za swap na abf-a msuiałbyś komuś zapłacić przypuszczam minimum ze 2k zł, samemu zrobisz na pewno taniej.
Za komplet na swapa zapłacisz ok 2,5- 3 k zł. Ale silnik a szczególnie abf-a mając na wierzchu warto do niego zajrzeć, warto pobawić się głowicą i trochę jej kanały spolerować, przepustnicę tak samo.
Jak to zrobisz, zwieńczysz dobrym wydechem i dolotem to i mocy będziesz miał więcej.
Ale ja powiem tak
Najpierw zrób prawko, pojeździj trochę rp a poźniej baw się w swapy
guziklolek pisze:
musze kupic gwintowane zawieszenie mts technik
a dlaczego musisz i dlaczego mts technik, to już lepszych zawieszeń nie produkują
żarcik, ale na poważnie, najpierw zrób sobie porządek z autem, doprowadź go do takiego stanu, aby po wsadzeniu mocniejszego silnika, się nic nie rozpadło.
Zrób sobie dobre zawieszenie, dobre hamulce itd.
Później myśl nad swapem, bo mądry swap, z wymianą podstawowych części na nowe. Wyjdzie cię ok 5k zł na milion procent, i nie uwierzę, że ktoś zrobi swap za 3000zł ze wszystkim, i będzie to jeździło ok i nie będzie się nikt tym bać pojechać w podróż 1000km.