Strona 1 z 1

Pije olej oraz pły do chłodnicy

: pn maja 17, 2010 18:20
autor: juniorlars
Witam, mam problem z tym iż Golf pije olej (na 7000 km wypił ponad 2 litry) oraz 0,5 l płynu do chłodnicy. Proszę o pomoc co może być przyczyną tego stanu rzeczy ?

układy szczelne -> żadnych wycieków. Olej wlany 5W40 Castrol oraz płyn G12 oryginał

: pn maja 17, 2010 18:24
autor: Jazz_Blue
Może to być wina: pierścieni, uszczelniaczy zaworów lub uszczelki pod głowicą.

: pn maja 17, 2010 18:24
autor: Paweł NPI
Sokro wycieków nie ma to zostaje chyba jedyna opcja... i olej i płyn idzie w powietrze przez uszczelkę pod głowicą...

: pn maja 17, 2010 18:25
autor: juniorlars
No właśnie a jak to stwierdzić których części ? Czy mam wszystko naraz wymienić ?

: pn maja 17, 2010 19:23
autor: Maro$
no pierscienie olejowe jak juz kolega pisal i uszczelka pod glowica... ale dziwne jesli masz taki rzebieg....

: pn maja 17, 2010 21:37
autor: Paweł NPI
Maro$ pisze:no pierscienie olejowe
do tego trzeba zmierzyć kompresję na cylindrach, wydaje mi się, że w takim aucie jak MKIV jeszcze trochę za wcześnie na pierścienie choć teraz coraz mniej trwałe częci robią...

: pn maja 17, 2010 22:10
autor: mbkovacs
może kolego go przegrzałeś woda ci sie przypadkiem nie zagotowała nigdy ?? lub było blisko do zagotowania ??

: pn maja 17, 2010 22:16
autor: cinekban87
zalje polsyntetyka, jaki przebieg ale bez wymiany uszczelki pod glowica sie nie obejdzie

: pn maja 17, 2010 23:33
autor: jackyz
Pierscienie,uszczeniacze,uszczelka.Nie jeździj na tym bo wypalisz gniazda zaworowe i wtedy jeszcze Ci dojdzie regeneracja głowicy.Ja to już przerabiałem u siebie w tym samym silniku.Teraz ani grama oleju ani płynu.

: wt maja 18, 2010 08:34
autor: juniorlars
Powiedźcie mi ile powinno kosztować: wymiana gumek na zaworach, uszczelki po głowicą i robocizna? Jak to wygląda ? Czy trzeba coś jeszcze robić ?

Może ktoś się orientuje gdzie to w Trójmieście można normalnie zrobić ?

[ Dodano: 18 Maj 2010 08:38 ]
Mały błąd się wkradł -> olej jest 5W50 Castrola, przebieg to 240 tyś km, natomiast czy go przegrzałem... trudno mi powiedzieć nic szczególnego nie robiłem oprócz jazdy do przodu :) żadnych wyścigów ... :)

: wt maja 18, 2010 21:42
autor: Jazz_Blue
To już trochę ma nakulane i mogą być wszystkie z trzech wypisanych wyżej możliwości, jesli już będziesz robił uszczelniacze zaworów i uszczelkę to wymień też pierścienie, żebyś później nie robił drugi raz jak sie okaże, że olej jednak dalej znika :bigok: