Strona 1 z 1

Przekaźniki świateł w MK III

: czw sty 12, 2006 21:57
autor: arthuras
witam,
czy ktoś się może orientuje, w które kable (kolory) podpiąć przekaźniki ?, chodzi mi o to by były schowane w desce.

Pozdrawiam

: czw sty 12, 2006 22:08
autor: Przemo440
ja bym proponował podłaczyc przekazniki jak najblizej lamp i akumulatora poniewaz seryjne kable juz sa słabej kondycji i załozenie przekaznków pod deska koło skrzynki z bezpiecznikami moze dac marny efekt.

: czw sty 12, 2006 22:12
autor: Rafał G2
Przemo440 pisze:poniewaz seryjne kable juz sa słabej kondycji i załozenie przekaznków pod deska koło skrzynki z bezpiecznikami moze dac marny efekt.
Nie zgodzę się z tym, przewód to przewód, nie straci swojej kondycji, chyba że jest przerwany. Jesli chodzi o montaż przekaźników to najlepiej umieścić je w komorze silnika, wtedy bedzie łatwy dostep do zdiagnozowania ewentualnych usterek oświetlenia.

: czw sty 12, 2006 22:18
autor: arthuras
Rafał G2 pisze: Jesli chodzi o montaż przekaźników to najlepiej umieścić je w komorze silnika, wtedy bedzie łatwy dostep do zdiagnozowania ewentualnych usterek oświetlenia.
a co z wodą ? opady deszczu czy coś w tym stylu, nie zaszkodzą przekażnikom ?
I jak to zrobić, żeby nie trzeba było ciąć kabli ?

: czw sty 12, 2006 22:26
autor: Rafał G2
Jak będą umieszczone wysoko to nic im nie zaszkodzi, więc spokojnie można je montować, kabli nie trzeba ciąć, wystarczy dorobić krótkie odcinki przewodów które podłaczamy do żarówki i do orginalnej wtyczki. Tutaj masz link do przeróbki w golfie 2, napewno Ci się przyda... http://vwgolf.pl/golf2/porada15.html

: czw sty 12, 2006 22:34
autor: arthuras
thx, poradę znam :)

: wt sty 17, 2006 00:09
autor: Przemo440
Rafał G2 pisze:
Przemo440 pisze:poniewaz seryjne kable juz sa słabej kondycji i załozenie przekaznków pod deska koło skrzynki z bezpiecznikami moze dac marny efekt.
Nie zgodzę się z tym, przewód to przewód, nie straci swojej kondycji, chyba że jest przerwany. Jesli chodzi o montaż przekaźników to najlepiej umieścić je w komorze silnika, wtedy bedzie łatwy dostep do zdiagnozowania ewentualnych usterek oświetlenia.
alez ma wpływ kable podlegaja utlenianiu i sa poprzegrzewane i traca swoje własnosci osłabiając napiecie na zarówce

: wt sty 17, 2006 09:52
autor: Rydzu
A przypadniem MK III nie ma już przekaźnika w standardzie? Z tego co pamiętam to w MK II taka poprawka jest wskazana, natomiast w MK III VW poprawił ten feler

: wt sty 17, 2006 16:39
autor: Przemo440
rydzu pisze:A przypadniem MK III nie ma już przekaźnika w standardzie? Z tego co pamiętam to w MK II taka poprawka jest wskazana, natomiast w MK III VW poprawił ten feler
hehe własnie nie poprawił to samo jest co w mk2 :D

: śr sty 18, 2006 09:23
autor: Rydzu
Faktycznie, spadek napięcia na żarówce dochodzi nawet do 2V, trzeba będzie to znowu poprawić :-)

: śr sty 18, 2006 11:35
autor: kulfi
rydzu pisze:Faktycznie, spadek napięcia na żarówce dochodzi nawet do 2V, trzeba będzie to znowu poprawić :-)
mam nadzieje ze zrobisz jakieś fajne fotostory na twojej stronce
Ps. często tam zaglądam :pub:
Terz bym załorzył te przekaźniki

: śr sty 18, 2006 12:03
autor: Rydzu
Ciesze sie że strona się podoba, to tylko nakręca mnie do dalszego jej tworzenia. Serwer ma 100 MB więc jeszcze troszeczkę miejsca mam :-)

Kilka opisów musi poczekać aż zrobi sie cieplej, nie chce mi się grzebać w samochodzie przy - 10 na zewnątrz.

Od marca zostanę szczęśliwym ojcem więc też zapewne ucierpi na tym moja aktywność w przerabianiu strony a co za tym idzie w ilości modyfikacji mojego samochodu.