Strona 1 z 2

pasek alternatora

: czw sty 12, 2006 13:27
autor: jendrula36
wymieniłem pasek od alternatora na nowy i piszczy jak by go zarzynali . co z tym zrobić kupic drugi czy czekać aż się ociepli :food:

: czw sty 12, 2006 13:30
autor: misiek
naciągni go jeszcze

: czw sty 12, 2006 15:01
autor: Darklight
ja tez wymienialem ostatnio pasek. tylko ze mi piszczy przez moment jak uruchomie silnik. czy to to??

: czw sty 12, 2006 15:03
autor: misiek
slizgają się wam paski ponaciągajcie je

: czw sty 12, 2006 15:41
autor: *Grzesiek*
Może kupiłeś za długi tzn nie do tego typu auta ? Pasek powinien być dość mocno naciągnięty :)
Albo kupiłeś byle jaki :P

: czw sty 12, 2006 16:24
autor: Bondas
niestety jest jeszczejedna przyczyna w VW bo napiecie paska to podstawa ale bez przesady bo lozyska powywala

a problem jest w wytartych kolach pasowych alternatora i ksztal paska nie pasuje do tego wytartego paska i gwizdze az znowu sie zetrze i tak w kolko,
wiec niestety trzebo nowe kolo pasowe org BOSCH kosztuje 70 zeta
i wtedy nowy pasek napiecie odpowiednie i wszytko gra

pozdrawiam

: pt sty 13, 2006 10:36
autor: Darklight
a jak naciagnac taki pasek? dlugos paska mam odpowiednia i jakosc tez!!!contitech

: pt sty 13, 2006 10:40
autor: Artur D.
Uciskasz pasek kciukiem. Ma się ugiąć na 10-15 mm.
Ot i cała zabawa :okej:

problem

: pt sty 13, 2006 10:42
autor: dominik7
YYYYYYYYYYY...a jak go zalozyles?napewno poluzowales alternator na takiej jakby prowadnicy.I tam sie go wlasnie naciaga.Najwygodniej go naciagnac w 2 osoby.Jedna trzyma druga dokreca.tylko nie za mocno.Zebys mogl go z 1,5 cm ugiac.

: pt sty 13, 2006 11:32
autor: Artur D.
Alternator masz na 2 śrubach. Jedna jest od strony silnika, druga regulacyjna na prowadnicy. Luzujesz trochę tę od strony silnika, potem tę na prowadnicy. Alternator można naciągnąć samemu (sprawdziłem to leżąc wygodnie pod samochodem), np. za pomocą metalowej rurki lub małego łoma, wkładając go między silnik a alternator. Potem dokręcasz śrubę na prowadnicy i przy silniku i po zabawie.
Miłej zabawy :grin:

: pt sty 13, 2006 13:06
autor: Sebo
A może to słaby akumulator... Jazda na krótkich odcinkach, duży pobór prądu bo zima i duzo odbiorników, alter stawia duży opór no i sie ślizga. Doładuj akumulator i zobacz co sie stanie.
Pozdro.

: pt sty 13, 2006 21:26
autor: The_X
Jest jeszcze możliwość, że dosatał się np olej na którąś rolkę i pasek się ślizga. Inna sprawa to wilgoć :)

: sob sty 14, 2006 00:38
autor: mexico
Podzielam zdanie, że gdy się jeżdzę po kilka kilometrów, to czasami słychać gwizd. A w eksploatacji dłuższej - nigdy. No i przeważnie słychać go u mnie, na postoju.
Pozdrowienia.
:okej:

pasek alternatora

: wt sty 17, 2006 21:41
autor: jendrula36
dziękuję za wszystkie porady z każdej skorzystam po trochu ale wymiana koła chyba da najlepszy efekt
pozdrawiam i dziękuje JENDRULA36 :pub: