Problem z felgami (ET) tylne zawieszeniu-utwardzenie

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
Johnatan
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2555
Rejestracja: sob sty 02, 2010 20:55
Lokalizacja: Wielkopolska, Gostyń PGS
Kontakt:

Problem z felgami (ET) tylne zawieszeniu-utwardzenie

Post autor: Johnatan » ndz maja 09, 2010 13:05

Witam. Jestem posiadaczem MK2 z oryginalnym zawieszeniem. Moim problemem jest przycieranie felg o nadkola. Problem zaczął sie gdy kupiłem ATS Cup 15" 7Jx15. 195/50 przód i 195/55 tył. Zazwyczaj widze golfy z takimi felgami to moślałem że u mnie też przypasują, jednak ET jest złe. Są to sprawy milimetrowe.. włożyłem w spręzyny gumy i nic. Co poradzicie? Wolałbym nie zmieniać felg. Jakie oznaczenie spręzyn dam mi nieco twardsze zawieszenie. Czy moge stoczyć felge przy piaście o 0,5cm?

Obrazek

Obrazek


http://adven-vksh.ru/14f20" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
Qto
_
_
Posty: 19378
Rejestracja: pt wrz 01, 2006 19:14
Lokalizacja: Guadalajara
Auto: MK 4
Silnik: ASZ
Kontakt:

Post autor: Qto » ndz maja 09, 2010 13:15

myślałeś o klepaniu rantów ?? bo to się chyba najczęściej stosuje



Awatar użytkownika
Johnatan
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2555
Rejestracja: sob sty 02, 2010 20:55
Lokalizacja: Wielkopolska, Gostyń PGS
Kontakt:

Post autor: Johnatan » ndz maja 09, 2010 13:37

Nie słyszałem. Nie chciałbym ingerować w kaste lub we felgi poza toczeniem.


http://adven-vksh.ru/14f20" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
89Bartezz
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 440
Rejestracja: ndz paź 19, 2008 15:56
Lokalizacja: Bytom
Kontakt:

Post autor: 89Bartezz » ndz maja 09, 2010 13:54

Załóż sprężyny z golfa 3. Ja mam takie i nawet w 5 osób i pełnym bagażnikiem jeszcze nigdy koło mi się nie schowało w błotnik



Awatar użytkownika
Johnatan
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2555
Rejestracja: sob sty 02, 2010 20:55
Lokalizacja: Wielkopolska, Gostyń PGS
Kontakt:

Post autor: Johnatan » ndz maja 09, 2010 13:56

a masz kolego takie laczki jak ja ?


http://adven-vksh.ru/14f20" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
89Bartezz
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 440
Rejestracja: ndz paź 19, 2008 15:56
Lokalizacja: Bytom
Kontakt:

Post autor: 89Bartezz » ndz maja 09, 2010 13:59

inne ale też 15 calowe felgi o profilu opony 55 i szerokości 245 z tyłu więc wystają nawet poza obrys pojazdu



Awatar użytkownika
stopczyk26
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 287
Rejestracja: ndz lip 20, 2008 22:54
Lokalizacja: dolnośląskie DSR
Kontakt:

Post autor: stopczyk26 » ndz maja 09, 2010 20:16

Ja jak kiedys jezdzilem na 15 to nigdy mi nic nie obtarlo. Pozniej zmienilem na 16 i tu sie zaczely problemy z obcieraniem po pewnym czasie. Z tylu mialem felge 9'' et 20 i opona 215/40/16. Problemem okazaly sie wybite sprezyny. Duzo osob wymienia tylko same amory nie myslac o tym ze sprezyny tez sie zuzywaja. Wiec jesli przy 15 u ciebie trze to obstawialbym sprezyny do wymiany


[url=http://www.fotosik.pl/showFullSize.php?id=503c962236904480][img]http://images39.fotosik.pl/281/503c962236904480m.jpg[/img][/url]

[url=http://www.motostat.pl/vehicle-stats/22648][img]http://www.motostat.pl/user_images/22648/icon4.png[/img][/url]

Awatar użytkownika
Johnatan
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2555
Rejestracja: sob sty 02, 2010 20:55
Lokalizacja: Wielkopolska, Gostyń PGS
Kontakt:

spręzyny

Post autor: Johnatan » ndz maja 09, 2010 22:09

Oki obstawmy że spręzyny które maja 23lata są wtywalone. I tu pytania - jakie? od mk3? jaki typ? zwęzone na obydwu końcach czy tylko z jednej strony? czy idzie założyć te i te na obojętnie jaki amor?


http://adven-vksh.ru/14f20" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
marcinek84
Forum Master
Forum Master
Posty: 1974
Rejestracja: wt gru 11, 2007 18:02
Lokalizacja: Józefów, Piaski, LSW
Kontakt:

Post autor: marcinek84 » ndz maja 09, 2010 22:37

Po pierwsze opona 195/55 jest wyższa o 10mm od 195/50. Od mk III nie wiem jak sprężyna, można kupić wzmocnione do golfa (ale to będzie około 150zl za sztukę) ewentualnie zwykłe od Passata b2 chyba, mi mechanik zamawiał. Ale może być jednak za wysoko troszkę (sprężyny mają 2 lub 3 zwoje więcej) bo miałem je, ale w zimę było za twardo. Możliwe że wystarczy wymiana sprężyn na nowe i opon z mniejszym profilem.


Pierwsza PNka na BLOSie? :)
mój golfik viewtopic.php?f=87&t=278186" onclick="window.open(this.href);return false;
galeria fotosika http://marcinek0584.fotosik.pl/albumy/559660.html" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
Johnatan
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2555
Rejestracja: sob sty 02, 2010 20:55
Lokalizacja: Wielkopolska, Gostyń PGS
Kontakt:

Post autor: Johnatan » ndz maja 09, 2010 23:21

Nie śpie na pieniadzach żeby wymieniać opony :P wolałbym taki koszt co by sie w 100zł zamknął.. założyłem 2x gumy na jednąspręzyne i jest lepiej... Jutro kupio odpowiednie gomy bo te były od spręzyn przednich.. założe 4x odpowiednie gumy na tylną oś.. moze sie problem rozwiąże. Jeszcze takie pytanie. Czy przestawiająć gumy blizej osi czy bliżej kielicha w zwojach spręzyn ma jakąś różnice?


http://adven-vksh.ru/14f20" onclick="window.open(this.href);return false;

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 275 gości