Licznik z mkIII do mkII SWap
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
-
- Mały gagatek
- Posty: 112
- Rejestracja: sob kwie 05, 2008 09:54
- Lokalizacja: JawVWorzno
- Kontakt:
Licznik z mkIII do mkII SWap
Siema
Tak jak w temacie
robię swapa u siebie w mkII na VR6 i mam całą skrzynkę liczniki i wiązki z mkIII i w liczniku działa tylko przebieg i zegarek, nie działa manetka MFA ani obrotomierz i kontrolki
macie jakieś pomysły co to może być
pozdro
Tak jak w temacie
robię swapa u siebie w mkII na VR6 i mam całą skrzynkę liczniki i wiązki z mkIII i w liczniku działa tylko przebieg i zegarek, nie działa manetka MFA ani obrotomierz i kontrolki
macie jakieś pomysły co to może być
pozdro
Podaję Ci rozpiskę pinów licznika (1 wtyczka):
1 - Czujnik temperatury zewnętrznej, masa
2 - Kontrolka poziomu płynu chłodzącego
3 - Masa
4 - Przełącznik reset od MFA
5 - Masa
6 - Przełącznik pamięci MFA
7 - Wyjście sygnału prędkości
8 - Czujnik ciśnienia oleju (wysokie ciśnienie)
9 - Czujnik ciśnienia oleju (niskie ciśnienie)
10 - Zacisk 1 (W)
11 - Stały +
12 - Podświetlenie (zacisk 58b)
13 - + po zapłonie
14 - pusty
15 - Przełącznik funkcji MFA
16 - Lampka alternatora (zacisk 61)
17 - Czujnik temperatury oleju
18 - Dwufunkcyjna lampka hamulca ręcznego
19 - Czujnik temperatury zewnętrznej
20 - Check engine / kontrolka świec żarowych
21 - Wskaźnik paliwa
22 - Kontrolka lewego kierunkowskazu
23 - Wskaźnik temperatury cieczy chłodzącej
24 - Kontrolka prawego kierunkowskazu
25 - Kontrolka świateł długich
26 - Sygnał spalania (MFA)
27 - Sygnał prędkości (wejście)
28 - Sygnał wybranego biegu dla aut ze skrzynią automatyczną
1 - Czujnik temperatury zewnętrznej, masa
2 - Kontrolka poziomu płynu chłodzącego
3 - Masa
4 - Przełącznik reset od MFA
5 - Masa
6 - Przełącznik pamięci MFA
7 - Wyjście sygnału prędkości
8 - Czujnik ciśnienia oleju (wysokie ciśnienie)
9 - Czujnik ciśnienia oleju (niskie ciśnienie)
10 - Zacisk 1 (W)
11 - Stały +
12 - Podświetlenie (zacisk 58b)
13 - + po zapłonie
14 - pusty
15 - Przełącznik funkcji MFA
16 - Lampka alternatora (zacisk 61)
17 - Czujnik temperatury oleju
18 - Dwufunkcyjna lampka hamulca ręcznego
19 - Czujnik temperatury zewnętrznej
20 - Check engine / kontrolka świec żarowych
21 - Wskaźnik paliwa
22 - Kontrolka lewego kierunkowskazu
23 - Wskaźnik temperatury cieczy chłodzącej
24 - Kontrolka prawego kierunkowskazu
25 - Kontrolka świateł długich
26 - Sygnał spalania (MFA)
27 - Sygnał prędkości (wejście)
28 - Sygnał wybranego biegu dla aut ze skrzynią automatyczną
Jest opcja,że któryś pin będziesz miał pusty fabrycznie,ale masa to masabartekch2 pisze:przewody z pinów 3,5 powinny iść do masy auta np.
Poszukaj gdzie masz + na stałe nie koniecznie musi być to główny prądowybartekch2 pisze:11, do aku czy gdzie?
to jest + po stacyjce,czyli jak przekręcisz kluczyk taki idzie np do podświetlenia włącznika świateł13. gdzie?
i jak uporałeś sie z problemem ? ja podpinam licznik z mk3 gti 16V do mk2 i na wyświetlaczach pokazuje cuda, podświetlanie działa, ładowanie działa paliwo i temp działa
nie działa obrotomierz, prędkościomierz, kontrolka cisnienia oleju i kontrolka temp. płynu chłodniczego + całe mfa
skrzynkę mam z mk2, wiązka licznika jest z mk2 gti + przeróbka kierunkowskazów dorobiony kabel do impulsatora i spalania
[ Dodano: 12 Maj 2010 18:01 ]
dobra ja problem rozwiązałem okazało się że choć pin 5 jest podpięty w wiązce przewodem brązowo białym nie ma w nim masy po podpięciu licznik działa prawidłowo.
Obroty pokazuje ~2000 a powinno być 1200 napewno to sprawa podpięcia obrotomierza pod cewkę zapłonową (przepięcia) teraz pytania przepiąć przewod pod wyjście czujnika halla czy pod wyjście z modułu zapłonowego do ECU
[ Dodano: 12 Maj 2010 18:58 ]
bez róźnicy, już jest ok
nie działa obrotomierz, prędkościomierz, kontrolka cisnienia oleju i kontrolka temp. płynu chłodniczego + całe mfa
skrzynkę mam z mk2, wiązka licznika jest z mk2 gti + przeróbka kierunkowskazów dorobiony kabel do impulsatora i spalania
[ Dodano: 12 Maj 2010 18:01 ]
dobra ja problem rozwiązałem okazało się że choć pin 5 jest podpięty w wiązce przewodem brązowo białym nie ma w nim masy po podpięciu licznik działa prawidłowo.
Obroty pokazuje ~2000 a powinno być 1200 napewno to sprawa podpięcia obrotomierza pod cewkę zapłonową (przepięcia) teraz pytania przepiąć przewod pod wyjście czujnika halla czy pod wyjście z modułu zapłonowego do ECU
[ Dodano: 12 Maj 2010 18:58 ]
bez róźnicy, już jest ok
Ostatnio zmieniony śr maja 12, 2010 18:58 przez RasPL, łącznie zmieniany 3 razy.
mk2 gti 2.0 16Vsc 4Motion viewtopic.php?f=160&t=252428" onclick="window.open(this.href);return false;
Just like It https://www.facebook.com/VW-Golf-Mk2-GT ... 101982262/" onclick="window.open(this.href);return false;
Just like It https://www.facebook.com/VW-Golf-Mk2-GT ... 101982262/" onclick="window.open(this.href);return false;
ja w wiązce miałem przewody teoretycznie masowe na pinie 3 i 5 lecz w skrzynce nic do wtyku dla pinu 5 nie było podpięte więc nie było na nim masy, zrobiłem przewód od pinu 5 do pinu 3 i licznik zaczął działać normalnie
mk2 gti 2.0 16Vsc 4Motion viewtopic.php?f=160&t=252428" onclick="window.open(this.href);return false;
Just like It https://www.facebook.com/VW-Golf-Mk2-GT ... 101982262/" onclick="window.open(this.href);return false;
Just like It https://www.facebook.com/VW-Golf-Mk2-GT ... 101982262/" onclick="window.open(this.href);return false;
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 334 gości