Strona 1 z 1

Końcowy tłumik z MK2 16v "dwururka" do TD

: pn maja 17, 2010 20:51
autor: człek
Można montować w TD? Moim zdaniem lepiej się prezentuje niż ori TD i chyba się do tego przymierzę.

: pn maja 17, 2010 20:54
autor: xxxGlaDxxx
ja właśnie dziś myślałem nad tym tematem, a co myślisz o ori TDI z 1Z ? dołączam sie do pytania, czy da rady taka opcja ;) ?

: pn maja 17, 2010 20:56
autor: człek
wolałbym klasyczną "dwururkę z "szesnastki" :) tylko nie wiem czy można montować i jakie mogę być tego konsekwencje.

: pn maja 17, 2010 22:26
autor: tjwasiak
Myślę że spokojnie można montować. Konsekwencji raczej nie będzie przy silniku bez ekstremalnych modyfikacji. Przy pewnym stopniu podkręcenia może natomiast taki tłumik stanowić restrykcję w wydechu.

: pn maja 17, 2010 22:39
autor: Michał_1977
Ja mam taką dwururę od GTI,ale dodatkowo wypaliłem co nie co w środeczku :satan:

: wt maja 18, 2010 16:39
autor: człek
głośny jest?

: wt maja 18, 2010 23:11
autor: arwam
głośny jest?
za cichy i w dodatku prxzy pompie 10mm i turbinie K24 podkręconej na 1.5bara się nie wyrabia bo już szum w wydechu jest słychać.

: wt maja 18, 2010 23:29
autor: tjwasiak
A dlaczego miałby być głośny? Turbosprężarka robi za solidny tłumik!

: wt maja 18, 2010 23:37
autor: arwam
A dlaczego miałby być głośny? Turbosprężarka robi za solidny tłumik!
chodzi o to że kiedy WG się otworzy to wtedy turbo już nie działa jak tłumik.
a jeśli słychać szum to oznacza że jest za ciasno dla spalin w wydechu
u mnie w AAZ'cie jak się WG otwarło to jakby piekło paszcze rozdziawiło taki grzmot był, wtedy już nic poza wydechem nie było słychać.
ale jak na codzień jeździłeś dosć normalnie było wewnątrz auta ciszej niż na seryjnym wydechu

: wt maja 18, 2010 23:44
autor: tjwasiak
Wiem, wiem...
Jak mi się w 1.8T wastegate otwiera to się robi groźnie (3" downpipe + katalizator, dalej 2,5" na dwóch przelotowych tłumikach) :satan: Ale w TDI nawet na przelocie na jednym tłumiku nie ma masakry. Rozumiem że w okolicach 6000 obrotów TD pewnie ryczy solidnie :smoke:

: śr maja 19, 2010 00:07
autor: arwam
tjwasiak pisze:Rozumiem że w okolicach 6000 obrotów TD pewnie ryczy solidnie :smoke:
AAZ'a kręciłem max tylko do 5500rpm bo więcej się nie opłacało a TDI z VNT albo z malutkim turbem na WG to całkowicie inna bajka

: śr maja 19, 2010 01:32
autor: tjwasiak
TDI nawet z dużym VNT jest raczej ciche :jezor:

: śr maja 19, 2010 14:00
autor: arwam
tjwasiak, TD z T3 też było ciche tylko jak silnik na wolnych obrotach pracował to dość głośno klekotał

: śr maja 19, 2010 16:19
autor: człek
arwam pisze:
głośny jest?
za cichy i w dodatku prxzy pompie 10mm i turbinie K24 podkręconej na 1.5bara się nie wyrabia bo już szum w wydechu jest słychać.
O to mi chodzi żeby był cichy, ale nie dusił silnika. Więc bez obaw mogę zakładać przy seryjnej pompie z SB i T2 wykręconej na 1.1?