mk3 problem z paleniem po przejechaniu 2 km

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

wilk99
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 19
Rejestracja: pn lis 28, 2005 17:37
Lokalizacja: Janów Lubelski
Kontakt:

mk3 problem z paleniem po przejechaniu 2 km

Post autor: wilk99 » śr sty 11, 2006 19:34

Po uruchomieniu zimnego silnika i przejechaniu krótkiego odcinka (np. 2km) trundo go znowu odpalić - zapala za 4 lub 5 razem, o co chodzi?

mk3 1.6 ABU



Awatar użytkownika
Adamtd
VW Baron
VW Baron
Posty: 3346
Rejestracja: pt maja 06, 2005 13:37
Lokalizacja: okolice Krakowa

Post autor: Adamtd » śr sty 11, 2006 21:09

A jak go juz odpalisz to dziala normalnie?


jest już nas troje i dlatego nie mam czasu odwiedzać formu.....

wilk99
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 19
Rejestracja: pn lis 28, 2005 17:37
Lokalizacja: Janów Lubelski
Kontakt:

Post autor: wilk99 » śr sty 11, 2006 21:43

Jak kilka razy zakręcę to odpali i potem już jest ok. Auto stoi w ciepłym garażu i rano zawsze pali za pierwszym razem. Problem jest tylko wtedy gdy odpalę zimny silnik, przejadę krótki odcinek i pokilku minutach chcę odpalić znowu. Swoje cudo mam od miesiąca, wymieniłem: olej, filtry (oleju,powietrza i paliwa),
pasek rozrządu, pasek alternatora, świece, termostat.



Awatar użytkownika
Adamtd
VW Baron
VW Baron
Posty: 3346
Rejestracja: pt maja 06, 2005 13:37
Lokalizacja: okolice Krakowa

Post autor: Adamtd » śr sty 11, 2006 21:50

Trzebaby podpiąc pod komputer czy któryś czujnik nie jest uszkodzony. Może być czujnik temperatury, albo sonda lambda, ale... jednak pierwsze zobacz czy jakiś kabelek Ci się nie poluzowal a potem podpięcie do VAGa. Rozumiem tez że gazu nie masz


jest już nas troje i dlatego nie mam czasu odwiedzać formu.....

wilk99
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 19
Rejestracja: pn lis 28, 2005 17:37
Lokalizacja: Janów Lubelski
Kontakt:

Post autor: wilk99 » śr sty 11, 2006 21:56

Gazu nie mam. Spróbuję z komputerem. Jak sprawdzę to dam znać. Dzięki.



Kaktus
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 106
Rejestracja: wt sty 25, 2005 22:29
Lokalizacja: świętokrzyskie

Post autor: Kaktus » czw sty 12, 2006 08:31

Ja bym obstawiał czujnik Halla i podpiecie pod VAG nie wykryje tej usterki . Spróbuj na próbe załozyc inny aparat zapłonowy bo kupowac go w ciemno nie warto ( 150-200 zł). To czesta usterka , sam przerabiałem ten temat.


VW- da weiss mann, was mann hat.

Awatar użytkownika
PitrekT
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 517
Rejestracja: wt sty 11, 2005 20:31
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: PitrekT » czw sty 12, 2006 18:25

Najczęściej jak jest Hall uszkodzony to są trudności z zapaleniem na ciepłym silniku a nie na zimnym.



Kaktus
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 106
Rejestracja: wt sty 25, 2005 22:29
Lokalizacja: świętokrzyskie

Post autor: Kaktus » czw sty 12, 2006 22:11

PitrekT pisze:Najczęściej jak jest Hall uszkodzony to są trudności z zapaleniem na ciepłym silniku a nie na zimnym.
Przeczytaj Pitrek uwaznie jego post . na zimnym pali dobrze , dopiero potem jest problem


VW- da weiss mann, was mann hat.

Awatar użytkownika
Przemo440
Forum Master
Forum Master
Posty: 1971
Rejestracja: ndz sty 08, 2006 20:08
Lokalizacja: Śvwiebodzinejro FSW
Kontakt:

Post autor: Przemo440 » czw sty 12, 2006 22:16

miałem podobny problem tylko na rozgrzanym silniku tylko mi sie robił flamer :) z wydechu oczywiscie czujnik halla ciezki do zlokalizowania na kompie jak dawałem do podpiecia to zawsze było dobrze ale jak zaczełem jezdzic to lipa ale wymiana jest bardzo prosta :)



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 227 gości