Strona 1 z 1

[MKIV] Elektrczna szyba, tempomat, VAG

: śr maja 05, 2010 17:24
autor: Bullseye
Witam,
sprowadziłem sobie Golfa IV 2002, 1.6, 78.000km za 3500e ale mam z nim mały problem i wynika to z mojej nie wiedzy, mianowicie:

1. Prawa przednia szyba jest elektryczna, lecz wyłamał się mały plastik przez co nie mogę otworzyć szyby bo opadnie (taki biały plastik trzymający tę szybę w prowadnicach?), nie wiem kompletnie jak to się nazywa i stąd też nie wiem jak to znaleźć :)

2. Tempomat nie działa, nie wiem czemu ani gdzie szukać przyczyny, wszystko inne działa bez zarzutu.

3. Kupiłem Interfejs diagnostyczny OBDII --> USB który nie chce współpracować ani z Polski VAG 4.9 ani z VAG-COM 409, za każdym razem twierdzi że brak połączenia, oczywiście kluczyk w stacyjce jest przekręcony raz.

4. Alarm, czasem po otwarciu drzwi i próbie włączenia silnika auto nie chce zapalić tak jakby zapłonu nie było (czuć paliwo stąd myśl ze to zapłon), oczywiście alarm fabryczny (tylko kluczyk i taka dioda przy lewym oknie).

5. Jak zdjąć plastik spod kierownicy by dostać się do elektroniki i przewodów ? (chciałbym podpiąć alarm by otwierać auto z pilota i przeprowadzić przewody głośnikowe lecz nie wiem jak to jest tam zamontowane i nie chcę zniszczyć na wstępie czegoś.

Będę bardzo wdzięczny za wszelką pomoc :)

: śr maja 05, 2010 19:29
autor: bogmaj22
Te plastiki to ślizgi.Kupisz je w całym komplecie na jedną stronę w Allegro lub w sklepie motoryzacyjnym.Montaż ich nie jest prosty,ale możliwy.Plastiki pod kierownicą są przykręcane wkrętami od spodu.Trzeba ich tylko poszukać i mieć torx tylko nie pamiętam jaki rozmiar.

: śr maja 05, 2010 20:02
autor: Bullseye
Chyba właśnie o te ślizgi mi chodziło, jutro sprawdzę.

Są tam 3 torxy które odkręciłem ale dalej się na czymś trzyma, i nie wiem na czym.

Reszta pytań dalej aktualna.

: śr maja 05, 2010 20:40
autor: katerpi
Bullseye pisze:Jak zdjąć plastik spod kierownicy by dostać się do elektroniki i przewodów ?
Dwie śrubki na krzyżak. Można namacać otwory od spodu. Trzeba też odkręcić dwie śrubki torx, które trzymają gumkę rączki regulacji płaszczyzny kierownicy.

Poza tym od frontu przekręć kiere lekko w prawo, zobaczysz śrubkę. Wykręć ją. Potem ta sama czynność tylko, że trzeba lekko skręcić w prawo.

: śr maja 05, 2010 21:06
autor: Bullseye
To pewnie te 4 śrubki mi zawadzały :)