Strona 1 z 2
					
				pasek klinowy
				: ndz maja 16, 2010 13:30
				autor: VW Golf II
				Mailem dzisiaj rano nie mila sytuacje. Padał deszcze i czasem mi zapiszczał pasek. Ale później to w ogóle nie piszczał a ładowanie skakało z 8 do 13 o tak przez jakieś 15 min jak nie lepiej aż w końcu zapaliła mi się kontrolka od akumulatora. Więc zatrzymałem się i dalej skakało więc go trochę po gazowałem ale i tak ładownie skakało i dalej się świeciła kontrolka. Więc przez jakieś 2 min trzymałem go na 7 tys. obrotów i ładownie pokazało ponad 12-13 na mierniku który mam podłączony w samochodzie, który pokazuję mi ładowanie auta podczas jazdy. Ale gdy schodziłem z obrotów ładownie znów skakało aż tu nagle pasek klinowy mi spadł i już w ogóle nie było ładowania a pasek znalazłem na ziemi 

 . O dziwo nie był pęknięty. 
I tutaj moje pytanie: co mogło być przyczyną tego że spadł mi ten pasek??
 
			
					
				
				: ndz maja 16, 2010 13:32
				autor: Duber
				za slabo naciągniety spadl i dlatego piszczal
			 
			
					
				
				: ndz maja 16, 2010 13:33
				autor: tjwasiak
				Może łożysko w alternatorze, może napinacz...
			 
			
					
				
				: ndz maja 16, 2010 13:36
				autor: VW Golf II
				Piszczał a później już nie piszczał tylko ładownie głupiało. Czy jak  tak ładowanie szalało to już oznaczało że pasek klinowy się bardzo ślizga??
			 
			
					
				
				: ndz maja 16, 2010 13:36
				autor: Duber
				tjwasiak pisze:łożysko w alternatorze
rozwin to?
tjwasiak pisze:może napinacz...
i to?co jest napinaczem w mk2? 
[ Dodano: Nie Maj 16, 2010 13:37 ]
VW Golf II, jak piszczy to sie slizga.i ladowania nie bedzie dobrego.
 
			
					
				
				: ndz maja 16, 2010 13:39
				autor: VW Golf II
				a jak nie piszczy a ładowanie jest nie dobre??
I zapomniał bym dodać. Gdy tak ładowanie skakało to silnikiem mi trochę rzucało. I wskazówka od obrotów drżała.
			 
			
					
				
				: ndz maja 16, 2010 13:41
				autor: Duber
				VW Golf II pisze: jak nie piszczy a ładowanie jest nie dobre??
to wpisz w wyszukiwarke na dole strony kluczowe slowa,jest kilka tematow na ten temat 
[ Dodano: Nie Maj 16, 2010 13:42 ]
reg.napiecia,wirnik,stojan,pierscienie,masa,diody....
 
			
					
				
				: ndz maja 16, 2010 13:44
				autor: VW Golf II
				I dlaczego spadł mi w deszczową pogodę a w normalną jest w porządku?? Czy może być tutaj wina koła pasowego pompy lub wału??
alternator po regeneracji.
			 
			
					
				
				: ndz maja 16, 2010 13:48
				autor: Duber
				w deszczu,moze kałuza go oblałes...koło alternatora sie niby zmienia co 2-3 wymiany paska bo moze tez sie slizgac.
altern po regeneracji>ciekawe jak zostala ona przeprowadzona.z doswiadczenia wiem ze zamienniki czesci nie zawsze sa dobrej jakosci.np pierscienie slizgowe po kilku tys sie wycieraly juz.
			 
			
					
				
				: ndz maja 16, 2010 13:51
				autor: VW Golf II
				Altek był robiony parę miesięcy temu. Koło pasowe altka wymienione na nowe. Jeśli  któreś z tych dolnych kól 

 jest wytarte lub ma bicie to mogło się tak stać??
 
			
					
				
				: ndz maja 16, 2010 13:54
				autor: Duber
				popatrz czy one są w jednej lini,czy proste.jesli pasek piszczal to sie slizgal.moze tylko byl za slabo naciagniety.załóz naciagnij i sprawdz ładowanie wtedy
a ze altern bylregenerowany niedawno to nie znaczy ze musi byc ok jak pisalem pedzej
			 
			
					
				
				: ndz maja 16, 2010 13:56
				autor: VW Golf II
				Pasek juz założony idę zobaczyć czy koła są w równej lini. i ide zobaczyc ladowanie od razu:)
			 
			
					
				
				: ndz maja 16, 2010 13:57
				autor: Duber
				VW Golf II pisze:ide zobaczyc ladowanie od razu:)
jak masz slebe aku bedzie troche niskie wiec nie wpadaj w panike 

 puki sie nie naladuje jazdą
 
			
					
				
				: ndz maja 16, 2010 16:28
				autor: VW Golf II
				ładowanie 14.10. i mam pytanie: czy krawedzie kola pasowego od pomy maja byc rowne?? Bo albo mam wrazenie albo po lewej stroni jak patrzy sie z gory stojac przodem do maski to jest troche krotsza niz prawa strona. Minimalne roznice.