Jak masz kanał to masz komfortową sytuację, Jeśli nie to podnieś sobie auto do góry i dobrze zabezpiecz żeby Ci na głowę nie spadło.
Odepnij sobie klemę "+" z akumulatora. Jeśli masz osłonę pod silnikiem to ściągasz. Odkręcasz półosie przy przegubach wewnętrznych. Odpinasz linkę prędkościomierza i kabel od czujnika biegu wstecznego. Odpinasz kable z rozrusznika, jeden przykręcany drugi na wsówkę. Odpinasz linkę sprzęgła. Odpinasz mechanizm zmiany biegów (2 plastikowe cięgna i jedna zawleczka). Podstawiasz coś pod silnik żeby Ci nie opadł po odkręceniu rozrusznika. Odkręcasz rozrusznik. Odkręcasz od skrzyni te czarne 2 łapy, jedna równolegle do podłużnicy a druga prostopadle za skrzynią. Odkręcasz skrzynie od silnika. Minimalne opuszczasz silnik żeby móc odsunąć skrzynię od niego (bez opuszczenia oprze się o podłużnicę). Wyciągasz skrzynię w dół. Zabierasz się za sprzęgło odkręcasz te śrubki dookoła (kluczyk 9, dwunastokątna), równo sobie odkręcaj wszystkie po trochu. Ściągasz tę obudowę. Wyjmujesz tarczę, jeśli nie wymieniasz docisku to na tym kończy się Twoja praca, składasz w odwrotnej kolejności
Jeśli wymieniasz też docisk co Ci polecam to wypinasz ten okrągły drut ze środka docisku wyjmujesz tą okrągłą blachę i 17 albo 19 dwunastokątną odkręcasz docisk. Jak będziesz przykręcał docisk to śruby wkręć na klej do gwintów jeśli nie są nim pociągnięte te nowe które będziesz wkręcał. Kup sobie markowe sprzęgło, nie żaden hart
.
Bardzo ważna rzecz to dobrze wycentrować sobie tarczę w docisku, inaczej będzie Ci ciężko z powrotem włożyć skrzynie.
Jak ściągniesz docisk to zwróć uwagę czy nie cieknie Ci uszczelniacz na wale, jeśli tak to warto go od razu wymienić.
Pozdrawiam i miłej zabawy.