Strona 1 z 1

Problem wyciekajaca woda z tłumnika...MK2 1,6 PB jednopunkt.

: czw maja 06, 2010 12:47
autor: tommi9097
Jakis czas temu zauwazyłem jak z tłumnika wydostaje mi się woda ,auto chodziło na wolnych obrotach, jezeli bym przygazował i ktos z tyłu stał to smigus dingus gwaratowany :jezor: wiem o tym ze jak by nie było małe ilosci wody potrafia sie wylewac ale uwierzcie mi to sa troszke wieksze ilosci wody.
Zastanawia mnie co mam nie szczelnego ponieważ:
-uszczelka pod głowica jest- ok
-na korku od wlewu oleju nie ma białej masci (nalotu) wiec i to wykluczam zeby jakos woda sie wydostała po za układ chłodzacy.
-przewody sa miekkie.
-nalac tez sie nie miało mozliwosc (np. deszcz , kałuze) poniewaz auto juz stoij w garażu o 6 miesięcy.
Jak myslicie czy moze to byc jakies pekniecie w głowicy? lub skroplona woda w tłumniku?
Myśle nad tym czy nie sciagnac kolektora wydechowego i nie sprawdzic czy jest wilgotno.

: czw maja 06, 2010 13:04
autor: guti
akwarium Ci przecieka.... :)






















masz LPG ??
bo to czesto spotykane :)

a wogole to sama roznica temperatur, jak masz zimny wydech z zewnatrz odpalasz autko , w srodku zaczyna sie skraplac para wodna.. stad woda przy wydechu.. skoro Ci płynu nie ubywa, oleju nie przybywa , usczelka ok to nie ma sie czym martwic.

: czw maja 06, 2010 13:10
autor: tommi9097
guti pisze:akwarium Ci przecieka.... :)


















masz LPG ??
bo to czesto spotykane :)

a wogole to sama roznica temperatur, jak masz zimny wydech z zewnatrz odpalasz autko , w srodku zaczyna sie skraplac para wodna.. stad woda przy wydechu.. skoro Ci płynu nie ubywa, oleju nie przybywa , usczelka ok to nie ma sie czym martwic.
Własnie o to chodzi ze nie mam LPG, nie miałem i nie bede miał nie toleruje tego paliwa...
kurcze juz sam sam nie wiem mojm zdaniem troche za duzo sie tej wody skrapla i mnie nie pokoji...a zapomniałem tam wczesniej dodac ze i temperature w normie trzyma.

: czw maja 06, 2010 13:12
autor: jhosef
Krótkie odcinki, kat i samo spalanie tworzy H2O które przy któtkich trasach skrapla się na niezagrzanym wydechu. Jak się trochę nazbiera to wypluwa. Jeśli robisz spore odcinki to by bardziej dziwne było.

: czw maja 06, 2010 13:25
autor: tommi9097
jhosef pisze:Krótkie odcinki, kat i samo spalanie tworzy H2O które przy któtkich trasach skrapla się na niezagrzanym wydechu. Jak się trochę nazbiera to wypluwa. Jeśli robisz spore odcinki to by bardziej dziwne było.
no własnie o to chodzi ostatni raz robiłem nim trase Jastrzebie Zdrój-Lublin około 400km było to w listopadzie ubiegłego roku i od tamtej pory tak stoji , odpalałem go sporadycznie kilka razy tylko po to by sobie pochodził, wiec i moze i przez to sie skrplała woda... teraz go szykuje na sezon wiec wole zeby wszystko w nim grało jak trzeba :bigok:

: czw maja 06, 2010 13:26
autor: guti
WSZYSTKO JEST OK ! nie szukaj problemu tam gdzie go nie ma !
sam mowisz , ze odpalałes na troche auto , to masz przyczyne .

: czw maja 06, 2010 13:32
autor: tommi9097
guti pisze:WSZYSTKO JEST OK ! nie szukaj problemu tam gdzie go nie ma !
sam mowisz , ze odpalałes na troche auto , to masz przyczyne .
Moze i tak :grin: ale wolałem sie upewnic kto pyta nie błądzi :jezor: , mam zamiar zrobic kilka wymian takich jak olej, paski, filtry, płyny itp.. i jezeli cos by było nie tak to wolał bym sobie to zrobic jeszcze przed wymianami :okej: ale jak tak to nic , dzieki chłopaki trzymka:) :pub:

[ Dodano: 06 Maj 2010 15:13 ]
jhosef, guti, punkciki do was poleciały :bigok: