Piknięcie po przekręceniu kluczyka w stacyjce - WTF?
: czw maja 13, 2010 13:14
autor: kaliniak
Witam, mam taki problem w borą, że po przekręceniu kluczyka następuje piknięcie, załączam filmik jak to wygląda od wewnątrz, może coś z kontrolkami wyczaicie...Pozdrawiam!
Link do youtube:
[youtube][/youtube]
: czw maja 13, 2010 13:18
autor: sklejku
Wyswietlacz na dole dziala??
: czw maja 13, 2010 13:19
autor: Zico63b
Czy chodzi o to dwusekundowe "piiiii" łącznie z kontrolką ESP i kontrolką spalin? To jet wszystko O.K.!
: czw maja 13, 2010 13:20
autor: kaliniak
nie(tzn podświetla się ale nic nie wyświetla), ogólnie zegary były wymieniane dawno ale do tej pory nic takigo nie było...
[ Dodano: 13 Maj 2010 13:21 ]
Zico63b pisze:Czy chodzi o to dwusekundowe "piiiii" łącznie z kontrolką ESP i kontrolką spalin? To jet wszystko O.K.!
Tak, o to mi chodzi. Jednak dotychczas tego piknięcia nie słyszałem...
: czw maja 13, 2010 13:22
autor: sklejku
To kolego inpekcja ci piszczy dział FAQ resetowanie inspekcji (w zwiazku ze nie widzisz na wyswietlaczu napisu Service in 3000 +/-)
Przypomnienie o inspekcji. Zwalony wyświetlacz nie ułatwia sprawy. Kasowanie opisane w linku wyżej.
: czw maja 13, 2010 13:38
autor: kaliniak
Tylko że panowie powiem tak: zegary które są teraz są od chyba lepszej wersji( ta jest 101KM). W legendzie tego kasowania inspekcji jest że przycisk A jest od godzin a B od minut. Owszem, mam 2 przyciski jednak jeden jest od godzin i minut( lewo prawo) i nie można go wcisnąć, a drugi jest od kasowania dystansu. Co w tej sytuacji? Auto jest z roku 2002, 1.9TDI, wersja comfortline...
A na tym wyświetlaczu na dole nic przez 2 lata użytkowania auta sie nie pojawiło...
: czw maja 13, 2010 13:41
autor: Zico63b
Kręcisz w prawo, jak na ustawianiu minut, zamiast naciskać.
right to prawo
Chyba, że jeszcze inna wersja zegarów
: czw maja 13, 2010 13:43
autor: sklejku
w lewo jak juz ^^
[ Dodano: 13 Maj 2010 13:44 ]
1. przekrecamy w lewo przycisk od ustawiania zegarka (godzin)
2. wlaczamy zaplon (trzymajac caly czas przycisk)
3. zwalniamy przycisk od ustawiania zegarka
4. wciskamy przycisk od kasowania kilometrow (prawa strona zegarow)
5. po chwili pojawia sie serwice NOW
6. mamy skasowane na 15.000
: czw maja 13, 2010 13:51
autor: Qto
kaliniak pisze:W legendzie tego kasowania inspekcji jest że przycisk A jest od godzin a B od minut.
ten co masz kręciś to ten od zegarka...a ten co wciskać to ten od licznika kilometrów. Tamten opis jest do mk3, może tam są inne zegary...
: czw maja 13, 2010 13:52
autor: kaliniak
Niestety, po sprawdzeniu wszystkich podanych kombinacji problem jest nadal:( W sumie to aż tak bardzo to nie przeszkadza ale myślałem że może coś się dzieje z samochodem)...
: czw maja 13, 2010 13:53
autor: sklejku
Qto pisze:
kaliniak pisze:W legendzie tego kasowania inspekcji jest że przycisk A jest od godzin a B od minut.
ten co masz kręciś to ten od zegarka...a ten co wciskać to ten od licznika kilometrów. Tamten opis jest do mk3, może tam są inne zegary...
Ten opis jest od MK 4 a to takie same zegary
[ Dodano: 13 Maj 2010 13:56 ]
1. przekrecamy w lewo przycisk od ustawiania zegarka (godzin)
2. wlaczamy zaplon (trzymajac caly czas przycisk)
3. zwalniamy przycisk od ustawiania zegarka ----TU SPROBUJ NIE ZWALNIAC PRZYCISKU
4. wciskamy przycisk od kasowania kilometrow (prawa strona zegarow)-TU PRZYTRZYMAJ GO
5. po chwili pojawia sie serwice NOW
6. mamy skasowane na 15.000
[ Dodano: 13 Maj 2010 14:03 ]
Jak masz sie gdzie pod VAGa podpiac to tam bez problemu skasujesz w 5 min ta inspekcje
: czw maja 13, 2010 14:08
autor: kaliniak
sklejku pisze:
Qto pisze:
kaliniak pisze:W legendzie tego kasowania inspekcji jest że przycisk A jest od godzin a B od minut.
ten co masz kręciś to ten od zegarka...a ten co wciskać to ten od licznika kilometrów. Tamten opis jest do mk3, może tam są inne zegary...
Ten opis jest od MK 4 a to takie same zegary
[ Dodano: 13 Maj 2010 13:56 ]
1. przekrecamy w lewo przycisk od ustawiania zegarka (godzin)
2. wlaczamy zaplon (trzymajac caly czas przycisk)
3. zwalniamy przycisk od ustawiania zegarka ----TU SPROBUJ NIE ZWALNIAC PRZYCISKU
4. wciskamy przycisk od kasowania kilometrow (prawa strona zegarow)-TU PRZYTRZYMAJ GO
5. po chwili pojawia sie serwice NOW
6. mamy skasowane na 15.000
[ Dodano: 13 Maj 2010 14:03 ]
Jak masz sie gdzie pod VAGa podpiac to tam bez problemu skasujesz w 5 min ta inspekcje
Tak właśnie będę musiał zrobić przy najbliżeszej wizycie u mechaniora bo i te kombinacje nie pomogły. Dziękóweczka za pomoc!
: czw maja 13, 2010 14:35
autor: greg
kaliniak pisze:A na tym wyświetlaczu na dole nic przez 2 lata użytkowania auta sie nie pojawiło...
skoro tak to masz uwalony wyświetlacz - pewnie na wyświetlaczu by wyświetliło jakiś błąd