Strona 1 z 1

jeszcze raz ogrzewanie

: pt sty 13, 2006 18:35
autor: cyberfalus
mam problemik a mianowicie po uruchomieniu silnika w czasie nagrzewania silnika z wylotów powietrza leci cieplutkie powietrze ale niestety ginie jak tylko sie zagrzeje i popracuje na wolnych obrotach nie pomaga to ze mu przegazuje być moze ma to zwiazek z tym iz mialem malenki wyciek z chlodnicy jeden z okolicznych fachowców polecil mi abym nie zmianial chlodnicy tylko zalał cały układ płynem do uszczelaniania takowych wycieków. Powiedzcie mi czy na przewodach wodnych znajduja sie jakieś zaworki bo są widocz na nich takie urzadzonka jakby jakieś trójniki. Może ktoś z was sie spotkał z takim mankamenten. Z góry dzieki za info.
pzdr.

: pt sty 13, 2006 23:50
autor: Tomasz Żaguń
Po pierwsze sprawdż poziom płynu po 2 to niepowinno się zalewać żadnymi gów.... bo to pogarsza sprawność całego układu po3 to te trójniki przed nagrzewnicą można zastąpić rurkami po 4 jak to niepomoże to na bank nowa nagrzewnica.

: sob sty 14, 2006 00:06
autor: misiek
u mnie jak nie grzało to się okazało że termostat na obiegu z nagrzewnicą się popsuł, nz zdjeciach masz ten termostat i po wymontowaniu tego termostatu(nie mogłem go nigdzie dostać), po wymontowaniu go ogrzewanie działa super

: sob sty 14, 2006 02:07
autor: MaLiBU
gdzies w jakis amerykanskich instrukcjach serwisowych jest notka ze jest element wadliwy niepotrzebnie zamontowany, i chyba nawet byla jakas akcja serwisowa polegajaca na wywaleniu tego elementu. U mnie np. nie ma tego wogole...
takze bardzo prawidlowo postapiles ze to wywaliles

: sob sty 14, 2006 02:19
autor: misiek
MaLiBU pisze:U mnie np. nie ma tego wogole...
takze bardzo prawidlowo postapiles ze to wywaliles
a wodzisz jak to miałem sprawne to silnik zagrzewał się momentalnie a teraz trochę dłużej(pierw grzał się silnik potem nagrzewnica a potem wchodził duzy układ tj. z chłodnicą)

: sob sty 14, 2006 03:28
autor: GTomek
cyberfalus pisze:jeden z okolicznych fachowców polecil mi abym nie zmianial chlodnicy tylko zalał cały układ płynem do uszczelaniania takowych wycieków

NIEEEEE LEJ TEGO GÓWNA BO NAGRZEWNICE ZAPCHASZ I JESZCZE GORZEJ BĘDZIE
kiedyś użyłem tego a potem klełem na czym świat stoi

: sob sty 14, 2006 13:19
autor: misiek
GTomek pisze:NIEEEEE LEJ TEGO GÓWNA BO NAGRZEWNICE ZAPCHASZ I JESZCZE GORZEJ BĘDZIE
kiedyś użyłem tego a potem klełem na czym świat stoi
te wszystkie uszczelniacze działają na podobnej zasadzie, czyli w momencie jak wydostanie się przeż nieszczelność to zaczena reagować z tlenem i zakleja dziurkę(twardnieje w miejscu wycieku), tak więc nie ma ryzyka że pozakleja różne kanały i kanaliki

: sob sty 14, 2006 13:30
autor: cowboy
ja mam problem z ogrzewaniem w takim sensie że wszystko jest sprawne i sprawdzone tylko wskaźnik nie pokazuje temperatury... jesli ktoś wie cos nt czujników zapraszam do topicu:

http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=32354&start=15

ps. nie wiem czemu po dodaniu odpowiedzi topic nie przechodzi na górę forum ?