Zadziałanie blokady zapłonu na włączonym silniku.

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
Marqs84
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 91
Rejestracja: śr gru 28, 2005 10:58
Lokalizacja: MikołóVW [poVWiat]
Kontakt:

Zadziałanie blokady zapłonu na włączonym silniku.

Post autor: Marqs84 » śr sty 11, 2006 21:34

Witam.

Prosze o info co sie dzieje w momencie aktywowania sie blokady zapłonu podczas jazdy?
Blokada podlaczona pod stacyjke (w momencie aktywacji gasną zegary kontrolki itp)
Chcialbym sie dowiedziec co sie stanie podczas aktywacji tej blokady w trakcie jazdy - sypnie sie skrzynia jesli sie szybko nie wrzuci na luz, czy jak to wygląda? proszem o info :]



Ksys
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 79
Rejestracja: ndz kwie 10, 2005 23:14
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza
Kontakt:

Post autor: Ksys » śr sty 11, 2006 21:38

nijak:)tak jakby benzyny brakło,brakuje iskry,nie działa silnik,a autko zwalnia bo skrzynia hamuje.nic złego dla auta sie ne stanie,najwyzej sie zaleje i bedzie trudno odpalić:)


Jest: Passat B4 1.8 +lpg '94
było: MB W124 300E
golf 2 gtd JR '90
sierra 2.9 24V6 cosworth
golf 2 D JP '86
[url=http://lilypie.com][img]http://lb2f.lilypie.com/26W5p1.png[/img][/url]

Awatar użytkownika
Adamtd
VW Baron
VW Baron
Posty: 3346
Rejestracja: pt maja 06, 2005 13:37
Lokalizacja: okolice Krakowa

Post autor: Adamtd » śr sty 11, 2006 21:43

Ta blokada chyba odcina coś więcej niż tylko zaplon jeśli gasną zegary, ale co do wyłaczenia silnika to nic bardzo dramatycznego Ci się nie stanie i jeśli chcesz się przekonać to wjedź na jakis plac troszke sie rozpędź i wyłacz silnik (tylko blokady kierownicy sobie nie włacz!!) Jedyny problem jest ze wspomaganiem hamulców - aby zahamować będziesz musial naprawde mocno depnąć


jest już nas troje i dlatego nie mam czasu odwiedzać formu.....

bodzio_j
Lord GTI
Lord GTI
Posty: 3850
Rejestracja: sob lip 09, 2005 10:05
Lokalizacja: Skawina
Kontakt:

Post autor: bodzio_j » śr sty 11, 2006 21:46

Adamtd pisze:Jedyny problem jest ze wspomaganiem hamulców - aby zahamować będziesz musial naprawde mocno depnąć
Niezupełnie, jeśli auto będzie na biegu to i wspomaganie będzie działało. I tak jak pisza koledzy nie stanie się nic, efekt podobny jak przy hamowaniu silnikiem.



Ksys
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 79
Rejestracja: ndz kwie 10, 2005 23:14
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza
Kontakt:

Post autor: Ksys » śr sty 11, 2006 21:52

dopowiadając,mam to samo u siebie i nie raz testowałem,(np,przy wymianie aukulatora) czy nie pozmieniało sie coś,jak zablokuje zapłon,po chwili silnik gaśnie,sprawdzając na trasie równiez gaśnie(a to nowość;) )wiec nie ma sie wogóle czego obawiać. jeśli już coś sie ma stac to na pewn nie od tego. jeśli chodzi o wspomaganie hamulców,to nie jest tak najgorzej,bo jescze przez chwile działają,zanim przestaną:) jakchcesz sprawdzać to wbij 3bieg,i jadąc nie za szybko na prostej wyłącz sobie kluczyk ze stacyjki ten sam efekt. proponuje bieg 3ci bo na 1 i na 2 może troche szarpnąć. choć na 2już nie powinno, poeksperymentowac i zobaczyć.


Jest: Passat B4 1.8 +lpg '94
było: MB W124 300E
golf 2 gtd JR '90
sierra 2.9 24V6 cosworth
golf 2 D JP '86
[url=http://lilypie.com][img]http://lb2f.lilypie.com/26W5p1.png[/img][/url]

Awatar użytkownika
Marqs84
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 91
Rejestracja: śr gru 28, 2005 10:58
Lokalizacja: MikołóVW [poVWiat]
Kontakt:

Post autor: Marqs84 » śr sty 11, 2006 21:57

ok dzieki za info :)
temat uznaje za zamkniety.

pozdr



Awatar użytkownika
Adamtd
VW Baron
VW Baron
Posty: 3346
Rejestracja: pt maja 06, 2005 13:37
Lokalizacja: okolice Krakowa

Post autor: Adamtd » śr sty 11, 2006 21:57

bodzio_j pisze:
Adamtd pisze:Jedyny problem jest ze wspomaganiem hamulców - aby zahamować będziesz musial naprawde mocno depnąć
Niezupełnie, jeśli auto będzie na biegu to i wspomaganie będzie działało. I tak jak pisza koledzy nie stanie się nic, efekt podobny jak przy hamowaniu silnikiem.
W pierwszej chwili tak, ale obroty będą przeciez gwaltownie spadać i podciśnienie też i wreszcie go braknie (sprawdziłem to dawno temu w praktyce i cud że płot ocalał na zakręcie :grin: , na dodatek jak czlowiek ma odruch wciśnięcia sprzęgła to juz totalna kaplica...)



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 374 gości