Strona 1 z 1

ktory przegub

: pt sty 13, 2006 12:16
autor: slawekwro
witam jak sprawdzić który przegub do wymiany bo z tego co się oriętuje to są cztery

: pt sty 13, 2006 12:20
autor: Adamtd
Wstępnie:
- jeżeli przy maksymalnie skręconych kołach zacznie stukać to raczej przegub zewnętrzny,
-jeśli stuka przy jeździe na wprost to przegub wewnętrzny, albo... mocno rozleciany zewnetrzny...

: pt sty 13, 2006 12:22
autor: Gitner
J.W. 2 z prawej, 2 z lewej.. a ktora strona to sie wsluchaj..

Pozdro
Gitner

: pt sty 13, 2006 12:25
autor: TAZ
Pełny skręt w lewo i gaz do dechy, jak słychać to prawy, skręcając koła w prawo to lewy. Wewnętrzne sprawdź jak duży mają luz jak ruszasz samymi półosiami ale nie na podnośniku i nie na skręconych kołach. Najlepiej na kanale.

: pt sty 13, 2006 14:00
autor: Bondas
Najlepiej wyjac obie pol osie rozebrac wszystkie cztery, umyc w bezynie i sprawdzic jaki jest stan biezni

jak maja wzery, wybicia itp to do wyminy, jak dobre to nowy smar i skladamy - oczywiscie zweryfikowac stan maszet.

jesli juz zlychac to juz dawno byly to zlomowy przegob

jesli chcesz to zrobic dobrze i sumiennie to tak jak pisze wtedy bedziesz wiedzial jakie masz polosie i bedziesz ich pewien a nie co rok zozbierac to w kolko i zastanawiac sie ktory

w warsztacie najczesciej robi sieto na sztuke wymienija ten co ewidentnie padl i inkasuja klienta wiedzac ze za pewien czas poleci nastepny i klient znowu wroci i zaplaci kolejny raz za robocizne a o to chodzi

wiec jak robisz dla siebie i sam to zweryfikuj stan wszystkich przegobow. duzo wiecej sie nie narobisz a bedziesz pewien

no chyba ze ewidetnie stuka tylko jesna strona to przynajmiej sprawdz ta jedno polos

i pamietaj o nowych maszetach bo one sa tu najwazniejsze -male przetarcie pekniecie a za chwile nieszczelnosc i po przegubie

pozdrawiam