Strona 1 z 1
Przekaźniki świateł w MK III
: czw sty 12, 2006 21:57
autor: arthuras
witam,
czy ktoś się może orientuje, w które kable (kolory) podpiąć przekaźniki ?, chodzi mi o to by były schowane w desce.
Pozdrawiam
: czw sty 12, 2006 22:08
autor: Przemo440
ja bym proponował podłaczyc przekazniki jak najblizej lamp i akumulatora poniewaz seryjne kable juz sa słabej kondycji i załozenie przekaznków pod deska koło skrzynki z bezpiecznikami moze dac marny efekt.
: czw sty 12, 2006 22:12
autor: Rafał G2
Przemo440 pisze:poniewaz seryjne kable juz sa słabej kondycji i załozenie przekaznków pod deska koło skrzynki z bezpiecznikami moze dac marny efekt.
Nie zgodzę się z tym, przewód to przewód, nie straci swojej kondycji, chyba że jest przerwany. Jesli chodzi o montaż przekaźników to najlepiej umieścić je w komorze silnika, wtedy bedzie łatwy dostep do zdiagnozowania ewentualnych usterek oświetlenia.
: czw sty 12, 2006 22:18
autor: arthuras
Rafał G2 pisze:
Jesli chodzi o montaż przekaźników to najlepiej umieścić je w komorze silnika, wtedy bedzie łatwy dostep do zdiagnozowania ewentualnych usterek oświetlenia.
a co z wodą ? opady deszczu czy coś w tym stylu, nie zaszkodzą przekażnikom ?
I jak to zrobić, żeby nie trzeba było ciąć kabli ?
: czw sty 12, 2006 22:26
autor: Rafał G2
Jak będą umieszczone wysoko to nic im nie zaszkodzi, więc spokojnie można je montować, kabli nie trzeba ciąć, wystarczy dorobić krótkie odcinki przewodów które podłaczamy do żarówki i do orginalnej wtyczki. Tutaj masz link do przeróbki w golfie 2, napewno Ci się przyda... http://vwgolf.pl/golf2/porada15.html
: czw sty 12, 2006 22:34
autor: arthuras
thx, poradę znam
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
: wt sty 17, 2006 00:09
autor: Przemo440
Rafał G2 pisze:Przemo440 pisze:poniewaz seryjne kable juz sa słabej kondycji i załozenie przekaznków pod deska koło skrzynki z bezpiecznikami moze dac marny efekt.
Nie zgodzę się z tym, przewód to przewód, nie straci swojej kondycji, chyba że jest przerwany. Jesli chodzi o montaż przekaźników to najlepiej umieścić je w komorze silnika, wtedy bedzie łatwy dostep do zdiagnozowania ewentualnych usterek oświetlenia.
alez ma wpływ kable podlegaja utlenianiu i sa poprzegrzewane i traca swoje własnosci osłabiając napiecie na zarówce
: wt sty 17, 2006 09:52
autor: Rydzu
A przypadniem MK III nie ma już przekaźnika w standardzie? Z tego co pamiętam to w MK II taka poprawka jest wskazana, natomiast w MK III VW poprawił ten feler
: wt sty 17, 2006 16:39
autor: Przemo440
rydzu pisze:A przypadniem MK III nie ma już przekaźnika w standardzie? Z tego co pamiętam to w MK II taka poprawka jest wskazana, natomiast w MK III VW poprawił ten feler
hehe własnie nie poprawił to samo jest co w mk2
![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
: śr sty 18, 2006 09:23
autor: Rydzu
Faktycznie, spadek napięcia na żarówce dochodzi nawet do 2V, trzeba będzie to znowu poprawić
![Smile :-)](./images/smilies/icon_smile.gif)
: śr sty 18, 2006 11:35
autor: kulfi
rydzu pisze:Faktycznie, spadek napięcia na żarówce dochodzi nawet do 2V, trzeba będzie to znowu poprawić
![Smile :-)](./images/smilies/icon_smile.gif)
mam nadzieje ze zrobisz jakieś fajne fotostory na twojej stronce
Ps. często tam zaglądam
Terz bym załorzył te przekaźniki
: śr sty 18, 2006 12:03
autor: Rydzu
Ciesze sie że strona się podoba, to tylko nakręca mnie do dalszego jej tworzenia. Serwer ma 100 MB więc jeszcze troszeczkę miejsca mam
Kilka opisów musi poczekać aż zrobi sie cieplej, nie chce mi się grzebać w samochodzie przy - 10 na zewnątrz.
Od marca zostanę szczęśliwym ojcem więc też zapewne ucierpi na tym moja aktywność w przerabianiu strony a co za tym idzie w ilości modyfikacji mojego samochodu.