Całkowity wyciek płynu chłodzącego
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
Całkowity wyciek płynu chłodzącego
jechałęm samochodem i nagle zaczął się krztusić. Po chwili nie mogłem go odpalic i sszedł mi cały płyn chłodzący. Nie wiecie co to może być?
-
- Ma gadane
- Posty: 185
- Rejestracja: sob lis 26, 2005 13:51
- Lokalizacja: Rabka Zdrój
Jest wiele możliwości.
Jeśli szybko uciekła - to mógł wąż pęknąć pomiędzy silnikiem a chłodnicą albo silnikiem a nagrzewnicą i wszystko poszło. Wąż mógł również zsunąć się gdy opaska puściła i wycieka.
Jeśli powoli - to uszczelka pod głowicą.
Najlepiej pooglądaj - zauważysz z kąd poszło ~3L płynu.
Powodzenia.
Jeśli szybko uciekła - to mógł wąż pęknąć pomiędzy silnikiem a chłodnicą albo silnikiem a nagrzewnicą i wszystko poszło. Wąż mógł również zsunąć się gdy opaska puściła i wycieka.
Jeśli powoli - to uszczelka pod głowicą.
Najlepiej pooglądaj - zauważysz z kąd poszło ~3L płynu.
Powodzenia.
Cztery pytania :
- jak podniosłeś maskę to gdzieś bylo mokro skądś parowało?
- czy cały płyn to rozumiesz caly ze zbiorniczka czy caly z układu?
- kiedy wcześniej sprawdzałeś stan płynu?
- co się dzieje po wlaniu nowego płynu?
Czekając na Twoje odpowiedzi musze stwierdzić, że wstępnie to wygląda na walniętą uszczelke pod glowicą (świadczy o tym zgaśnięcie auta - czyli płyn mógł iśc na cylindry i to gwałtownie)
- jak podniosłeś maskę to gdzieś bylo mokro skądś parowało?
- czy cały płyn to rozumiesz caly ze zbiorniczka czy caly z układu?
- kiedy wcześniej sprawdzałeś stan płynu?
- co się dzieje po wlaniu nowego płynu?
Czekając na Twoje odpowiedzi musze stwierdzić, że wstępnie to wygląda na walniętą uszczelke pod glowicą (świadczy o tym zgaśnięcie auta - czyli płyn mógł iśc na cylindry i to gwałtownie)
jeżeli już ci zgasł to go ponownie nie odpalaj aż całkowicie nie ostygnie, zgasł bo pod wpływem wysokiej temp. części silnika się za bardzo rozszerzyły i stały się za ciasne(próbując go odpalać możesz go uszkodzić-zatrzeć), jak ostygnie zalej ponownie, odpal i oglądni dokładnie gdzie ucieka płyn, to nie musi buć uszczelka pod głowicą ale jakiś wąż, nagrzewnica lub chłodnica, oby to niebyła uszczelka bo robota duża
...
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 251 gości