jazda na wstecznym
: śr sty 11, 2006 17:11
Czy to prawda, ze przy jezdzie do tylu nie powinno sie nigdy miec maksymalnie skreconych kol, bo to bardzo szkodzi pompie wspomagania kierownicy?
tak to sie zgadza, ale co to ma do pompy??nic prawda?lolo_golf pisze:Nie wiem jak jest na wstecznym ale wiem ze na maxymalnie skreconych kolach nie mozna dawac buta czy tam ruszac z pisku bo to katorga dla przegubów
a co ma pompa wspomagania do jazdy na wstecznym??? pompa jest napędzana silnikiem , a ten cały czas sie kręci tak samo czy jedziemy do przodu czy do tyłu. Co za gamoń wymyslił taka chorą teorię - nie mówie w tym momencie o tobie MarcinM tylko o "fachowcu" co plecie takie głupoty, bo coś takiego musiałeś od kogoś usłyszec!MarcinM pisze:Czy to prawda, ze przy jezdzie do tylu nie powinno sie nigdy miec maksymalnie skreconych kol, bo to bardzo szkodzi pompie wspomagania kierownicy?
pedzej rzekłbym ze nigdy nie powinno sie skrecac kól na maksa ( mowie o tych ostanich kilku cm) bo pompa wyrażnie sie meczy co przeciez slychac.....MarcinM pisze:Czy to prawda, ze przy jezdzie do tylu nie powinno sie nigdy miec maksymalnie skreconych kol, bo to bardzo szkodzi pompie wspomagania kierownicy?