Strona 1 z 1

Jak nazywa się ta uszczelka/oring?

: czw maja 06, 2010 16:57
autor: krzysiiekb
Witam.

Ostatnimi czasy cieknie mi z rury wiatraka chłodnicy podłączonej do bloku silnika.... Chciałbym dowiedzieć się czy da radę dokupić taką uszczelkę/oring i jak to się nazywa profesjonalnie, żeby przedstawić to sprzedawcy? Podajcie też numer katalogowy.

Obrazek

: czw maja 06, 2010 17:16
autor: prezesik25
ciekawe, czy leci tylko spod tego króćca, czy może w ogóle on pękł przy mocowaniu śrubki. Jeżeli pękł to tylko wymiana na nowy. Jezeli cieknie tylko spod króćca to kup klej VICTOR-REINZ lub silikon czerwony do 350 stopni, odkręć króciec, posmaruj klejem i skręć króciec.

: czw maja 06, 2010 17:18
autor: sr99
Wg, etki dla silników 1.8 nazywa sie to pierścien uszczelniający i ma nr katalogowy +037 121 687

Sprawdź jeszcze czy ten plastikowy króciec w którym są czujniki nie jest pęknięty.

: czw maja 06, 2010 17:24
autor: Lolo22
prawdopodobnie ci penkł kruciec przy srubce jest to male pekniecie ledwo widoczne ja miałem tez taki problem wymieniłem cała kostke ktra była kompletna wraz z oringami itp koszt 23 zł a wczesniej tez silikonem uszczelniałem i ciekło dalej

: sob maja 08, 2010 11:35
autor: krzysiiekb
Lolo22, prezesik25, sr99, ok. teraz pytanie co mam dokładnie po kolei zrobić żeby to wymienić i nic nie uszkodzić ani nie wylać połowy rzeczy które idą tymi rurami idt?

Proszę pomóżcie. Napiszcie, bo chciałbym sobie to sam zrobić.

: sob maja 08, 2010 11:46
autor: Mavrick
Najlepiej to zdjac dolny waz i spuscic caly plyn do banki i juz.

: sob maja 08, 2010 12:07
autor: krzysiiekb
Mavrick, czyli ten ze zdjęcia po lewej strony odchodzący na którym widać tą zapinkę?

[ Dodano: 08 Maj 2010 12:51 ]
prezesik25, sr99, Lolo22, Mavrick, podajcie jeszcze dla pewności numer katalogowy tego całego króćca z czujnikami (kostki plastykowej). z góry dzięki


:bigok:

: sob maja 08, 2010 20:08
autor: Lolo22
spuść płyn, odkręć te kostkę i wex do sklepu oni juz beda wiedzieli o co chodzi

: sob maja 08, 2010 20:44
autor: Mavrick
krzysiiekb, napisalem Ci priva ale moze nie doszlo...wiec powtorze...jak chcesz to mozemy sie spotkac na miescie i Ci wszystko pokaze co i jak:).

: sob maja 08, 2010 21:11
autor: krzysiiekb
prezesik25, Lolo22, Mavrick, sr99,

a więc tak Panowie... przyjrzałem się temu problemowi dokładnie, rączki standardowo poparzyłem, bo ja niecierpliwy jestem... i wysnuwam następujący WNIOSEK: kostka i oring są jak najbardziej sprawne i nigdzie nie pęknięte, a płyn ucieka mi niestety nadal i zlokalizowałem wyciek na to miejsce w którym wciska się ten zacisk metalowy od boku, który trzyma czujnik temperatury, wyjąłem czujnik i wydaje mi się troszkę wyższy od swojego poprzednika ( na poprzednim auto miało za wysokie obroty więc wymieniłem na inny oryginalny na którym z obrotami jest ok) czy to możliwe żeby był wyższy? co myślicie o tym wszystkim? może ta blaszka wciskana się jakoś wyrobiła czy ten czujnik temperatury jest jakiś nieforemny? jest jeszcze jedno wyjście z problemu: a mianowicie zakupienie tego silikonu do 350st. i wciśnięcie w to miejsce z którego wylatuje płyn i nie zakładanie tej blaszki trzymającej czujnik.

a Wy co mi proponujecie? nie chce jakoś specjalnie kombinować i chce żeby zrobione to było porządnie, a nie na śline, kawałek gumy i domieszki izolacji. chyba wiecie o co chodzi.

Mavrick, a co do Pana to i tak miałem się do Pana zgłosić, bo mam antenę CB w której ułamał mi się kabelek i chciałbym żeby ktoś się nią zaopiekował. dzięki za wiadomość.

: sob maja 08, 2010 22:25
autor: Paweł Marek
krzysiiekb, żąden silikon, wymień oring uszczelniający ten czujnik

: ndz maja 09, 2010 00:59
autor: Mavrick
krzysiiekb pisze:Mavrick, a co do Pana to i tak miałem się do Pana zgłosić, bo mam antenę CB w której ułamał mi się kabelek i chciałbym żeby ktoś się nią zaopiekował. dzięki za wiadomość.
Nie ma sprawy moge Ci ja naprawic:).