łatwo sie upala, więc lepiej zrobić to poprzez przekaxnik.

: wt maja 18, 2010 23:45
autor: brateq
proszę :bigok:

Kolego jak masz miernik to możesz śmiało zobaczyć gdzie jest stałe 12 V a gdzie po stacyjce, choć to po stacyjce jest złe :green_fuck: bo musisz mieć kluczyk w stacyjce żeby cuś grało.

: śr maja 19, 2010 17:53
autor: *GoŁa*
brateq, no akurat miernik mam :) ale tak jak teraz też może być ??? Mam zamiar do doprowadzić do ładu jak zakupie skrzynkę do bagażnika bo jednak tak na krótko pod bezpiecznik to średnio mi się to widzi ;/

: czw maja 20, 2010 00:06
autor: brateq
Nio to po kolei:

Rozumiem że skrzynka będzie pod wzmacniaczem, ten bezpośrednio idzie do aku przez bezpiecznik.

Jeśli chodzi o radyjko:

Oryginalnie jest kostka iso tylko ma pozamieniane kable. Na czarnym lub brązowym w kostce będziesz miał minus, + stały i po stacyjce, znajdziesz miernikiem. Nie pamiętam czy nie ma tam jeszcze przypadkiem kabla na którym jest małe napięcie, do podtrzymania radia. Sam kombinowałem ze swoim radyjkiem. Możesz rozciąć idące kable i zamienić w odpowiedni sposób.

Miernik w rękę, spokój i do dzieła =]

Oryginalna kostka iso:
czarny -
czerwony + po stacyjce lub jak chcesz żeby radyjko grało po wyjęciu kluczyka, stały +
żółty stały + ( podtrzymanie pamięci radia )

: czw maja 20, 2010 17:19
autor: *GoŁa*
brateq, tak dokładnie skrzynka będzie pod wzmakiem a ten bezpośrednio pod akumulator przez bezpiecznik :bajer:
Dzięki za jakieś info na ten temat jak będzie skrzynka w czerwcu jakoś to postaram sie doprowadzić do ładu do podłączenie :)