W odpowiedzi do tematu (mam nadzieje ze ktos skorzysta z tego to ja tutaj opisze swoje doświadczenia golfa IV 90km TDI
1. Jade 140 -- i bum
moc spada i rozpędza się tylko do 120 ...
2. zjeżdzam na pobocze.. gasze silni.. odpalam i znowu golf jak rakieta
)
3. jade 150 .. 160... 140.. 120.. i znowu 140 i znowu mułowaty aż do zgaszenia
4. objawy leczyłem czyszczeniem n75:)
Efekty: działał 1 dzien normalnie potem znowu notlauf
5. zakup nowego n75 bo po czyszczeniu wygladało jakby to było to..
Efekty: dalej notlauf i jeszcze gorszy niż na n75 oryginałku
6. Wymiana przewodów ciśnienioowych turbo..
Efekty: nic
7. Wymiana turbiny na "poregeneracyjną"
Spoookój.. brak problemów... zapomniałem już o notlaufie
jadę i sie nie martwię
PS: Jak każdy człowiek na początku sprawdzałem wszystko aby nie zapłacić za wiele
wiadomo nikt pieniążków nie ma za wiele
i napewno My którzy tu piszemy
bo gdybysmy mieli full
to byśmy olewali forum.. pojechali do serwisu i mieli głeboko w d... co nam siadło w aucie
a pisze to bo nie lubie komentarzy "jedz do mechanika "
hiih
Kolego.. opisałem Ci co było u mnie.. wnioski wyciągnij sam..
Kieruj się tym co ja robiłem.. czyli najpierw jesli podejrzewasz notlauf to czyść n75.. mozesz go zamienic z tym czarnym od egr i tez sprawdzic.. itd.. na koncu wiem że boli.. ale niestety jesli nic nie pomaga to nie unikniesz czyszczenia turbinki
No a reasumując jesli chodzi o notlauf to tak to wyglada...
no i jeszcze podłącz pod Vaga..
tam tez cos wyskakuje
ale to akurat jak dla mnie była zbyt ogólna informacja
bo było o ciśnieniu
hiih wiadomo.. vag nie napisze w falut" WYMIEN TURBINE BO SIE SPIER... "
A to co opisujesz to moim zdaniem nie notlauf.. bo bys bez resteta silnika nie odzyskał mocy...
hm... u ciebie to raczej jakis trefny Virus
) ( to też się zdarza i naprawde miesza
w passacie 3bg wgrałem virusa..a potem standarda.. a potem miałem brak mocy... hehe okazało się ze virus był O.K u tego tunera.. ale juz mapa standardowa dawek dla ECU to juz miał jakos trefną
a jak bedziesz u mechanika to zacznij mu opisywac usterke od tego ze Twój ECU ma virusa na wiecej koni
im to pomaga rozgryść problem czasami