Post
autor: henio8 » czw maja 13, 2010 09:35
jhosef tak też myślałem, że chodzi o uszczelnienie, żeby powietrze z silnika nie wpadało do kabiny. Nr części 1H0 823 713 - nie ma rozdzielenia na strony (obydwie są takie same, tylko się odwrotnie wkłada).
[ Dodano: 13 Maj 2010 09:36 ]
wasiak tak, ale w Mk3 spełnia to raczej ta guma z nr 11 na rysunku, a to o czym mówię to gąbka i jest przedłużeniem uszczelki silnika.
[ Dodano: 13 Maj 2010 11:10 ]
A i dodam, że obecne gąbki są trochę inne, są zrobione tak, że się tak szybko nie rozwalą, plastik nie jest przyklejony, ale włożony w otworek w gąbce przez co się nie rozwali tak szybko. VW uczy się tutaj na błędach.
Ostatnio zmieniony czw maja 13, 2010 11:11 przez
henio8, łącznie zmieniany 2 razy.
VW Golf, CL, wersja specjalna "Europe", 1995r., 1.6 AEA, benzynowy.