Strona 1 z 2

Rozwiązanie długotrwałego problemu z brakiem mocy , mulenia.

: śr maja 05, 2010 17:52
autor: jawirax
Witam chciałem tylko napisać informacyjnie ,że po roku walki z autem oraz wymianą połowy silnika , co nie przyniosło żadnego skutku - problem dziś rozwiązałem i kosztował mnie 16 zł.
Otóż jak widać na poniższych fotkach mój stary przewód od masy cewki zapłonowej wyglądał tak jak na fotce poniżej, - bez oczka na śrubę , cały zaśniedziały , tylko niektóre cieniutkie niteczki zwoju przewodu były zdrowe i się świeciły reszta była cała zaśniedziała i było to przykręcona pod śrubą , druga strona przewodu była taka sama ,kopiłem w sklepie nowy przewód płaski miedziany dwie sztuki bo jeden był za krótki złączyłem je ze sobą i przykręciłem pod śrubę cewki i z drugiej strony już nie pod śrubę z boku bloku silnika tylko pod śrubę pokrywy zaworów, - wcześniej na około śruby i na blaszce przeszlifowałem papierem ściernym i przykręciłem, cały przewód owinąłem izolacją mocno bo był goły.Odpaliłem auto i pojechałem i tu mega zdziwienie - auto odżyło całkowicie , odzyskało moc na niskich i wysokich obrotach , nie wiedziałem ze AAM może tak ładnie ciągnąc jak na swoją moc.Napisałem to po to aby każdy z was za nim zacznie wymieniać pól silnika , zaczął od banalnych rzeczy.Poniżej fotki jak wyglądała masa przed i jak wygląda teraz.


Obrazek



Obrazek

: śr maja 05, 2010 17:55
autor: sas_gti
No to cieszymy się, że się udało :bigok: Swoją drogą dziwię się, że Ci nie poradzono sprawdzenia masy silnika. Nie sprawdzales też iskry gdy miałeś problemy z mocą? Przeciez musiała być bardzo słaba a to by skierowało Twoje poszukiwania na cewkę i jej uziemienie.
jawirax pisze:owinąłem izolacją mocno bo był goły
To akurat zbędne. To przewód masowy. Cały silnik masz przecież uziemiony i nie jest on owinięty niczym. Masy się nie izoluje bo masz ją wszędzie na karoserii. pzdr

: śr maja 05, 2010 17:58
autor: jawirax
Aha no to spoko , to niech już tak zostanie , cewkę też wymieniłem pól roku temu na nową ale ani ja ani nikt nie wpadł na ten przewód masowy cewki, chociaż był widoczny jak na dłoni , no cóż kasy poszło nie miara ale za to mam teraz pewnego GOFRA - wsiadam i jadę :okej:

: śr maja 05, 2010 18:08
autor: sle
o co chodzi z tymi fotkami bo nic nie widzę? :goof:

: śr maja 05, 2010 18:14
autor: sas_gti
no wlasnie fotek ja też nie widzę ;)

: śr maja 05, 2010 18:32
autor: jawirax
No jak to ? przecież są fotki widać wstawiłem jak należy.

: śr maja 05, 2010 18:34
autor: sas_gti
nic nie ma

: śr maja 05, 2010 18:36
autor: jawirax
Dziwne ja widzę fotki w swoim poście a wy nie o co tu chodzi ?

: śr maja 05, 2010 18:39
autor: Paweł Marek
widzę linki po wyedytowaniu Twojego postum nie wiem czemu nie pokazują się na forum. I gratuluję.

: śr maja 05, 2010 18:39
autor: lukis
Ja tez nie widze fotek a jestem ciekawy jak to wygladalo

: śr maja 05, 2010 18:40
autor: Paweł Marek

: śr maja 05, 2010 18:43
autor: sas_gti
Paweł Marek, Błąd! - Error 403

Nie masz dostępu do tej strony!

: śr maja 05, 2010 18:44
autor: sle
Paweł Marek, jak się kliknie to jest napisane
"Błąd! - Error 403

Nie masz dostępu do tej strony!"

: śr maja 05, 2010 18:44
autor: sas_gti
jawirax, hotlikowałeś to ze strony która tego nie pozwala robić

"Możliwe przyczyny problemu:
- grzebałeś nie tam gdzie trzeba,
- próbowałeś hotlinkowania, a tego nie lubimy,
- w innym wypadku skontaktuj się z administracją.

Jeśli chcesz obejrzeć obrazek to wejdź na adres, który dostałeś po wrzuceniu go na Zapodaj.net
np. http://zapodaj.net/nazwaobrazka.jpg.html"